Zánět průdušek u dítěte. Užívání antibiotik a bolest na hrudi. Je to normální?

13. bře 2019
Dobrý den,

dcera 8 let, už týden kašle, dostala od p.doktorky Erdomed a v pátek antibiotika na zánět průdušek. Dcera kašle tak, že ji to dáví, a při kašli ji bolí na hrudi, to si myslím, že bude z toho kašle. Pokud antibiotika nezaberou, máme přijít v pátek znova. Máme Ospen tablety po 8 hodinách. Nemůže to být něco horšího? Nebo to je u průdušek normální? Dr. ji jen poslechla, dcera měla i teploty minulý týden od neděle do pátku.

Děkuji za odpověď
Dobrý den,

kašel, který trvá více než 1 týden, je provázen horečkou a nyní bolestí při kašli, může být známkou komplikace - nejčastěji pneumonie (zápal plic). K léčbě pneumonie je Ospen méně vhodný, doporučuji časnější kontrolu pediatrem, popř. RTG plic a změnu antibiotika.

Přeji Vám krásný zbytek dne.
MUDr. Lenka Emmerová
Polož anonymní otázku

Sem začni psát odpověď...

Odešli