icon
avatar
blessedmary
Zpráva byla změněna    29. dub 2020    

To je tristni ten náš sociální systém a stát vůbec. Nejdřív nás stát donuti ze dne na den byt na OCR, které není schopen vyplatit 🤦 já volám na call centru OSSZ, ještě mi to hlásí, že jsem 85v pořadí, volám skoro hodinu a půl! Takovou cekacku mi teda v práci rozhodně nemáme a taky nás je tam pomalu, aby mi řekla že všechno bylo 2.4. doručeno v pořádku ale jsem v pořadí! Jak s nemocneskou za březen, tak s OCR! 🤦🤦🤦 Tak jak na bytu, řeknu že s nájmem jsou v pořadí 🤪 nechce slyšet nic o žádný rezervě, rezervu čerpám už od ledna když jsem na podelany PN a není nekonečna. Nesnáším tady ten stát fakt že jo.

avatar

Jejda, absolutně chápu, že čekáš na peníze, taky to tak mám, ale zkus přemýšlet i tak, že tam pracují taky jenom lidi. Najednou, ze dne na den mají o 500% více práce, ale pořád stejně rukou, možná i o něco méně, protože mají třeba taky děti a jsou na očr 🤷🤷 co vím, tam chodí i o víkendu, doopravdy pracují, neflákají se, jako mnozí jiní...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ezratp já vím ale bylo rozhodnutí státu a ten stát pokud se takto rozhodne musí zajistit, aby to všichni dostali včas. Já na nikoho na call centru necelá, sama tam dělám a je mi jasné, že ta holka je tam ta poslední, co za to může, proto si ulevují tady 👍není to Moreno na ty lidi v práci, je to mireno na nás podelany system, na věčný papírování a pak o na to, že když se jim to podaří odeslat ČNB trvá pět dalších dní, než ti to hodí na účet

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Tak priste vubec nevolej na infolinku, ale primo na tvoji socialku ;) A uplne bych nenadavala, museli se rozdelit a chodi po skupinach “proti sobe” a vim, ze chodi i v sobotu.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary trošku pokory by to chtělo.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@fifina86 tam to absolutně v Ústí nikdo nebere, a po mailu si mě už týdny jen prehazuji

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary naprosto te chapu, my od pulky ledna cekame na to, kdy manzelovi poslou vymer invalidniho duchodu. O tom, kdy mu prijdou prvni penize snad ani nechci premyslet...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@katulinka91 vzhledem k tomu že od březnové PN vypršela zákonná 30dnu fakt pokorná nechci být a nebýt manžela tak nevím, co bych s dětma dělala. Z pokory se ještě nikdo nenajedl

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Nechápu jak vás stát donutil být na 80% na očr , mohla jste byt dále na PN nebo chodit do práce a shánět si hlidani kde chcete .. nebo být na HO a do toho látat práci jak někteří , zavření školek donutila epidemiologická situace a ne stát a to kdyby teď stihali na uřadech ve standardním počtu nebo nižším , protoze je hodně zaměstnanců doma s dětmi , by byl zázrak

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Nenechej se, žádnou pokoru nepotrebujes. Taky cekame na nemocenskou, taky jedeme od ledna na rezervy. A pokora mi opravdu s placením nájmu nepomuze. T

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary ono je těžké zajistit dostatek lidí v takové situaci. Také musí dodržet hygienu, odstupy, oddělená pracoviště. I kdyby nakrásně měli 50 brigádníků, tak je nemají jednoduše kam posadit. Nemluvě o tom, že tohle speciální očr se zadává ručně, a když už byly výplaty nachystaný, tak se zvedlo očr na 80%, takže se to celé zadávalo znovu. To je taky velké zdržení...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a co bys chtěla. Jsou to jen lidi, kterých neni víc. To tam má jít Babiš s bičem a triskat je. Chtěla bych vidět Tebe na jejich místě

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@lenka603 já ale do práce chodím ale holt v tom březnu to šlo až na konci. Další dotaz 🤦a donutil jelikož když školské zařízení, neměla jsem k děti dat.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary maji 30dni na zpracovani podkladu a dalsich 30dni na vyplatu ;)

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@katulinka91 hele já taky dělám ve státní firmě a všemi, že toho máme nad hlavu, ačkoliv je doba jaká je, lhůty musíme dodržovat

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary takže takové halo kvůli dávce za 14 dnů v březnu ?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@lenka603 ne mě chybí dvě davky, polovina nemocenské a z PN jza březen a pak jsem šla na oCR a ano za březen jsou to me jediné finance. Kromě platů za dva dny na konci března 🤦

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary hele ale VB on ti to nevyplácí Babiš, takže na koho vlastně nadáváš?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 nevím co je VB, a je mi jedno jestli za to může Maláčová nebo kdo chce, jednou vedou tenhle stát, nutí lidi být doma, tak ať laskavě zajistí, to co těm lidem dlužím nebo ať jdou do háje s celým svým OCR a řeknou na rovinu prachy uvidíte za půl roku, pomozte si jak muzete

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Maláčová co druhý den blije jak je OCR 80% platu ale není schopna zajistit ani 60%za březen ještě

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Tak jestli bylo na sociálku doručeno 2. 4. tak mají na to 30 dní a ty ještě neuplynuly.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary počkej a tebe někdo nutili jít na ocr a neschopenku?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 tak pokud je někdo infekcni předpokládám že ho nechces vedle sebe v práci 🤦a ano pokud mi stát uzavře školské zařízení a nezajistí náhradu, a já nemám hlídání a nemám na chůvu tak ano nutí a nechte si tyhle žvásty

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 jo těším se jak to tam příští týden budu mít 👍 co PN která u nich byla 16.3. podkladove 🙈🤪 ta je asi ve vzduchu

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary tak ale to že nemáš hlídání a na chůvu za to stát nemůže a ani za tvou karanténu nemůže,kdyby si měla jiné infekční onemocnění tak by si taky musela být doma

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Máme OSSZ v baráku a co mluvím s pracovnicema, je to masakr, mají 100 žádostí denně a jsou tam na to dvě ... Takže asi tak ... Lhůty určitě dodržují 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 a proto jsem asi byla na PN 🤦🤦🤦kriste

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary tyjo a vis, jak budes pak bohata, az ti prijde vsechno najednou😉 To by pak teprv zdejsi gang spravedlivych puknul zavisti 😂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@lora1987 jo to budu asi milionář 😂 🤣

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary no ale stát za to nemu

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka a nevíš kam se obrátit když ne? Protože na call centru to nebude 🤷

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a když budeš tak se jim omluvíš?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 ty kráso 🤦🤦 asi ne asi já jsem si zavrela školku a nevyplatila si PN

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 klidně když to zařídit 🤣😂 ale to bys musela někoho v CNB a mám potvrzené z call centra že zpracovaná nejsem

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary krom v tuto chvíli zavřených hranic tě tady v tom podelanym státě drží co?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a jak dlouho jsi byla na PN?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary takže by bylo lepší kdyby je nezavřel

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 od ledna do 13.3. a ta březnová litá prostě

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 nudíš se? Kup si medvídka mývala 👍🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@pusolamy sis odpověděla sama

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary to si byla dlouho v karanténě

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88v jaké karanténě 🤦 🤣😂 ty jsi úplně mimo, řekla jsem že jsem byla infekcni ne že jsem byla v karanténě 😂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary pokud mají 30 dní na vyřízení žádosti a 30 dní na vyplacení, tak ještě neuplynula ... A víš, že ti tam dal PN zaměstnavatel hned???

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary takže jsi do pátku byla na neschopence a v pondělí byly komplet všechny podklady na socialce? Vždyť to jsou taky jen lidi, mámy od rodin co se musí starat o své děti...ony si to nevybraly že se to tu takhle po....

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka vím volám jim na to call centru už března

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 ale oni mi to potvrdily 🤷🤦 i hovory si nahrávám jsem poučena 🤣

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary to ještě ale neznamená, že pak nemůžou narazit na problém

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 nejde o zaměstnance, Maláčová prostě měla zajistit dostatek lidí, aby to bylo vyplaceno. Je to systémová chyba, nebo prostě na férovou měli říct, prachy od nás nexekejte, přijdou v červnu, do té doby běžte pod most.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a jak jich má zajistit dostatek? nějaké rychle přijmout?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 jo ale já tam nevolam poprvé, věřím že když tam bude chyba, tak mi to snad nějaká kopretina na té lince sdělí, co je špatně

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 ale to je jejich věc, jejich rozhodnutí uzavřít školská zařízení a vyplácet OCR

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary takže další lidi na plat. Zkus se třeba zamyslet nad tím jak už takhle je ten stát dojenej.

Když teda pominu, to kde by je tak rychle našla. S tím, že nevěděla na jak dlouho to bude, když se to rozjelo.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary i kdyby byl ve vládě pan Tau ,tak teď hned dostatek lidi ,co by to mohli dělat nezajistí ..

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@katulinka91 kdyby byl stát připravený, a varovány na tuhle situaci byl ale nic si z ní nedělal, možná by to vypadlo jinak.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@lenka603 ano ale systémove to bylo jejich rozhodnutí, já každý, v práci udělám nějaké rozhodnutí, byt špatně, nesu si za něj následky

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary jak se můžeš připravit na situaci, kterou nikdy nezazil a neví jak bude probíhat.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary hele a nechces ten stát řídit ty?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@katulinka91 něco bych napsala, ale to už se dostaneme do jiné sféry. Měl rozhodnout tak, aby vše zajistil a nemohl z kapacitní či jiných důvod, říct lidem, prostě jsme vás v tom nechali, pomozte si sami, ale ne Maláčová každý den na Twitteru vypráví pohádky o 80%

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@katulinka91 a víš že jo ale rozhodně ne jako firmu 😂🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary jen to půjde utikej za hranice, třeba do Itálie tam vše určitě funguje skvěle a dávky mají hned

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary chudák ta kopretina, víš že už jí ty opakující se dotazy na totéž musí lézt krkem? Ona s tím stejně nic neudělá

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@svetylko83 ano věřím, taky dělám call centru 👍😂ale mnohdy je to pro ty lidi jediné číslo, kam se dovolaji i když ví, že jim tam nic nepoví 🤪🤷😂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@pusolamy a just ne 🤣😂😂🤫

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary možná kdyby si ve vládě seděla ty tak by to tady vše klapalo🙂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 určitě 👍 tak přišti volební období 🙈🤣💪

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary tak si nestezuj

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@pusolamy a proč jako ne? 🤣😂 Tak to nečti 👍 PMS 🙈😂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary máš? Tak to ten vyzblept vysvětluje, budiž ti odpuštěno

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@pusolamy ne ty 🤣😂🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary ze měla zařídit dostatek pracovníků? Hele ty si to vážně představuješ jako Hurvajz válku 🤦‍♀️🤦‍♀️ i kdyby měla brigoše, tak je neměla z hygienických důvodu kam posadit, neměla pro ně PC, pracovníci nemůžou být v jedné kanceláří více, než po dvou, teda ha předpokladu, že je dostatečně velká... Jako fakt dokážu pochopit, že je to opruz čekat na peníze, ale uvědom si, že podle tvých informací jim stále ještě běží lhůta na výplatu, nikdo nic neporušil!! Každý inteligentní člověk pochopí, že v téhle situaci prostě nebude mít dávku do týdne po dodání podkladů 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ karma je zdarma, pamatuj na to...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ezratp nam dokonce stát pronajal i druhou budovu, abychom se nepotkávali 👍🤣 pracovat z bezpečnostních důvodu nemuzeme na Home Office, takže zas složité to nebude, když se chce. Ale já nemám nemocenskou že začátku března a opravdu už je po lhůtě. A opravdu březnová nemocenská a OCR jsou mě jediné finance, krom dvou dnů, na konci března, kdy jsem šla do práce, které mám jako jediné zaplacené, hned jak jsem z OCR mohla jít makat, tak jsem šla 🤷

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a víš co ?ty si zase máš zařídit nějakou finanční rezervu aby ses tady potom nemusela vztekat,myslím že každý by nějakou finanční rezervu měl mít,kor když má děti

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ezratp a když nemusím a nebudu muset nikdy v životě už nechci žádnou sociální dávku vidět 🙈 ale ty moji špunti musí z něčeho žít, a já musím platit nájem, El plyn atd na to odklad neni

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 ale já mám finanční rezervu ale už jsem ji kvůli nemoci, vyčerpala prakticky

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary a za nemoc ti může taky stát?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

a chodíš teda do práce nebo jsi na očr? když píšeš, že máte prostor na to se v práci nepotkávat?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ilci tak když je doma manžel jsem v práci, když je on v práci, já jsem doma na OCR

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bara88 to ne, ale za to že mi neposlal dávku v nemoci, ano

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Moje mama dela na pracaku, ted jsou tam i o vikendech a fakt mam rada tyhle reci. Sama jsem na takovym urade delala a z tech vsech zaměstnání to bylo to nejtěžší. Chtěla bych, aby si na me takhle nekfo stezoval. Evidentně toho mají hodne, uz vzhledem k tomu poradniku.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary s pracakem ale je problém nemám, to co jsem posílala přes datovku vyřízení do druhého dne. A to je právě to, někde to jde, někde to nejde 🤷 ok alenat to řeknou na férovou, nechali jsme vás v tom, nestíháme a ne možná příští týden se na vás dostane. Dostane nebo nedostat. To, jako osoba musíš mi všechno zaplaceno včas, ale jako státní instituce máme na všechno 30 obecně i v naší práci. A ano pak jsou lidi akorát nazlobeni.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Ja te na jednu stranu chapu ale mas manzela.ted chodis do prace tak to proste zvladnete!!!! Jsou na tom lidi mnohem hur! Tohle rozcilovani Ti stejne nepomuze.muzeme byt radi ze to tu nevypada jako v Italii nechtela by jsem byt v kůži lidi co musi rozhodnout o takovych dulezitych věcech nikdy se totiz vsem nezavdecis!!! Bud rada ze jste zdravi!!!

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary ja vim, mluvim obecne. O tadytech uradech. Podle me je zo opravdu jen o poctu tech zajemcu. Chápu, ze je tezky prijit o prijem, ale za prve ma mít clovek něco nasetreno a za druhe je v loji jaksi vic lidi. Snad se dockas pomoci co nejdriv, jen si myslím, ze oni to vymysleli, jak nejlip to v tuhle chvili jde 😊

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@bllanka nepomůže ale musí to ven 👍🙈🤷

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@vevercicka no chtěla bych věřit, ale nevěřím jim 🙈 jenom mužu doufat že ANO, bude líp 🤣😂👍 já se potřebovala jen vykecat, dost lidí mi tu k tomu pomohlo 🤣taky nejsem tak blbá abych rivala po kopretině na call centru, tady to nikomu neublíží, myslím🙈😂🤷 a mě to malinko pomůže s emocemi 🤣

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Úředníků máme tři prdele, mnohdy naprosto zbytečných. Pokud nejsou lidi na místech, které toto řeší, měli by tam převést všechny ty kontrolory a kontrolory kontrolorů, kteří slouží jen k buzeraci.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary no tady se opět sešlo ale chytrych🤣 hele zkus až nebudeš mít na najem nebo na měsíční splátky jim dat přečíst všechny tyhle komentare..... urcite si řeknou- no jo, ty holky z mk mají pravdu. Já teda od vas ty peníze za najem atd nechci.....🤣 jinak hodne stesti aby to došlo co nejdříve. Moje zkušenosti s lidma na úřadech psát nebudu🤣

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@kerikiki děkuji děkuji 🤣 poslední komentáře ve mě vzbuzují snad i naději 😂🤣👍 budu trpělivá a až to dojde, pořádně to s Maláčovou roztočim 🤫

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Nejlepší jsou ty kecy, že má mít člověk našetřeno. Tvl. A z čeho asi, když má tolik lidí u nás příjem, kterej sotva pokryje náklady. Ale i když nekdo ty rezervy má, tak jaksi nejsou nevyčerpatelné, že ano. My třeba rezervu máme celkem slušnou. Zhruba půlroční příjem. Ale kdyby tahle situace nastala před pár lety, kdy nám soused podpálil stodolu a všechny prachy jsme dali za seno, tak jsme v prdeli a totálně bez peněz. Nemáme žádné půjčky a rodina by nás o hladu nenechala, ale kolik lidí má vlastní bydlení? Kolik lidí nemusí nic splácet? Takže, když VLÁDA rozhodne o tom, že statisíce lidí připraví o příjem, měla by taky rozhodnout o tom, jak jim to co nejefektivněji vynahradil. Od toho tady jsou, od toho si je sakra přeci platíme. To, co zatím předvádí, má do efektivity sakra daleko.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary ty brdo, tak jsem s otevřenou pusou dočetla vsechny komentáře. Když sis jen postěžovala, na to mk je ne? Ale co z toho damy udělaly.. No úchvatné. U nas je treba manželův prijem z nemocenské jediny příjem. 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Myslím, že naše republika nám dává výhod ažaž ... 80% ošetřovné, Antivirus, dotace podnikatelům až takové, které si někteří ani měsíčně nevydělají ... Nevím, ale stále stěžování už mě fakt se.. Ničeho si nevážíme, vše je špatně 🙄

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka 80 %osetrovnem je přes caru, ale zbytek jsou jen kecy. Málokdo na to dosáhne, kromě velkých firem, které na to mají lidi. Protože narozdil od jiných států, například Německá ci Rakouska, byly "dotace zastropovany velikosti firmy. Ne tak u nas, ze..

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Co je tak špatného na tom že si tady jedna holcina uleví že počítala s prachama který ji mely dorazit a furt ještě nedorazily? Ano, člověk by měl.mit našetřeno, ano člověk by měl mít pochopení, a tak prostě v ní bouchly saze protože ji to komplikuje život. Hotovo tečka. Nezadá o žádnou radu ani litovani, prostě jen vyslechnutí.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@klaara3 no ono by to taky vypadalo jinak kdyby všem přestal chodit rodičák, nedělám si iluze 😂🤣🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka ale víš co, 80% teprve dneska prošlo senátem, většina z nás to nejspíš uvidí v červenci, když už to nikdo potřebovat nebude pac bude mít už svůj plat 😂 mě klidně stačí 60%ale ať mi to pošlou 🙏🙏 chudák manžel to prakticky táhne sám, a rezerva tím že do ní hrabeme bez mála třetí měsíc ubyva (ano moje chyba, že jsem onemocněla, příště šintó tak třikrát rozmyslím, je pravda že sem byla na PN poprvé od doby co mi skončil rodičák, ale za chyb se očividně musí platit)k ničemu jinému se nevyjadrim protoze nemám zkušenost, ale vím co znám OSVČ tak na nic nedosáhli, takže jestli jsou to stejný řeči jako s OCR abychom všichni nezplakali nad výdělkem

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka ano děkuji, za pochopení 👍♥️

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka hahaha ty vole to je fór ne? 😀 80%osetrovne na 2 měsíce a pak honem nahnat dětí do škol ale bez přemýšlení jak to udělat aby to zas mohly přestat vyplácet. Antivirus byl hned pryč navíc ušitý jen pro vybrané podniky. Zivnostnikum vyplacených 25 tis je flusanec do tváře a honem nezakonne vyhlášení stavu pod ministerstvem zdravotnictví at se nemusí platit odškodnění podniku je taky tresnicka na dortu.
Jinak dotace nejsou skoro žádné, většinou jde jen o půjčky. Půjčky! Které podniky budou muset splatit. A ráda bych jen závěrem podotkla že školství, zdravotnictví a socialni podporu máš jen díky fungujícím a prosperujicim firmám který odvádí státu takove daně že se ti o tom ani nezdá. Tak si jich laskavě važ. Jiz brzo poznáš že jak podnikům se přestane dařit jak ti vláda začne všechny výhody škrtat protože na to nebude mít odkud brát. Howg

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@klaara3 trochu nechápu co jsi tím chtěla říct ... Známý je OSVČ a dostal 25.000,--, v jiných městech dostávají i dalších 25.000,-- ... To se ti zdá málo???

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka 25 tisic ti prijde hodne????? To mě poser...tohle vzdávám...vznášejici se holubička

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka nesouhlasím s tebou, ale nechci se hádat ... Každá máme jiný názor ... Pokud se ti v naší republice nelíbí, můžeš se klidně odstěhovat, nikdo ti přece nebrání 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka ano, přijde mi to adekvátní na přežití ...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka nevím teda, kolik si vyděláváš ty, ale já dělám ve státní sféře a o takovém platu se mi může jen zdát ...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka na přežití pro osobní použití možná.. Ale ne když ty firmy musí i dal platit fixni naklady (napr. platit nájem, energie, pronajmy aut, telefony, nebo vyhodit třeba zásoby a pořídit nové, poslat zalohy na daně apod.) A prijem maji 0kc.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka a mimochodem ... Ošetřování není na 2 měsíce, ale do konce června, pokud nedáš dítě do školy ...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Taky čekám za březen neschopenku..a teda ještě jsem neměla ani chuť volat kde se to seklo..když všude čtu jak lidi čekají ještě na peníze z ledna a pod...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka ano, souhlasím s tím, že záleží na oboru, ve kterém se SVČ provozuje 😉 ale třeba nájmy se často odpouští ...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@simix22 tam nevolej, mají to vychytaný, už ti hlásí že si třeba 85v pořadí 🤦 což je hrozný, to můžeš rovnou vzdát, protoze dělám v call centru a denně obsloužim tak prumerne 100lidi, takže víš co znamená být 85 v pořadí 😂🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka ne tohle je marný..tunelove vidění...No však si za dva roky vzpomenes 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@budouci_maminka jako na co? 🤣🤣🤣 Ekonomika jde do pr..., to víme všichni ...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka jaké dotace firmám 😃

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@kkubikula Antivirus, dotace pro OSVČ 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka jasně a proto tolik firem a živnostníků končí.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

To je takova mediální masáž, jak je všechno skvělé úžasné a jak jsem nejlepší 👍 jako všechno 😂jak na to všichni dosáhnou, všichni to mají na účtech a jsou šťastní a zabezpečení... koblížky jsou a budou🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Velmi zaujimava debata.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

No comment ... Každý má svůj názor 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Damy, nestekejte se. Stejne to tu nevyresite...

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@kkubikula já třeba nemám v okolí nikoho, kdo by končil s podnikáním 😉

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@sudylichozrout já ani nic řešit nechtěla, ale nechtěla jsem ani křičet po té na tom call centru, tak jsem to napsala sem, to muselo ven...kdo tohle mohl tušit 🤷😂🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

Člověk tu přijde po týdnu, koukne a klasika... Bára a spol. a jejich super rady🤦‍♀️😀

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@blessedmary 80% platu, za to, že je člověk doma, mi přijde tedy dost. Proč si stěžovat? Snad mám nějakou alespoň minimální rezervu, abych nečekala na den výplaty jako na Smilovani. Peníze dorazí, bohužel třeba se spozdenim. Proč pořád nadávat?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ajronka já se v diskuzích moc nevyjadřuji, ale prostě mě vytáčí, když si lidé furt jen stěžují na opatření státu ... Mám tu pod nosem zaměstnance, kteří na tom makají a rozhodně se neflákají, a pak čtu tohle 😔

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka já nemyslela tebe. Nečetla jsem ani celou diskuzi, stačil mi jen začátek.. Člověk by měl pochopit obě strany.. Víš jak, člověk tu chce ze sebe něco vypustit, zanadávat si a prostě se pokaždé najde někdo, kdo přijde a začne to své: A proč to neděláš takhle? A proč sis nenašetřila? A proč...? A bla bla.. Proto tady už taky moc nediskutuji a už vůbec si tady nestěžuji..

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@kepis ano, já mám a melamjsem rezervu, už jsem to tu napsala asi stokrát výše ale byla jsem nemocná od ledna a rezerva šla víš kam a bohužel ve chvíli kdy mi skončila PN jsem rovnou nastoupila na OCR 🤷 a fakt z něčeho žít musime. Navíc 80% ještě není úplně schváleno, pořád je 60% doma na prdeli nesedim jako většina tady chytrých co pobírají rodičák ale hned jak mi to stát povolil jsem šla do práce 👍 asi tak, na dávky od státu opravdu nerada spoléhám, protože to přesně vypadá jako teď

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ajronka já jako tu baru neznám 🤷ale přijde mi že snad ani nečte co lidi píšou a jede si svoje 😂👌 mě už to pak přestalo bavit, to je u blbecku na dvorečku 🙈😂

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka ať maká stát, ne zaměstnanci 👌ať stát zajistí takové podmínky a peníze, které nasliboval

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@ajronka ano poučení do příště 👍

Odpověz
29. dub 2020
avatar

A poprosila bych aby jste tady furt neprasily o nějakých 80% když já nemám ani svých 60%za březen 🤦 80%proslo teprve dnes senátem a ještě to musí podepsat prezident....ale furt někde ve vzduchu litá 60%🤷🤷🙈

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka Ty jsi spadla z jaké planety? Znáš někoho, kdo podniká, zaměstnává lidi a musel zavřít?

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka A ty "výhody", které ha ha ha, nám stát "dává", tak ty nám opravdu nedává. Ty si platíme ze svých daní, ať chceme, nebo ne. Ony to zas takové výhody nejsou, ale slepicím to nevysvětlíš. Slepice se budou ohánět tím, jak máme nejdelší rodičák a nemocenské pojištění a kdesi cosi a jak je to děsně super, oproti jiným zemím. Ale ty slepice jen nedokážou pochopit, že to takhle jednoduché vůbec není a že fakt nemusíme našemu státu líbat zadek. Fakt není proč. Oni jsou naši zaměstnanci. Oni mají pracovat pro nás. Oni jen přerozdělují naše peníze. A moc dobře to nedělají.

Odpověz
29. dub 2020
avatar

@jamborka tak potom to chápu

Odpověz
30. dub 2020
avatar
Autor komentář smazal
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@pleskot jasně že znám ... A to i pracovně, dělám na UP ... Co je to jako ta otázku? 🤦

Odpověz
30. dub 2020
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@pleskot co je to zase za kravinu? Vzpomen si, vždycky kdy jdes k doktorovi jak se máš špatně. Až Tvé dítě půjde na VS. Nebo 3leta mateřská. .. hrůza!

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@pleskot muj manzel je doma. Jeho šéf podnikal, zamestnava lidi a musel propoustet. Antivirus mu nepomohl. Prisel pouze o koncové zakazniky a nechtěl zavirat uplne. Mamka je vedoucí oddeleni evidence a davek na UP a maji ohromny narust nezaměstnaných. Kdyz člověk něco nevi, at se k tomu ani nevyjadřuje 🤦

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@katulinka91 @pleskot ma naprostou pravdu. Odkud myslis, ze se berou ty peníze na vysoké školy a mateřskou? Nemele zadne kraviny! Stat pouze prerozdeluje penize toho, kdo je vydělal, někomu jinému.

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@klaara3 no ano, ale doteď je přerozděloval jak byl zvyklý. Najednou se to má dát úplně někam jinam a podle všech uplne jiná a o dost větší částka. A to samozřejmě takhle rychle nejde.

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@katulinka91 to je pravda. Stejně je tech 80 % hovadina, ale bohužel uspech u voličů je důležitější než cokoliv jiného. Promiň, je mi z toho tak smutno, když vidím jak nás stat stale vice ekonomicky potápí a nic nedělá pro toy aby nás z téhle situace dostal. Kdyby se aspon jednou inspirovali treba v Německu... jen takový povzdech

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@vevercicka a není ten nárůst tím, že většina OSVČ přeruší činnost a jde na pracák? (nevím, jestli to tak jde, jen hádám)

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@klaara3 a kolik penez by bylo, kdyby ti otcové co mají doma ženu se dvěma dětma z nich s jedním z nich je žena na RD, nešli na OCR s druhym.

Může se to tak proc ne, že jo?

Až se bude zdrazovat do aleluja, tak budou zase nadávat.

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@veronikaj85 jedna se tam o oboji, i o klasicke propousteni. Ti, co chteli prerusovat cinnost, tem z nejake casti pomohl stat, bud jednorazove nebo programem Antivirus. Nekteri opravdu prerusuji. Ale mamka eviduje klasicky nezamestane a tam je ten narust vysoky. Za brezen byly zkreslene statistiky, protože se zadosti nestačily zpracovavat a staly takzvane ve fronte. Proto media zverejnovala mytus, ze narust nezamestnanosti neeviduji. Ted za duben by tam mel byt narust znat. I mezi mymi přáteli je hodne nezamestnanych. Jejich zamestnavatele ukončovali cinnost. Zejmena z restauračních zarizeni, ktere fungovali převážně z peněz turistu, tam mam tech kamaradu nejvíc.

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@vevercicka díky za vysvětlení

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@veronikaj85 neni zac 😊

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@katulinka91 jj, ale bohužel, a to i v naší generaci, která komunismus reálně nezažila, je normální, že kdo neokradá stát, okrádá rodinu. I proto je u nas takový problém s placením daní

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@blessedmary hele, tak u nas se stal zázrak a penize došly... Asi to jdu roztočit, drahoušku 🙃

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@klaara3 tak já furt nic 🙈😂

Odpověz
30. dub 2020
avatar

Taky si myslim, ze nejlepsi je svedsky model.

sticker
Odpověz
30. dub 2020
avatar

@jamborka zase placas nesmysly. Pokud dítě do otevřené skoly neposles, nemáš na osetrovacku nárok.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/nechcete-p...

Odpověz
30. dub 2020
avatar

@budouci_maminka když napíšeš důvod, tak máš ... Nikdo nic kontrolovat nebude.

Odpověz
30. dub 2020
avatar

"Jakákoliv společnost, která se vzdá trochy svobody, aby získala trochu bezpečnosti, si nezaslouží ani jedno a přijde o obojí." (Benjamin Franklin)

Odpověz
1. kvě 2020
avatar

Kdyby to nekoho zajimalo, je docela dobre poctenicko a popremysleni nad Kohlberovymi moralnimi stadii vyvoje spolecnosti:
i tady treba:
https://is.muni.cz/el/1441/jaro2013/OP3BK_PSVP/...

a pokud jde o statni uredniky (vladu z toho nevyjimaje) uz Masaryk je kritizoval a myslim si, ze v te oblasti se nic nezmenilo uz od starovekeho recka: (bohuzel)
T. G. Masaryk z pozice 3A kritizuje nižší morální stadium 1B, které postihuje většinu
českého národa:
"Celá naše výchova nevede ke kuráži. Jen se brzo hmotně zajistit,
nejraději v úřadě, aby byl člověk pod penzí... Já v tom vidím konec konců
strach před smrtí, strach ze života podnikavého, odpovědného,
dobyvatelského. Nám chybí vědomí, že na druhé straně je také svět;
sedíme jako žáby v rybníce a kuňkáme na sebe." (blisty.cz)

Odpověz
1. kvě 2020
avatar

Nechceme nikoho navádět, ale některé starověké civilizace v období pandemie obětovali svou vládu bohům, aby si je usmířily.

Odpověz
2. kvě 2020