Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Problémy po stimulaci. Jsou tyto zdravotní problémy po hormonální léčbě normální?

Zodpovězené
6. bře 2021

Dobrý den,

mám neprůchodné vejcovody, a tak podstupuji umělé oplodnění. Zatím jsem byla pouze na odběru vajíček, a pak jsem to přerušila. Již jsou to 4 měsíce. Nebylo mi dobře, měla jsem závratě, bušení srdce, špatně se mi dýchalo atd. Bohužel mé problémy od té doby pokračují. Byla jsem u praktické lékařky a ta udělala krevní testy, EKG, holtera, rtg plic a nic se nenašlo. Mám několikrát za den takový hrozně divný pocit v oblasti hrudníku, motá se mi hlava, celkově se necítím zdravě. Paní doktorka říká, že to mohou být extrasystoly, a že je to v pořádku.

Je to po hormonální léčbě normální? A zmizí to někdy?

Nedokážu si představit v tomto stavu pokračovat v umělém oplodnění.

Moc děkuji za odpověď.

Dobrý den,

určitě to není normální a ani moc nedávám Váš současný stav a obtíže se stimulací a odběrem vajíček před 4 měsíci. Tato spojitost je velmi nepravděpodobná.


MUDr. Štěpán Machač, Ph.D.
vedoucí lékař IVF Clinic Olomouc
www.ivfclinic.cz