brigitabazar
520

Se smraďochem na dovču??...Nikdy!!!!🙂))

...tedy pokud má mít dovča stále ten stejný význam 😉 ale popořádku. Všichni všude píšou jak jezdí s dětmi už od narození a jak je to skvělě. Hmm. Tak já vám povím jak to také skvěle být vůbec nemusí 😂😂 zvlášť pokud máte jako já rok a půl starého raubíře, který umí být pěkně paličatý a vzteklý!

Celý život jsem byla zvyklá cestovat, téměř každý rok jsem minimálně 1x jela někam k moři, takže téměř 3 letý výpadek mi byl už dlouhý a já chtěla zase někam vyrazit. Tak jsem si našla nedalekou destinaci Korfu, hotel jako stvořeny pro rodiny s dětmi. Super, začátek června, to ještě nebude takový vedro, jedeme.

Peklo začalo už na letišti,  kdy můj malý smraďoch odmítal kdekoliv čekat, ani v náručí být nechtěl. Chtěl lítat po hale, ideálně se nechat zavřít do samootevíracích dveří. Když jsem se konečně zbavila kufru, malého jsem spacifikovala a ten alespoň 5 minut seděl kočárku. Další záchvat přišel při kontrole u rentgenu, kdy musel odevzdat svou lahvičku s pitím na kontrolu 😂 no po hodině a půl honění se mezi turisty a obchody s parfémy jsme konečně nastoupily. Bylo 7h vecer a já pevně věřila že malý usne....neusnul.....2 hodiny letu po mě rajtoval, ječel, řval, chtěl lézt po sedačkách, prostě dělat všechno jenom ne sedět. Co jsem taky měla čekat. Říkala jsem si, že jestli přežiju cestu, bude to už pak pohodička. Malej přece miluje písek i vodu, celé dny nedělá na zahradě nic jiného než že se hrabe v pískovišti a leje na sebe vodu z hadice, to bude pro něj úplná paráda. No tvrdě jsem narazila, má naivní představa spokojeně si hrajícího dítěte na pláži je ta tam.

Po příletu nás čekala ještě 1,5 cesta busem, to už malý spal a já skoro a ním. Hned ráno jsme  vyrazily na snídani. Restaurace plná lidí, velký šrumec kolem, na to malý není vůbec zvyklý,  takže sezení v židličce bylo to poslední co ho zajímalo. Během minuty jsem zhltla jedno vajíčko, kus melounu a hrnek kafe a raději mazala pryč z restaurace, než tady spáchá nějaké větší škody (myslím že rozmachaný jogurt po stole i podlaze bohatě stačí). Tak a honem na pláž, pořádně namazat padesátkou, a jdeme stavět babovky. První den to ještě šlo,  ale druhý den už to byl mega voprus a miláček se začal dost hlasitě nudit. Nepomahalo ani dělat kraviny. Tak zkusíme jít do vody. První den to zcela bojkotoval, třeba to chce čas a dnes už to bude lepší. Prd! Řev se nesl po vodní hladině tak intenzivně,  že zvedal z lehatek i ty nejvíc flegmatické německé důchodce, kteří mají snad pochopení pro vše. Dobře, dobře,  koupání v moři asi nebude taky to pravé ořechové. No tak co s tebou?? Vyzkoušely jsme zde už téměř vše, dětský koutek, prolejzačky, tobogány, chodím s nim sem a tam, jen ho co nejvíc zabavit, hlavně ať broboha neječí!!  Tenhle scénář se opakuje stále dokola. V restauraci dělá bordel, sní 3 lžičky a chce pryč (doma jí naprosto vzorně) takže už tam s ním odmítám chodit a beru mu jídlo na pokoj, sice taky dělá scény, ale aspoň to nikdo nevidí. Na pláži vydrží 15 minut a začne se nudit (doma si na zahradě hraje sám klidně hodinu a nevím o něm) takže zítra vyrážíme autem na výlet do hlaviho města, nevím jestli je to dobrý nápad, ale jsem v koncích. Takhle malé dítě prostě nespolupracuje, nebo alespoň ne to moje, nedomluvite se s ním na ničem, třeba takový já tě teď namažu a pak půjdeme pro pití neexistuje. Hotel je skvělý, má super program pro děti,  ale až tak od 3 let, kdy už trochu fungujou! Měla jsem tomu dát ještě čas a jet klidně až za dva roky. Upřímně si myslím že tomu dítěti to nic nedá, tomu je úplně jedno kde si staví bábovky, takže pokud váháte, zda jet nebo ne a máte dítě podobné nátury,  tedy živější, neposedné a hůře zvladatelné, dobře to zvažte, ať nemáte zkaženou dovolenou. Já už dnes byla ve fázi, kdy jsem objednavala letenku na dřívější odlet domů, ale skoro 8tis se mi zase dávat nechce, to už ty 3 dny přežiju 😂😂😂

Ja bych nejela ani s nasim triletym 😀 podobna povaha, tvrdohlavy akcni cholerik... cekam az se s nim fakt bude dat normalne domluvit a nebude na vse odpovidat jen revem, jinak je to dovolena spis za trest 🙂

9. čer 2017

Proc mampocit ze i kdyz mam hodne dite, tak by to stejne zadny odpocinek nebyl😀 loni jsem s nim byla v Luhacovicich, denne mi vstaval ve 4 a nejlepší byli večerní 4 chodivé menu. Zpravidla už po druhém chodu měl dost a šel spat😅 a i když vše bylo bez problémů po týdnu jsem byla hotová, rozhodně ne odpočatá😝 za mě si taky myslím, že díteti je nejlip doma a v okoli a mamince vlastně taky🙂

My se letos v září chystáme na první zahraniční dovolenou s naší dcerou, které v té době budou 2 roky. Je nám už předem jasné, že to nebude odpočinková dovolená, jak jsme byli v minulosti zvyklí. Dcera je hodně hlučná a občas dost paličatá, takže místo letadla jsme zvolili vlastní dopravu autem. Na řev jsme zvyklí a nebudeme tak obtěžovat okolí. Mám obavu, co řekne na moře. Jestli bude řvát, že se bojí a nebo že nechce z moře ven 😆 Každopádně to bude pro všechny nová zkušenost. I když máme strach, co kdyby, atd., moc se těšíme 😄 Výhoda vlastní dopravy je to, že se můžeme kdykoliv sbalit a jet domů 👍

My byli vlastně každý rok. První léto na kolech v Německu s vozíkem (8 měsíců), další rok na Rhodosu (1,5 a sama s ním v Bibione 1,8 a na podzim v Berlíně ) a loňské léto několikrát (Kréta, Monopoli, Bibione) pokaždý naprosto v pohodě. Ani jednou jsem nelitovala a neměla pocit, že jsem udělala chybu.

9. čer 2017

@pindrusice tak tady je mraky hodných malých dětí a šťastných rodičů....

@brigitabazar celkem tě chápu. Naše děti v hotelu nejí a prijde mi,že je jich všude plno. Takže jezdíme jen do apartmánu😊. A hlavně tam kde je bazén, tam se děti lépe hlídají.

Jasný, ono to může byt pokaždé jinak. A dokážu si představit i scénář dle tvého příspěvku.

9. čer 2017

Mám děti starší a jsou také živější, takže cestování je omezeno na minimum. Mám pocit, že jim stejně nejvíc vyhovuje být ve svém prostředí. Já jsem dřív cestovala hodně, ale raději si nechám zajít chuť než přijít o nervy 😀

tak to se mam na co tesit 😀 jako bych cetla článek o svém Sebíkovi 😀 15 mesicu

Tak nakonec zabral bazén. Na 3.pokus 😂😂😂 moře jsem vzdala 😂 v bazénu se najednou začal smát a dokonce do něj sám lezl....3 dny před koncem dovči 👍👍 no tak alespoň nějaký úspěch. Dnes jedeme na výlet do hlavního města, půjčili jsme si auto, tak snad to bude zase trochu něco jiného...držte palce😉

10. čer 2017

My byli vzdy s rocnimi kluky, podruhe mel starsi 3. Pujcili jsme si auti a objizdeli okoli, Kdyz jsme cely den byli jen po okoli hoteli, taky se nudili. Ale na vyletech poznavali, smejdili, utahali se a bylo to super🙂 Je fakt, ze ani my nejsme takovi, ze si lehneme na cely den na plaz a mouchy snezte si me🙂)

Hlavní rozdíl je v tom, že s dítětem to je už RODINNÁ dovolená. Běžná dovolená u moře (alespoň v našem případě) je relax, opalování na sluníčku, skotačení v moři nebo v bazénu, popíjení vínka, večerní procházky po pláži nebo rušnou částí letoviska, opět popíjení, apod. Slovo "rodinná" mění ráz celé dovolené a znamená větší náklady, velkou zodpovědnost, pevné nervy, program podřízený dětem a dvojnásobek zavazadel 😆 I tak se ale na naši první zahraniční dovolenou těšíme a počítáme s tím, že se z dovči vrátíme unavení 😆

@beruunka7 Myslím si, že asi nikdo s dětmi nečeká, že bude mít na dovolené veget jako před dětmi. Je ale velký rozdíl, když děti nadšeně objevují a dovolenou si rozumně užívají a nebo nejsou k zastavení, není s nimi možné někam jít, protože je to pro ně nezvladatelné. Běžně vidím děti, které jsou v klidu, sedí a hrají si. Já pak někam přijde s dětmi a připadám si jak mimozemšťan. Moje děti jsou k neudržení, na všechno sahají, když se jim něco nelíbí, ví o tom jistojistě všichni. Jsou to velmi silné osobnosti. A je krásně vidět, že spoustu lidí to naprosto zaskočí. S takovými dětmi nejen, že člověk absolutně nemůže počítat s nějakým vegetem jako za svobodna, ale je to čirý boj o přežití. Nás, i dětí. A možná i ostatních. Nicméně, naprosto chápu, že tato skutečnost je nepřenosná a pro lidi, co mají děti, které jsou běžně "aktivní", tak naprosto nepochopitelné.

10. čer 2017

Jezis, ja kdybys popsala naší dovcu před dvěma lety. Uplne presny, v restauraci nic nesnedl, jen tam delal bordel, nic z atrakci hotelu ho nebavilo, jen lital po arealu a rval.. a my otraveny. Mnohem lip zvlada dovolenou nekde v CR, vylety, les..

díky,takže už se moc těším k moři-to jedeme autem na noc do Chorvatska s 1,5 letým a 3letou 😀😀 😀 😀

11. čer 2017

...Takže jídlo mu nosím z restaurace na pokoj, kde se aspoň trochu nají 😃 dnes ráno řval u snídaně, protože jsem ho nenechala strkat ruku do mé kávy 😂😂 úplně tady zvlčel....ať už jsme doma 😂😂😂

@madrilena :DDD neviděli jste nás? Vždy koukám, jak děti vzorně sedí, jedí, nelítají, poslouchají... My jsme pořád v poklusu🙂)