Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Hormonální tělísko. Může být příčinou nechutě k sexu a jiných problémů?

Zodpovězené
23. čer 2021

Dobrý den, pane doktore,

ráda bych znala Váš názor na mé potíže. Před rokem a půl jsem si nechala zavést hormonální tělísko Levosert. Od té doby mám problémy s pletí, ekzémem, často mě bolí prsa, po téměř každém nechráněném sexu s mužem mám potíže s kvasinkovou infekcí. To, co mě ovšem trápí nejvíce, je naprostá nechuť k sexu.

Je možné, že jsou tyto problémy opravdu zapříčiněny tělískem?

Zvažuji vyndání. Byla to nemalá investice, ovšem za tuto cenu mi to opravdu nestojí.

Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

jediný způsob jak zjistit, že příčinou Vašich obtíží je tělísko, je odstranit ho. Doporučuji před definitivním rozhodnutím situaci podrobně prodiskutovat s Vaším gynekologem.


Přeji Vám krásný den,
MUDr. Martin Kučera, Ph.D.
Centrum asistované reprodukce Sanus Jihlava
ivf-jihlava@sanus.cz
www.sanus.cz