isoldaeva
2. čer 2015

Přidělování tipů k inzerátům

Důležité, prosíme, přečtěte si článek: 

V bazaru nastávají důležité změny. Inzeráty přestáváme blokovat, přidáváme tipy, jak zlepšit inzeráty.

Konec blokace (zastavování) inzerátů

Doposud jsme vám inzeráty blokovali - zastavovali z určitých důvodů, které snižovaly důvěryhodnost inzerátů a za účelem, abychom předešli určitým nedorozuměním. Vznikla tak pravidla, která měla preventivně pomáhat. Pro prodávající to byla záležitost, kterou neradi přijímali, jelikož zastavení inzerátu znamenalo, že se inzerát nezobrazuje v nabídce.

Přidělování tipů k inzerátům

Přešli jsme na nový systém. Inzeráty, které jsou určitým způsobem nevhodné nebo jejich úprava je potřebná, tak dostanou tip. Tip je doporučení.
Ohlašuje, co je v nepořádku. Pro autory inzerátu se zobrazuje zpráva, co mají udělat, aby inzerát byl přijatelný a obsahoval vše důležité pro provedení obchodu. Pro zájemce se zobrazuje vysvětlení, proč není inzerát zcela v pořádku a byli pozorní při vyjednávání nákupu zboží. 

Tip není blokace, inzerát se nadále zobrazuje s označením - otipováním. 

Důvody přidělení tipů:

  • Inzerát nemá uvedenou cenu zboží
  • Inzerát má zavádějící nebo nejasnou cenu
  • Inzerát považujeme za komerční
  • Nepiš o akcích a výprodejích
  • Inzerát obsahuje stažené fotografie z internetu
  • Inzerát obsahuje nekvalitní fotografie
  • Fotografie obsahuje nepovolený vodoznak
  • Inzerát má nevhodný název
  • Podrobně popiš prodávanou věc
  • Inzerát obsahuje slovo "nový" a "jako nový"
  • Zboží je špinavé
  • Práce na objednávku
  • Inzerát je zveřejněný vícekrát
  • Inzerát je v nesprávné kategorii
  • Zboží není originální

Moderátorky v bazaru

Skupina maminek se stará o bezpečnost v bazaru a sledují jednotlivé kategorie, zda je vše v pořádku. Pokud najdou nějaké nesrovnalosti, inzerátu přidělí tip nebo vám pošlou vysvětlení do interní pošty. Prosíme, uvítejte jejich činnost jako prospěšnou pro nás všechny. Snaží se radit, pomáhat a udržovat bezpečí v bazaru a snižují i riziko podvodných tendencí a aktivit. Přijměte jejich činnost. 

Máte-li chuť se přidat do moderátorské skupiny, tak mi napiště sem pod článek nebo interní poštou. 

Jaké inzeráty mažeme bez upozornění? Podívejte se tu.

Přijímáme jakékoliv poznatky nebo otázky. Vězte, že nový systém tipování inzerátů se stále zlepšuje. 

Děkujeme za přečtení a sdílení informací o změnách v bazaru.
Modrý koník team

apacheee
AMBASADORKA

Mně třeba přijde nesmyslné, že nemůžu do popisku inzerátu použít to, že je zboží nenošené. I když je nové, s visačkou, vadí to napsané. přitom pro mě jakožto zájemce je toto naprosto klíčové sdělení:(

2. čer 2015

Nadpis inzerátu má obsahovat jen sdělení, co se inzeruje. Slovo nenošené může být uvedené v popisu. Když zadáš "nenošené" do pole filtrového vyhledávání, tak ti to ukáže inzerát, kde je toto slovo uvedeno, tedy i v popisu. Zkus vyhledávat přes filtr, je to mnohem snadnější a rychlejší.

2. čer 2015
apacheee
AMBASADORKA

@isoldaeva To sice jo, ale když hledám něco konkrétního nebo jen projíždím inzeráty, takm mi zrovna to nenošené v nadpisu hodně ulehčí hledání. Navíc když prodávám něco co je nenošené, tak je fajn, když na to můžeš upozornit. Je pak samozřejmě i více zájemců. Když napíšu jen mikina next a dám cenu, tak spoustu lidí odradí vyšší cena a inzerát ani nerozkliknou. Kdežto, když u toho můžu uvést, že to je v podtstatě nové zboží, je cena hned jasná🙂

2. čer 2015

@apacheee Ale podle pravidel bazaru nove veci patri pod profil profesionala, takze "nenosene" je v bazaru tolerovano, ale ne prosazovano 😉 Bazar je ze sve podstaty prodejni misto pouzitych veci, ne novych nebo nenosenych 🙂

2. čer 2015
apacheee
AMBASADORKA

@aninkas1 Jasně, je to tak, ale kolikrát člověk něco dostane a není to podle jeho představ, takže je logické, že to třeba prodá dál. Jinému člověku se to zase zrovna líbit bude, tak nevidím důvod, proč to nemoct prodat v bazaru a upozornit na to, že se jedná defacto o novou věc, byť prodávanou v bazárku🙂

2. čer 2015

@aninkas1 Sice pravidlo chápu, ale v některých situacích je docela tvrdé. Co když jsem dostala pro dítě věc, která už mu není, nikdy nebyla nošená, má originál visačku, do obchodu vrátit nejde. Prodávám jen jednu tuto novou věc a nemůžu napsat, že je nenošená už v nadpisu. Škoda 😉

2. čer 2015

@apacheee
@eliska_z Holky vsak v pohode, to prece muzete davat - nenosene veci - do bazaru, jen je nezduraznujte 😉 Maji mit v bazaru stejnou sanci jako veci nosene - jde o urcitou formu "spravedlnosti" s tim, ze inzeraty nosenych veci maji prednost pred nenosenymi 🙂 Alespon ja to tak pochopila, mozna bude lepsi, kdyz @isoldaeva doplni 🙂 Jinak kdyz nekdo prodava jednu nenosenou mikcu, tak je to naprosto v pohode, ale jsou tu uzivatelky, co si pod "nenosene" veci nafrkaji 200 inzeratu a maji z toho podnikani ☹ A to je pak tezky rozlisit 😖

2. čer 2015

@aninkas1 a kdyz to vezmu do podrobna, v bazaru, v jakemkoli, se prodavaji veci pouzite 😀 od toho je to "bazar". Pokud je to nenosene s visackou, napsala bych spise "outlet". A to, ze tu jedna uzivatelka proda jednu nenosenou vec, tak ok. Pokud jich prodava mraky, je to zavadejici 😉

2. čer 2015

Obecné vysvětlení: V bazaru je slovo "nové" propojeno s významem, že je to zboží od Profesionálů, tedy se zárukou, na fakturu nebo účtenku. Proto omezujeme, aby se toto slovo používalo v běžném bazaru. V takovém případě se použivá slovo "nepoužívané" nebo "nenošené". Je jasné, že takové zboží má větší pravdpodobnost, že se prodá rychleji než zboží používané se známkou opotřebováváni. Chápu, že když je uvedené v nadpisu, tak je inzerát atraktivnější. Ale na druhou stranu je to stejný princip, jako když do nadpisu napíšeme "luxusní, úžasný, top stav, nádherný". Je to dost subjektivní vyjádření a každy si pod ním může představovat něco jiného. Proto tyto přívlastky omezujeme.

A další rozdíl je, když běžný prodávající (ne Profesionál) prodává nové věci v bazaru ve velkém. To se snažíme hlídat.

Vysvětlení dotazu a jeho reakcí: Původní dotaz byl, že je škoda z nadpisu odstraňovat slovo nenošené, protože když je v nadpisu, usnadňuje to obecné vyhledávání. Tedy nevadí, když v popisu inzerátu je toto slovo použité. Přeci jenom princip bazaru se neporušuje. Je to prodej nepoužívaného zboží z druhé ruky. Ae v nadpisu se považuje stejně jako subjektivní vyjádření. (I když nemá ten stejný význam, ale stejný princip).

Přes filtr lze vyhledávat inzeráty, které obsahují toto slovo, filtrové vyhledávání je dobře zpracované a je rychlé, zkuste ho.

3. čer 2015

Díky za tuto úpravu bazaru. Už jsem na tipy u inzerátů narazila a jasně pojmenovaný problém spíš donutí autora inzerát upravit, protože je veřejně upozorněno na porušení pravidla (třeba já jsem alergická na katalogové fotky, které se můžou zásadně rozcházet s realitou).
Zákaz slova "nepoužité" v názvu taky chápu, je to totiž BAZAR a tohleto jakože nové zboží už může být bez účtu nebo dávno po záruce, třeba leželo někde zmuchlané, mohly tomu vyblednout barvy apod., prostě k novému z e-shopu má pořád hodně daleko.

3. čer 2015

Můžu se zeptat, proč mně chodí upozornění k inzerátům, kde nemám v popisku ani zmínku že je nový, nebo nevybalený apod že tyto popisky nemám používat? Jsme si přečetla doporučení a musela jsem se "usmát" a zároveň jsem litovala času, který jsem čtením této zprávy strávila☹

11. čer 2015

me to pise to stejne, ze nemam používat ale mam v nazvu novorozenecke...coz u plinek je dulezity udaj ???????????

11. čer 2015

@cizu
@susannka O které inzeráty konkrétně jde?

11. čer 2015

novorozenecke plenky

11. čer 2015

@susannka O název tady vůbec nejde 😉 V textu inzerátu máš uvedeno "jako nové". Slovo nový a jakékoliv jeho formy nepatří do názvu ani textu inzerátu. Jak již bylo psáno výše, nové zboží prodávají Profesionálové a v bazaru je prodej z druhé ruky. Lze nahradit slovy: nenošené, nepoužité, nevybalené, atd... 😉

11. čer 2015

@anien omlouvám se, ale musím nesouhlasit a zároveň poprosit, kam zaškatulkovat věc, která byla koupená nová, oblečená jednou, pouze jdnou vypraná a opravdu vypadá, jako nová??? A netvrďte mně prosím, že o takovéto věci by nikdo nikdy neřekl, že to vypadá jako nové? Pokud je problém s profesionály, tak je nechte zvlášť označené. Příjde mně nelogické, když koupím dítěti věc, má ještě cedulky, a nakonec ji nenosí /například netrefím velikosti zimní bundy/, že nemůžu mít ani v komentáři že je opravdu nová? Toto si myslím, že se stane i lidem, kteří prodávají věci po svých dětech a nehledají v tom kšeft☹

12. čer 2015

@anien jenom pro vysvětlenou, řešila jsem v komentáři dvě věci:-/ Jedna o věci, která je jako nová a druhá prodávání věcí nových, které jsme nikdy nepoužily....a vidím to, nahradit slovy nenošené, nepoužité.......ovšem komentář k "jako nová" platí. Děkuji

12. čer 2015

@cizu I když je výraz "jako nový" významově odlišné, stále obsahuje slovo "nový". A jak píše @isoldaeva, je třeba nové i bazarové věci rozlišit. Pokud vím, v minulosti se na toto téma hodně množily reklamace a proto vzniklo toto pravidlo.
Nevidím problém, napsat např. "téměř/skoro/jako nenošené", "nejeví známky nošení", atd. 😉

12. čer 2015

Dobrý den, můžu se zeptat, proč nemůžu v inzerátu napsat "kupovaná nová, velmi dobrý stav, nošena v průběhu 2měsíců"? Nevím, proč tím porušuji pravidla, nikde nepíšu, že je to nové, jako nové apod. pouze dávám vědět, že jsem první majitel? Děkuji za odpověď.

12. čer 2015

@leviska777 O který inzerát konkrétně jde?

12. čer 2015

@anien velmi dobrý stav jsem odstranila, neboť uznávám, že to je subjektivní ;)

12. čer 2015

@leviska777 Díky tomu, že jsi inzerát upravila, se již tip nezobrazuje. "Kupovaná nová" tolerujeme, takže se nejspíš některá z moderátorek uklikla nebo přehlédla slovní spojení. Přijmi ode mne omluvu, jsme jenom lidé 😉

12. čer 2015

@anien Děkuji, to je v pohodě ;)

12. čer 2015

Už jsem opravdu naštvaná, po několikáté upozornění, že mám upravit cenu - CENU MÁM JASNOU!!!!! Nechápu tuto buzeraci . spíše otravujte ty ,které píší cena dohodou. Kvůli Vám mám dát cenu levněji než chci jenom aby se mi tip přestal zobrazovat.

13. čer 2015

@mufino Ahoj, koukala jsem na Tvé inzeráty...jestliže v jednom inzerátu prodáváš víc věcí, pak cena musí být sumou všech. Pokud umožňuješ prodej i jednotlivě, pak jednotlivé ceny rozepiš v textu inzerátu. Je značně zavádějící inzerovat 3 trička, na fotce mít 3 trička a cenu jen za kus 😉

13. čer 2015

od vas jednoznacna buzeracia, na vami oznacene inzeraty sa neda neagovat...ak mi takto stopnete 30 inzeratov...clovek by cakal nejaky cas, aby to mohol opravit...nie kazdy sedi na zadku a nudi sa ako vy...

15. čer 2015

@luhace1 Je rozdíl mezi stopnutým inzerátem a inzerátem, u kterého je upozornění - tip jak zlepšit inzerát. Některé inzeráty, pokud je to nutné, občas ještě zastavujeme, ale do budoucnosti budou inzeráty pouze označované, aby zájemci věděli, zda je vše v pořádku nebo si mají dát pozor na konkrétní věc. Děkuji za pochopení.

15. čer 2015

@isoldaeva
ako kupujuca viem na co si davat pozor, cena za 1 kus mi nevadi..s predavajucim komunikujem a podmienky si dohodneme...o predavajucom svedcia jeho hodnotenia ...oznacenych po vikende ma cakalo cca 30 inzeratov....bol mi oznaceny dokoca inzerat, kde som mala nadpis teplacky na donoseni....aj toto sa vam asi nepacilo..??? fakt toto u mna nema pochopenie...na inzerat, na ktory som dnes chcela reagovat ako kupujuca sa nedalo..bol totiz oznaceny...som kludne za rozumne zmeny v barazi...pre vsetkych k zlepseniu...ale nie takto !!!

15. čer 2015

@luhace1 Na označený inzerát můžeš reagovat. Tip u inzerátu poukazuje na určitou nedokonalost, která může znepříjemnit obchod, proto je dáváme. Ale zároveň nikomu nebráníme na inzerát reagovat. V tom je citelný rozdíl vůči zastavování inzerátů.

15. čer 2015

2x som skusala dnes reagovat na cudzi inzerat. kde ste dali akoze ,, tip,, a nejde mi pisat spravu k tomu inzeratu.. pytam sa ako mam daneho kupujuceho kontaktovat???

15. čer 2015

Dobrý den můžu se zeptat v čem dělám chybu, když mám v názvu inzerátu - Dvě trička, cena celkem? Žádný superlativ ani jiný popis stavu věcí v názvu nemám a přesto mi u něj svítí Vaše upozornění, tato trička jsou určená pro dvojčátka a jsou i do této složky zařazená. Děkuji za vysvětlení, Lenka

15. čer 2015

@leha Jde o to "cena celkem". Všechny ceny v inzerátech musí být dle pravidel bazaru uvedené celkem, takže to je samozřejmé. A název má být jasný, stručný, toto je tam zbytečně navíc 😉

15. čer 2015

ta cena celkem je naprostá hloupost a TO je zavádějící. Všude, vždy se přece udává cen za 1ks (třeba krabice džusů v Kauflandu, když dám příklad a sami si vyberete jestli z ní vytáhnete jeden džus nebo vezmete celou tu bednu). Přijde mi, že moderátorky bazaru jsou zbytečně až moc horlivé a poněkud podceňujou inteligenci nakupujících.

16. čer 2015

můj konkrétní příklad: prodávám v sekci látkových plen 2ks jader Sio Basic od Petit Lulu. Že jsou 2 znamená, že mám 2 k dispozici, nikoli že si kupující MUSÍ ode mě dvě koupit. Jsou stejná, i za stejnou jednotkovou cenu. Ale je rozdíl jestli v inzerátu uvedu cenu 120kč nebo 440...proč bych měla, když prodávám jádra i po jednom? Rozumím tomu třeba u triček, kdy je triček nafocených 5, jedno za 80kč, poslední za 800kč a byla by tam jen ta lákavá částka 80kč. Ale ten příklad se stejným zbožím jen ve více kusech, mi přijde opravdu zbytečná buzerace a umělé navyšování ceny inzerátu (ergo snižování počtu zájemců, nezlobte se na mě).

16. čer 2015

pardon, 240 samozřejmě 🙂

16. čer 2015

@elena přesně, prodávám vlňáčky a noční plenky - vždy po 3ks za kus je jedna a ta samá cena , vše v popisu popsané a je to špatně, opravdu mi přijde blbost psát celkovou - to na nikdo neklikne, pže si automaticky bude myslet, že se prodává jenom celkem - já rozhodně na takové inzeráty neklikám a ještě větší blbost, mi přijde jak blb to fotit zvlášt a zbytečně dávat zvlášt inzeráty. Opravdu mi přijde, že si myslí, že nakupující jsou lidi , kteří snad těžce vychodili základní školu a nepochopí psaný text. Beru to přesně když je více kusů a každý má jinou cenu,ale takto mi to přijde jenom buzerace.

16. čer 2015

@elana jj bych měla říct šéfům v Lidl, že musejí psát celkovou cenu za karton a pak až do popisku , že lze koupit kusově :D :D :D myslím, že bych měla rychlého padáka za takovou volovinu

16. čer 2015

@mufino přesně, na to jsem poukazovala. Všude a vždy je přece cena za "jednotku" a kupující je srozuměn s tím (aniž by to měl někde napsané, protože to se prostě rozumí samo sebou 😅) že když si vezme 1 rohlík, zaplatí 2kč a když si jich vezme 20, zaplatí 40kč. Možná by měli v tom Lidlu vždycky při vysypávání rohlajzů do boxu napočítat kolik jich je a uvést celkovou cenu, co kdyby někdo chtěl všechny?

16. čer 2015

@elana :D :D :D :D noo cena třeba 1200ks rohlíků - nevím jestli by měl někdo odvahu koupit i ten jeden :D :D :D

16. čer 2015

@elana
@mufino Pokud v jednom inzeratu prodavas vice veci, cena musi byt vzdy uvedena celkem. Zbozi samozrejme muzes prodavat i po kusech, pak staci cenu rozepsat do textu inzeratu. Pokud v jednom inzeratu prodavas troje plenky, v nazvu inzeratu uvadis, ze prodavas (troje) plenky (tedy vice nez jeden kus), musi take byt videt cena za vsechny tri kusy, aby to bylo transparentni. Predstav si svuj inzerat treba jako sacek brambor v obchode 😉 Cenu tam uvadi za cely obsah sacku a ne za jednu bramboru, ze? Pokud si chces ale koupit jednu bramboru, tak to ale obchod take umoznuje... Je tedy jen na tobe, jestli si vytvoris inzerat s vetsim poctem zbozi a uvedes cenu dohromady (s moznosti koupe po kusech, kdy cenu za kus napises do textu) nebo pro kazdy kus zbozi vytvoris vlastni inzerat.

16. čer 2015

@infokonik když myslíš?...už se tu pohybuju moc let na to, abych věděla, že veškeré uživatelské návrhy jsou jen mlácení prázdné slámy, plenkuju (tedy i prodávám) už taky dost dlouho na to, abych přesně věděla, jak má inzerát tohoto typu fungovat, co kupující zajímá a co přejdou...takže jsem si spíš jen ulevila a jsem ráda, že jsem nebyla sama 🙂, to je vše. Příklad s bramborama je jedna věc, já dala s krabicí džusu, v regálu je vždy uvedena cena za 1 krabici, ne za 12 nebo kolik jich je v base...ale to je jedno.

16. čer 2015

@infokonik sáček brambor se prodává vždy jako sáček brambor, kusové brambory jsou vždy brambory volné a tam je zase cena za jedno kg. Ano mám možnost vytvořit jak vícero inzerátůa dávat pak do každého odkaz na ty další plenky a také mám možnost z MK rovnou odejít. Nikdy se mě kupující neptal , jak že ta cena je, vždy si to jasně přečetl a věděl a sám se rozhodl jestli má nebo nemá zájem.

16. čer 2015

@infokonik a jinak: prakticky tohle povede jen k tomu, že jednoduše příště nafotím 1 vkládačku a do popisu napíšu že ve skutečnosti jich mám 10 a hotovo. Přece nebudu psát za deset vkládaček po stovce cenu 1000kč. To by nezajímalo nikoho a vůbec se nedivím, ani mě ne. Takže jen tímhle opatřením vzniknou netransparentnosti, ne tím, jak to bylo dosud.

16. čer 2015

@elana
@mufino Holky, pravidla bazaru se uz par let nemenila, takze cena celkem neni zadna novinka. Co ale menime, je fungovani bazaru a nove inzeraty neblokujeme a misto toho vam davame tipy, jak zbozi lepe prodat. Vnimame to jako krok lepsim smerem. Nove take mame moderatorky bazaru, ktere budou za jednotlive kategorie zodpovedne a tak kategorie budou pod lepsim dohledem. Bazar ma sva pravidla, ktera jsou stejna nastavena tak, aby fungovala pro vsechny kategorie stejne. Pravidla pomahaji k tomu, aby nas bazar byl bezpecny. A to je nas cil.

16. čer 2015

@infokonik bazar přes internet nikdy nebude bezpečný, nezaručíte, že zaplatím zboží a to zboží mi dojde. Vždy je tu riziko, že zboží nemusí odpovídat nebo mi nemusí vůbec dojít a to Vy vůbec neovlivníte. I když dám negativní hodnocení, vy uživatele zablokujete, ale on si může udělat další xx profilů

16. čer 2015

@infokonik ale jo, pravda...to že cena má být uvedena za vše, tam bylo napsáno vždycky, teď si to vybavuju. Ale v reálu to nepsal nikdo (naopak, psaly se nejlevnější položky a člověk se pak nestačil divit). Ale to nerozporuju, ani mě to nepřišlo fér, když jsem otevřela inzerát za 10kč a ukázalo se, že 10kč chce za separační flísovou plenku a zbytek stojí 300kč. Jasně. Ale tohle je něco jinýho...když prostě prodávám úplně stejné zboží, jen ve víc kusech, tak to nedává smysl. Tam je cena i v obchodech vždy uvedena za jednotku...to snad nebudeš popírat. Ty brambory nejsou dobrý příklad, pže každá brambora je jinak velká (těžká), takže v jednom 500g sáčku jich může být 20 stejně jako 15. Spíš ty džusy nebo mlíka...no, to vystihuje líp. Stejné zboží, á 25kč a já si rozhodnu, zda vykoupím regál, vezmu 3 nebo jedno. Ale rozumím, že tahle to funguje v okrajové části bazaru (ty pleny např.), kdo prodává oblečení, tak to nikdy není stejné, těžko někdo koupil 6 stejných trik a pak je zas prodával.

16. čer 2015

na druhou stranu píšu "okrajová část" bazaru...ale ona je to jedna z hlavních, které se nejvíc točí. Mám pár inzerátů i v jiných kategoriích a ta návštěvnost je nesrovnatelná. Vše co jsem kdy prodávala z plen, se vždy prodalo, dřív či dýl, ale prodalo. Na druhou stranu např. oblečení atd. se točí mnohem méně. Nakupující na látkovém bazaru mají obvykle dost dobré povědomí o ceně, jaká je v daném sortimentu dobrá a to 1000kč za 10 nafocených dlouhých bílých nudlí prostě není ☹...takový inzerát je zajímat nebude. No nic no, jen jsem to chtěla vysvětlit, pokud žádná z moderátorek není látkující maminka (prodejkyně, kupující), tak chápu, že se tomu těžko bude rozumět.

16. čer 2015

@luhace1 Prosím, můžeš mi poslat o jakého prodejce se jedná? Pošli mi i link daného inzerátu. Podíváme se ne to, pravděpodobně se jedná o technickou chybu. Děkuji.

16. čer 2015

Teprve dnes jsem si vsimla (po upozorneni zajemkyne, ktera nemohla na oznaceny inzerat odpovedet) ze mam 2 inzeraty oznacene. Takovou buzeraci, jako je v bazaru na konikovi jsem nezazila nikde. Prodavam v inzeratu 10 bambusovych plen, nepredpokladam, ze si je nekdo koupi vsechny, tak k cemu je cena celkem? To se na inzerat nikdo nepodiva. Jak ma asi zjistit, ze si je muze koupit po kuse, kdyz ho nerozklikne? A jak uz tu zaznelo, nedelejte z nas vsech pitomce, kteri nejsou schopni se domluvit. Kupuju v bazarech bezne a na vsem jsem schopna se domluvit, nepotrebuju upozornovat, zvlast kdyz diky upozorneni nemuzu odpovedet na inzerat. Moderatorky bazaru by se mely zklidnit

16. čer 2015

@luccie26 Luci, zvu tě za adminský stůl. Až uvidíš, že nám denně maminky píší, protože mají potíže v bazaru, že se špatně domluvily, protože kupující i prodávající to myslely jinak nebo že je něco nepřesně uvedeno a chtějí, abychom to za ně vyřešili. Tak je jasné, že prevence je důležitá, odstraňuje případy, kdy dojde k neshodě. A tak tu funguje tým moderátorek. Nevznikl jen tak, pro parádu, aby se někdo nenudil, ale aby se problémy vůbec nevyskytovaly. Tobě to všechno přijde logické a jednoduché, domluvit se lze, ale ne vždy se to povede. A bazar roste. Nechceme mít velký bazar, kde je chaos a nepřehlednost. Splňujeme obecné požadavky. Pozvání za adminský stůl myslím vážně. i když sídlíme v Bratislavě, není překážkou se sejít v Brně, v Praze nebo i v okolí Turnova v předem naplánovaný datum. Je smutné číst, že vám to vadí a je ještě smutnější číst situace nedorozumění.

16. čer 2015

@isoldaeva Chapu, ze bazar musi mit sva pravidla, ale tohle uz se teda vymklo. A ani tym moderatorek mi nezaruci, ze zaplacene zbozi dostanu. To je riziko nakupovani pres internet. Me hlavne vadi, ze zajemci nemuzou odpovidat na me inzeraty, i kdyz by to podle Vas melo jit. Povinnosti uvadet celkovou cenu nerozumim. Cim jsou me inzeraty podezrele, kdyz prodavam 7 plen po 270,- Kc? Predpokladam, ze plenky prodam po jedne ci dvou, to mam pokazde upravovat cenu?

16. čer 2015

@luccie26 Buď budeš upravovat cenu nebo na každé plenky vytvoříš další inzerát. Máš osobní zkušenost, že na inzerát s tipem ti zájemci nemokou odepsat?

16. čer 2015

@isoldaeva Ano, dnes mi zajemce psal pres tehotenskou tuniku, protoze u plenek pry neslo odpovedet.

16. čer 2015

Mně fascinuje, že dospělí lidé se neumí dohodnout a chtějí aby jejich problémy řešil někdo jiný, setkala jsem se s tím už i na fcb ve skupinkách, ta žaluje správci aby zařídil to a to aby tamta nedělala toto ..................

16. čer 2015

fajn no...už se těším, až se dcera třeba za rok odplenkuje (dřív doufám ne 😀-pochopí jen zasvěcení 😅) a já budu prodávat všech svých 25 kalhotkovek. Jednu po druhé do samostatného inzerát, bo takový, ke kterýmu napálím cenu 7500kč by fakt otevřel jen cvok 😀

16. čer 2015

@luccie26 jinak asi to někomu jde a někomu ne. Mě se dnes paní na "zamlžený" inzerát ohledně těch inkriminovnaých dvou SIO jader co jsem tu dnes psala ráno jako příklad, ozvala úplně normálně a už jsou prodaná.

16. čer 2015

mmch. prodaly se i přes to, že zůstal zamlžený, protože paní uměla číst a neměla problém s tím, že jsem za jádro chtěla 120kč a v popisu inzerátu uvnitř našla info, že mám k prodeji kousky dva. Ale to už fakt rejpu...radši toho nechám. Jsem ráda, že tu možnost prodeje je (i když samozřejmě není jediná, stejně dobře se prodává na MMB, FB atd.), jen kdyby tzv. moderátorky byly méně horlivé, bylo by to lepší.

16. čer 2015

Tak jsem si prave precetla 8 upozorneni na chyby v inzeratech - uvedla jsem, ze je cena za obe veci na fotce, mam totiz dvojcata. Dle meho, pravidla bazaru neporusuji - je to moje zasadni informace pro kuujiciho. To, ze se tady nehlidaji skutecna pravidla, jako uvadet cenu vseho na fotce, je pdle me mnohem dulezitejsi. Kdyz to bude kazdy dodrzovat, nebudu to muset uvadet do nazvu. Tezko by si to nekdo precetl popisu, dyz si inzerat s

16. čer 2015

... kdyz si inzerat s "vysokou" cenou ani nerozklikne... Taky nesouhlasim, ze nove veci se nesmi oznacovat jako nepouzite nebo nerozbaene, atd. Je to bazar a tomu odvidaji bazarove ceny, nepouzivane jsem prodavala taky, napr. body zakoupene za cca 150 Kc/ks prodavam za 40 Kc/ks. Kdybych to prodavala jako novy tovar, tak bych za nej urcite nechtela pouhych 40 Kc...

16. čer 2015

V pravidlech se o tom take pise, tedy opet o zadne porusovani nejde. Nevim, pro koho tato zlepseni jsou, ja urcite nemam cas resit same nesmyslne upozorneni, pokud to pujde takhle dal, tak si brzo zrusim ucet.

16. čer 2015

Jinak pravidlo 'cena za vse na fotu' bych vypustila a nahradila 'cena vzdy uvadena za 1 ks', vetsina lidi to tak dela i chape, kdyz se to zjednoti, nebyl by v nicem problem...

16. čer 2015
17. čer 2015

@isoldaeva bohuzial nedalo reagovat, nepamatam si a nemam cas dohladat..

17. čer 2015

@zzyzi přesně tak, to jediné má smysl a je logické (upravit pravidlo z "cena celková za vše" na "cena za jednotku"). Tak, jako je to úplně všude, nakonec v Lidlu jsem včera kupovala vaničku jahod, cena byla uvedena 9.90kč/100g a na kase po mě pak váha chtěla logicky 50kč, adekvátně napočteno. Paní za mnou platila 58kč, protože měla jahody větší. Prostě tam, kde prodávám sice víc věcí, ale za stejnou cenu, by měla být cena za kus. Podrobnosti pak klidně můžou být uvnitř, ale základem je, aby někoho vůbec ten inzerát zajímal. A lidi kupujou bazarový věci JEN kvůli ceně, přiznejme si to.

17. čer 2015

a teď jsem koukla na nějaký zamlžený inzerát a tam je uvedeno, že se "mám zeptat na to, kolik stojí jednotlivé věci". Ale na to se ptát nemusím, vždyť to každý uvede dovnitř do textu...já to tam dávám a i zde jsem se to dočetla. Dokonce tam byly věci opravdu v různých cenách. Ale číst umím, chápat psaný text snad také. Ok, hlídala bych pravidlo, aby v inzerátu nebyla cena 300kč a uvnitř pak zboží za 400 i za těch 300. Prostě klikám na inzerát za tři stovky, tak vše uvnitř musí stát tři stovky. Na cokoli dražšího (i levnějšího) samostatný inzerát. Takto by to bylo fér a dávalo smysl.

17. čer 2015

mne sa uz na bazar ani nikto neozyva,...myslim, ze hlavne my co mame dvojcata sme v nevyhode, co sa tyka zadavania ceny...ktovie ako si inzerat vysvetlia neregistrovani...ci sa im to tiez takto zobrazi a to podsvietenie celeho inzeratu ☹ clovek pocita kazdu korunu...plakat sa mi chce, fakt ☹

17. čer 2015

@elana Presne, taky jsem se divala na ostatni inzeraty, a proc bych se ptala, kolik stoji jednotlive veci, kdyz je to v inzeratu napsane? To upozorneni jen mate zajemce, kteri netusi, o co jde, a rekla bych, ze je i odradi od nakupu. Ta cena celkem je proste na hlavu postavena.

17. čer 2015

dobrý den, mám změnit kategorii, ale nevím za jakou, není to u toho napsané, děkuji za info.

18. čer 2015

@luccie26 Včera jsme narazili na chybu, která to způsobovala. Nyní by to mělo fungovat tak, jak jsem popisovala.

18. čer 2015

@martina1204 Můžeš mi, prosím, vysvětlit, co inzeruješ a kde je inzerát nyní, v jaké kategorii? Klidně mi to pošli do IP. Děkuji.

18. čer 2015

Prijde mi..ze pani adminka uz nevi,jak by bazar ''vylepsila'' 👎👎👎

18. čer 2015

Mile porotkyne..prosim o smazani mych inzeratu a pani admin. o zruseni profilu na MK..DEKUJI..Maminky..vam preji hodne trpelivosti se zdejsi inzerci..

18. čer 2015

fakt je, že ty tzv. "tipy" jsou jedna velká blbina. Teď jsem klikla na inzerát nějaké odsávačky, kde bylo v popisu napsáno, že je "nepoužitá" a dozvěděla jsem se, že mi doporučují na něj nereagovat, protože má "zavádějící" název. Jakýpak zavádějící? naopak, ten název říká vše, kdybych sháněla odsávačku po bazaru, tak mi padne do oka jako první a je pro mě zajímavý, protože nebazarvou (logicky též nepoužitou) koupím o 50% dráž. Fakt by mě zajímalo, pro koho přesně ty typy jsou, tohle ocení snad leda negramotný šimpanz ☹ Ostatní to jen štve a nováčky a neregistrované znejistí a od nákupu odradí.

18. čer 2015

@elana No pže tu jsou uživatelky, které si stěžovaly . Cituji : Až uvidíš, že nám denně maminky píší, protože mají potíže v bazaru, že se špatně domluvily, protože kupující i prodávající to myslely jinak nebo že je něco nepřesně uvedeno a chtějí, abychom to za ně vyřešili. - a dál se raději nerozepisuji, pže pokud to čtou stěžovatelky, tak bych je urazila :D

19. čer 2015

@mufino Ono se dobre rika, ze myslet je ho.no vedet 🙂 Kdyz nekdo neni schopny si vyjasnit podminky, tak at nenakupuje pres net, ale v kamennych obchodech. A kdyz uz se mi stane, ze je nejaky problem, snazim se domluvit s protistranou, necekam, ze to za me vyresi nekdo treti. Vzdycky se muze stat, ze narazim na podvodnika, jak snizuji to riziko moderatorky bazaru? Pujdou pak na nekoho zvonit, aby mi zbozi vymenil? Spis uzivatele tak otravi, ze nakupovat a prodavat nebude nikdo, a bude po riziku.

19. čer 2015

A ted moderatorky vyhmatly i muj posledni inzerat, a uz je taky otipovany, hura! 😉

19. čer 2015

Presne tak, riziko koupit bazarove pres net je vzdy a vzdy bude neco, nebo nekdo, co dela problemy. Snazit se to vyresit nejakymi blbuvzdornymi pravidly to nepujde, akorat to nastve a odradi 'normalni' lidi, co chapou, ze bazar je bazar a za 10 % cenu z puvodni asi nemuze ocekavat darkove baleni noveho zbozi s jeste teplou uctenkou...

19. čer 2015

Navic, jako dospeli a svepravni si za svou blbost nedomluvit se, nebo se nezeptat, muzeme sami, proc by to mel resit nekdo jinej? Inzerce je zdarma, tak to je na kazdeho osobni odpovednost... Komu se nelibi, at si to vyridi sam, nebo takhle nenakupuje...

19. čer 2015

@mufino jasně, takže na jednu s prominutím blbou, která neumí číst (resp. psát, protože když mi něco není jasný, tak se doptám), případne dalších 9, které mají zmařený obchod (ať už prodej nebo nákup, protože se vylekají toho, že je inzerát od nějaké podvodnice), to je fajn....Upřímně řečeno a stejně to nechápu v praxi, protože 99% obchodů se odehrává platbou předem, takže než pošlu peníze, tak-pokud mi není jasno, optám se proč po mě tuto částku prodávajícíc chce). Bazarové nakupování je nebezpečné v tom, že je riziko že pošlu peníze a nedostanu za ně nic nebo věc, která neodpovídala popisu. Což je ale fakt průšvih, jestliže si objednám bazarovou odsávačku a ona, ó hrůzo, nebyla nikdy použitá nebo boty, které, posaďte se před tou nespravedlností a zavádějící informací, evidentně dítě nikdy nemělo na noze 😀

19. čer 2015

Můžete mi prosím někdo vysvětlit, když prodávám oblečení a má dvojitou velikost ( např. 92/98 a inzeruji ho jak na 92 velikosti a na 98), proč ho tak to nemuzu inzerovat v obou velikostech?. A musím ho dát pouze do jedné velikosti? Vždyť přeci jsou maminky, které koukají pouze na jednu velikost! a tím pádem přijdu třeba o obchod! Mě tohle akorát tak trochu přijde padlý na hlavu " Moderátorky bazarku"

19. čer 2015

@zzyzi Divala jsem se na Vase inzeraty, (a moje vidi pripadny zajemce stejne) a jen proto, ze je tam uvedeno "cena za oba kusy", je u inzeratu "TIP", ze ma nevhodny nazev, porusuje pravidla a doporucuji na neho nereagovat. Jako proc??? Admini uz nevi, co by jeste vymysleli. Bazar na konikovi pujde do kopru.

19. čer 2015

@bazarekmodranacek Pravidla jsou pořád stejná, konkrétně tohle:
Nezveřejňuj stejný inzerát vícekrát. Ani v případě, že se hodí do více kategorií. Zvol takovou kategorii, která nejvíce vystihuje danou věc.
Je to snaha upřít na svůj inzerát pozornost tím, že je více viděn. Není to fér vůči ostatním prodávajícím.

19. čer 2015

Moderátorky bazarku !!!!!! tohle je jako buzerace!!!!!!! evidentně to dělají maminy, které se opravdu nudí, an emají , co dělat, a jen poctoivím prodejcům kazí schválně obchod. Tímhle stylem, jde koník do kopru. protože nejsem určitě jediná komu tohle přijde jako naschvál, že????????? Když je kšiltovka a má suchý zip ( tak má logicky více velikostí!!!!!!! tak nechápu proč jako nemůžu ho inzerovat ve více veliksotech. Správci koníka, zamyslete se prosím nad tím to!!!!!!!! Děkuji

19. čer 2015

Zkopirovano z tipu u meho inzeratu: TIPy přidávají Moderátorky bazaru a jejich snahou je poradit, jak zvýšit zájem o tvé inzeráty a v čem je zlepšit.
Tak to je dobrej for, to jsem se zasmala. Az mi prijde nejaka takova rada, beze vseho ji vyuziju. Ale tipy ve stavajici podobe jsou opravdu jen buzerace a odrazovani zajemcu.

19. čer 2015

ženy, nerozčilujte se, nemá to cenu. Jsem na MK od r. 2007, na Beremese jsem byla od r. 2005 (sem jsem se pak přeregistrovala), ale prostě sumasumárum 10 let se pohybuju na tomto serveru a můžu říct, že nikdy se NIC nezměnilo podle toho, jak chtělo většinové osazenstvo. Prostě Koník má svou velkou moudrou hlavu a ty buď drž ústa a šlapej jak řehtá, nebo můžeš jít, nikdo tě nedrží. Takže fakt nečekám, že by naše stížnosti, resp. poukazování na nelogičnost až směšnost tzv. "tipů" atd. došly vyslyšení a něco se změnilo. Buď si zvyknem nebo prostě půjdem inzerovat jinam, kde jsou kupující chytřejší, umí číst a psát a kde to funguje na jednoduché domluvě i bez moderátorek a jejich zlepšováků.

19. čer 2015

uprimne, nejsem schopna tohle cele procitat, ale setkavam se s takovymi to pravidly poprve a vubec tomu nerozumim, proc suplovat mozek nas kupujicich, cemu by vadilo, pokud by si nedejboze nekdo nevykomunikoval stav kupovaneho produktu?? kdyz neco vystavuji nebo porizuji, je to preci ma zodpovednost ci me svedomi jak to probehne. Ja napriklad nemam spoustu veci nafocenych (z tech,duvodu), fotka muze prece byt pouze ilustrativni, dulezity je popis a odpovidajici cena..neni to prece aukce..fakt tomu vubec nerozumim a nic osobniho, ale prijde mi, ze tim vsim jen ztracite cas svuj i nas..

19. čer 2015

@apacheee Přesně! Nebudu všechny bodýčka rozklikávat, abych se dozvěděla, zda jsou nenošená (ejn vybalená) nebo používaná... Též to považuji za klíčové sdělení. Chápu závadnost slova "nový" v titulku, ale že tam už nesmí být ani nenošené... :(

20. čer 2015

odvolavanie sa na to, ze to niekto zneuziva...ved moderatorky su na to aby to zistovali...staci kliknut na vsetky inzeraty daneho uzivatela a ked tam ma vsetky veci nove ...tak je jasna vec...ale napr. ja som na dvojcatka dostala viac veci, neunosili sme, a deti rastu...nove mi treba kupovat stale...a obraciat kazdu korunu

20. čer 2015

@bazarekmodranacek a nebylo by nejlepší dát kšiltovku do nejmeší velikosti, které odpovídá a napsat do textu, že díky suchému zipu vydrží až do velikosti xy?? Takovou kšiltovku si pak ráda koupí každá maminka, protože jí vydrží dlouho a nebude muset koukat po dalších velikostech

20. čer 2015

@assentra to tam samozřejme je napsaný. Ale nevím jak kupujete vy. Ale ja si vybírám věci jen ve velikosti,kterou potřebují. Takže maminka, ktera kupuje velikost 104 už nekouká na velikost např. na 86. Nebo kouká?

20. čer 2015

@bazarekmodranacek Máš jednu věc, tak máš jeden inzerát, nechápu, co je na tom divného, tak si to dej někde do prostřed vhodných velikostí. To je jako bych si jednu věc nahrála 7x a mohla ji každý den aktualizovat, abych ji měla na prvních místech, protože co když si někdo vybere něco dřív a k mému inzerátu, který bude víc vzadu se nedostane

20. čer 2015

To není to stejný.

20. čer 2015

@bazarekmodranacek Je to úplně to samé, je to snaha prodat svou věc na úkor pravidel 😉

20. čer 2015

@assentra tak ja mam dvojicky kluka a holku, ak predavam veci spolu u dvojcat, .... cenu za kus tam nemozem dat, podla novych pravidiel..a ked spravim inzerat aj osobitne kluk a osobitne holka..na tie dane veci co mam aj u dvojcat. .to akoze tiez nemozem??? tak to uz je diskriminacia pre nas dvojmamy...

20. čer 2015

@luhace1 to nejsou nová pravidla, tak bylo vždycky. Musíš se rozhodnout, jestli budeš prodávat u dvojčat a cena bude celkem (když se tak začnou chovat všichni, tak nebude nikdo zvýhodněn či znevýhodněn) a nebo budeš prodávat po kusu v běžném dětském oblečení.

20. čer 2015

@assentra ale ved to su rozdielne veci...to je ako, ked predavas auto na suciastky a potom uz nemozes dat osobitne inzerat na kolesa, dvere...😀......my co predavame veci na dvojcata, budeme mat vysoke ceny a malokto reaguje na taky inzerat...takze uz potom nemam sancu tie veci predat....akoze uz mi na to ani neodpovedaj ....nakolko vy moderatorky ste ako papagaje co idu vzdy o tom istom

20. čer 2015

@luhace1 já nechápu, čemu na tom nerozumíš, když budu mít dvojčata, tak půjdu nakupovat do sektoru dvojčat a tam budou mít všichni + - stejně vysoké ceny (budou-li všichni respektovat pravidla) takže nikdo nebude znevýhodněn. Když máš pocit, že to takhle neprodáš, tak dej to oblečení po kuse do normálního dětského bazaru. Nikde přeci není napsáno, že když jsou to stejné věci, tak se musí prodávat u dvojčat. Ty si vyber sama, kde chceš prodávat a kde máš pocit, že věci lépe prodáš. A úpřímně jsem to s tím autem nepochopila, takže to ti opravdu nevysvětlím.

20. čer 2015

@isoldaeva pisete mi, ze mam fotku stazenou z internetu a neni tomu tak. Je moje a upravena jen v programu malovani. Jen jsem dala bile pozadi.

20. čer 2015

@jakub2005 Předpokládám, že myslíš inzerát s bundičkou. Tip jsem odstranila. Gratuluji, že dokážeš upravovat fotky, aby to mělo šmrnc. 🙂

22. čer 2015

@isoldaeva Děkuji, nic na tom není 🙂 Jen fotku obtáhnu a vyplním barvou .-)

22. čer 2015

@jakub2005 Ale hned to vypadá o stupeň působivěji.

23. čer 2015

Moc ráda zde nakupuji a inzeruji, ale tohle omezování ve výrazech mi připadá jako krok špatným směrem. Já sama zde ráda kupuji bazarové věci jak použité, tak nepoužité. I zcela nepoužitá věc se tu dá koupit o poznání levněji, než by stála v obchodě. Označení inzerátu slovem nenošený apod. je pro mně v některých případech klíčové a velmi to šetří můj čas. Nebaví mě běhat po obchodech a naopak moc ráda zde např. koupím dceři NENOŠENÉ spodní prádlo, které některá jiná maminka koupila své dcerce a bylo jí malé. Je to pro mě u některého druhu oblečení velmi podstatné a tento údaj mi bude v nadpisu velice chybět!!! Rovněž když sama inzeruju obvykle jen několik málo věcí, které ovšem dcera nenosila nebo téměř nenosila, (ty co nosila si nechávám pro dalšího potomka), velmi oceňuji, pokud mohu potenciálním zájemcům jednoduše hned v nadpisu sdělit, že se jedná o takovýto druh věcí, tedy ty, které dcerka nestihla unosti / použít. A to rozhodně nejsem žádný internetový prodejce-podnikatel. Moc mi to vadí, vážně.

27. čer 2015

@assentra Když dám věci po dvojčatech do bazaru po jednom kuse, tak mi to stopnete nebo teď tedy upozorníme s tím, že mám vystavené dva stejné inzeráty. Takže opravdu postavené na palici!

28. čer 2015

Nechápu k čemu to upozorňování je...To už jste mohli rovnou nechat stopování příspěvků, vyjde to totiž úplně na stejno. To jste jen chtěli na oko ukázat, jak jste ,,hodní" že to nestopujete, že nám dáte možnost, aby kupující inzerát stále viděl, ale když k tomu napíšete pro kupujícího upozornění, ať na inzerát raději nereaguje, tak to stejně sotva koupí...Nezlobte se na mě, ale jde vám vůbec o naše názory? Proč než něco změníte, neuděláte nejdřív nějakou anketu, co by nám nejvíce vyhovovalo a co bychom chtěli změnit. Vůbec nechápu k čemu jsou tyto změny dobré..

28. čer 2015

@petrarizek když budeš mít každou věc vyfocenou zvlášť a s popisem aktuálního stavu, tak to nikdo nebude označovat. Upozornění pro kupujícího ho do jisté míry chrání, aby pro něho byl bazar co nejbezpečnější, ale nikde není napsané, že na to nebude někdo reagovat. Když budeš mít inzeráty v pořádku nebo odstraníš nepřesnost, pak budeš mít inzerát i pro kupujícího čistý, takže je na tobě, jestli chceš prodávat v rozporu s pravidly a s označeným inzerátem, nebo budeš prodávat férově a bez tipu

28. čer 2015

@assentra 😀 Dobře dám příklad. Mám po svých dvojčatech kupříkladu dvě stejná trička, obě mají stejný stav. Vyfotím každé zvlášť, ale fotka je stejná, protože jsou vlastně i trička stejná. Popis je stejný, protože jsou trička ve stejném stavu. Na každé vytvořím inzerát, který mi bude stopnut nebo mi přijde tedy upozornění s tím, že porušuji pravidla, protože prodávám dvě stejné věci.

28. čer 2015

Jinak stopnutí inzerátu mělo donutit prodávajícího ho změnit,stejně tak jako upozornění. Takže za mě absolutně zbytečná změna v bazaru. Našly by se podstanější věci na změnu..

28. čer 2015

@petrarizek těžko nafotíš 2 věci úplně stejně a nebo to vyfoť tak, aby ten rozdíl byl vidět. Rozdíl ve stopnutí a v tipování je takový, že na stopnutý se nedá reagovat, na tipovaný ano, tedy není to tolik represivní

28. čer 2015

@assentra No asi jo, když mi to bylo o tipováno 😉 Dobře, příště vyfotím jednu věc v kuchyni na líně a druhou v ložnici na koberci. A nebo jinak...budu prostě radši inzerovat jinde, kde jsou normální pravidla.

28. čer 2015
28. čer 2015

@petrarizek Ja taky inzeruji jeste jinde, tam, kde ma kupujici mozek v hlave a nepotrebuje super tipy, ktere mu radi, aby na inzerat nereagoval (smajlik tukajici si na celo). Inzeraty menit nebudu, prohlizela jsem bazar a otipovany je skoro kazdy druhy, predpokladam, ze si na to za chvili kupujici zvyknout a nebude je to odrazovat. A i kdyby, tak to proste nezmenim kvuli tomu, ze nekdo vymysli nejakou blbinu. Jestli jsou moderatorky matky na materske - je hezky, jdete radsi s detma ven.

28. čer 2015

Připadá mi to tady jako za totality, někdo z nás chce udělat tupé ovce, co si neumí ani sami vybrat, které zboží si koupí a které ne, které neumí číst, ani se s prodávajícím normálně domluvit. Veškerý prodej bazarového zboží je subjektivní, prodávající vždy popíše stav věci tak, jak to vnímá on. To bychom za chvíli kromě "nenošené", nemohli napsat vůbec nic, abychom náhodou nějak nezmanipulovali případného kupujícího ke koupi. A jak zde bylo zmiňováno, že když hledáme něco nenošeného, tak to máme napsat přímo do vyhledávacího pole a ono nám to ukáže inzeráty, kde je toto slovo uvedeno v textu, tak už zas potom nejde upřesnit, cena od-do, pro holky/kluky atd. a musím se probírat vším... Nebo to tak snad mám jenom já?

28. čer 2015

@lenu26 jde mi upřesnit všechno a zároveň napsat do vyhledávače klíčové slovo

28. čer 2015

@petrarizek Ber to z hlediska, že duplicitní inzeráty dělají více škody nežli užitku. Tedy typické duplicitní inzeráty. V tvém případě se jedná o dva druhy zboží, ale jak to máme rozlišit, když jsou inzeráty stejné? V tvém případě doporučuji využít kategorii Dvojčata, kde můžeš v jednom inzerátu uvést dva kusy. V textu se rozepíšeš o stavu zboží, za kolik je jeden kus a do políčka Cena uvedeš celkovou sumu. A máš bez problémů. Tobě třeba vadí, že se extrémně staráme o bazar, ale věř, že ve skutečnosti nám usnadní velkou práci, jelikož je to prevence proti podvodům a dalším nejasným problémům. Ty to vnímáš jen ze své strany, ale musíme brát v úvahu celý bazar, prodejce, kupující nebo pouze zájemce, kvalitu a bezpečnost v bazaru a pod. Sama se můžeš zamyslet nad tím, proč se nám nelíbí duplicitní inzeráty. Osobně chápu, že jsi potrážděná, že ti něco tipujeme, ale ber to z hlediska objektivního, proto ti tu kladu tuto otázku.

29. čer 2015

@isoldaeva Dobře, vy mi doporučíte to prodávat v kategorii dvojčata, ale tam to třeba delší dobu nemohu prodat, tak se rozhodnu prodat zvlášť, což mi neumožníte, protože nemůžete přeci rozlišit, jestli prodávám jednu a tu samou věc nebo dvě jiné a přesto stejné. Tak tím znevýhodňujete mě jako prodejce... Jinak mi nejde jenom o duplicitní inzeráty, ale všeobecně, to co se te´d v bazaru děje...Prostě nepochopím, jak můžete zamezit podvodům tím, že zakážete uvádět do inzerátu, že je zbojí jako nové nebo nenošené. Nevím no. Tak my vysvětlete, jak se k tomuto rozhodnutí došli, proč postupovat v bazaru, tak jak postupujete? Zjiš´tovali jste si nějak, co vyhovuje kupujícím a prodávajícím, nebo tohle co teď děláte byl jen nějaký nápad určité osoby? Zatím bych řekla, že víc negativních ohlasů než těch pozitivních a opravdu mi přijde, že je vám stejně jedno, co si uživatélé myslí nebo ne, o ně vám nejde. A ano jsem z toho podrážděná, protože ještě donedávna jsem inzeráty vystavovala, tak jak jsem je vystavovala, nikdy jsem neměla žádný problém, inzerování pro mě bylo pohodlné a znenadání mi začalo chodit upozornění jedno za druhým u případů, které jindy nevadily ( a to tu inzeruji něklik let) a jelikož jsem dost zaneprázdněná, mám doma dvojčata, nemocného manžela a nemocnou maminku a na PC se dostanu na chvilinku jednou za den ( opravy mi z mobilu nejdou udělat), tak mě to opravdu bere čas a obtěžuje. Za tu dobu, co v bazaru nově funguje jsem neprodala nic, ale na jiných bazarech ano. Takže opravdu mi nezbývá nic jiného, než prodej tady zřejmně ukončit a věřte mi, že mě to opravdu mrzí, protože jsem tento bazar měla vždy nejradši, všude jsem ho doporučovala a vychvalovala.

29. čer 2015

Přidávám se....Nechápu nové změny,tipy,už zrušení panáčků mi přišlo nelogické,nechápu,proč některým stopujete inzeráty "daruji k jakékoli objednávce",kdežto je k nalezení desítky jiných,kde si maminky ještě kladou podmínky "daruji k objednávce nad 500,-" apod.což je asi v pořádku,maminky dvojčat nic neprodají,protože každý si dá vyhledat "nejlevnější"- a to celková cena za dva kusy nebude,navíc ztrácí možnost prodat kousky jednotlivě....Také píšu jen pro to,že mi bazárek hodně pomohl,bylo to mé hobby i pomoc,kdy jsem za utržené peníze zase koupila dvojčatům,ale poslední dobou se nedaří,je fajn,že je bazárek zdarma,ale bojím se,že prestiž upadá,mantinely ano,ale tahle supercenzura?"Vymazali jsme ti inzerát" pomalu každý den???

29. čer 2015

pridavam sa k dievcatam, tie co predavaju po jednom kuse to nepochopia...absolutne ste znevyhodnili dvojcatkovky bazar...a to sa nam ozyvali i mamjnky co chceli kupit po 1 kuse...teraz ta cena za 2 kusy, nikto inzerat ani nerozklikne...nenosene veci sa nedaju oznacit...je to na plac, tak dlho sa uz na inzerat nikto neozval...vy robite pravidla, proti....a nie pre pomoc ☹

29. čer 2015

@petrarizek Důvody tipů, jak inzeráty upravit vznikaly postupně. Většina vznikla z mnoha podkladů skutečných situací reklamací zboží nebo, bohužel, i z podvodných situací. Není to tak, že si ty důvody vymyslíme, abychom se nenudili. Denně řeším mnoho podvodných případů nebo případů nedorozumění. A to nám ukazuje tu pravou míru, jaké kroky máme udělat, abychom zvýšili bezpečnost a serióznost bazaru. Změna je, že jsme se o bazar začali více starat. To ale neznamená, že radikálně měníme pravidla. Jen se snažíme o bazar více dbát.

29. čer 2015

@luhace1 Co se týče kategorie dvojčata. Když tam každý inzerát bude mít uvedenou cenu za dva kusy, tak to není znevýhodnění. Ledaže by to některé maminky nepochopily a braly cenu stejně jako u běžného inzerátu s jedním kusem.

29. čer 2015

Asi s tím už nehneme,jak se zdá☹(

30. čer 2015

@isoldaeva Prosím opět o odbloknutí inzerátu na bundičku. Fotka je moje a už jsme to spulu řešily. Děkuji

4. črc 2015

@jakub2005 Omlouvame se, tip na zlepšení inzerátu jsem odstranila. (Inzeráty už neblokujeme).

4. črc 2015

Dobrý den, může mi prosím někdo z inzerátu odstranit tip jak vylepšit inzerát, jedná se o dva inzeráty. Jinak můj názor je ten, že pokud napíšu celkovou cenu více věcí dohromady tak inzerát ani nikdo neotevře tak že i nadále budu psát nejnižší cenu. Díky

17. črc 2015

@pytrysek80 Prosím, pošli nám linky inzerátů, kterých se to týká, podívám se na to.

17. črc 2015

Dobrý den, u jednoho inzerátu jste napsali TIP: Tvůj inzerát obsahuje fotografie stažené z internetu. Může se lehko stát, že kupujícího to zmate a bude chtít zboží vrátit, proto vymaž fotografie stažené z internetu.
MOJE FOTKA JE OVŠEM FOCENA MNOU - JEN PROSTĚ MAŽU POZADÍ, AŤ VĚC VYNIKNE A DÁM LOGO VÝROBCE. Prosím o odstranění tipu - velmi děkuji 🙂

19. črc 2015

mohu se zeptat proč zase mám u inzerátu TIP že mám inzerát opravit??? https://www.modrykonik.cz/market/detske-kalhoty-... Minulý týden jsem se na infokonik podrobně ptala co může být a nemůže být, udělám to přesně dle Vás, a zase je inzerát označený. Slovo nový mám v nextu - v názvu nic takového nemám .... tak prosím inzerát odblokovat, děkuji.

20. črc 2015

@anitramov75 Ahoj, posli mi prosim odkaz na ten inzerat.

20. črc 2015

@tajemna30 Ahoj, ano minuly tyden jsme spolu pravidla ohledne slova nove probiraly. Muselo ale dojit k nedorozumeni :-\ Vysvetlovala jsem ti, ze se pri prodeji z druhe ruky nepouziva slovo nove a ty jsi se ptala, jestli v textu muzes pouzit "nenosene s visackou". Odsouhlasila jsem ti to a ty ses znovu zeptala, zda slovo nepouzity nevadi, coz jsem ti odsouhlasila. Situaci uziti slova novy v textu jsme spolu uz pak detailneji neprobiraly. Asi jsi tedy vyvodila mylne nazory a ja to z toho, co jsi psala, nepostrehla.
Takze pro poradek posledni shrnuti: slovo nove pouzivaji pouze Profesionalove, protoze jsou primymi prodejci. Bezni uzivatele (ty) prodavaji zbozi z druhe ruky, proto nikdy nepouzivaji slovo nove. Stav veci mohou opsat jako nenosene, nerozbalene, nepouzite, nehrane, s visackami atd. Stav veci se ale nepise do nazvu inzeratu, ale az do jeho textu.
V Pravidlech je uziti slova nove srozumitelne popsano v bode pet https://www.modrykonik.cz/rules/#bazaar
Z toho asi uz tedy chapes, ze prideleni tipu k tvemu inzeratu bylo opravnene. Pokud potrebujes projit jeste nejaka (nebo toto) pravidla detailneji, urcite se na me obrat a ja dovysvetlim. Psane slovo muze byt nekdy hure uchopitelne, to se stava. Dulezite je na takova nedorozumeni narazit a vysvetlit si je 🙂

20. črc 2015

@infokonik děkuji za vysvětlení

21. črc 2015

@infokonik zdravím, šlo o tento inzerát https://www.modrykonik.cz/market/detske-sortky-..., ale já mám vše takhle zabělené 🙂, tak ať není problém příště 🙂 Zde všechny: https://www.modrykonik.cz/market/seller/anitram...

21. črc 2015

Můžu se zeptat, podle čeho posuzujete, že je fotka u inzerátu stažená z netu??? Obě fotky jsou pořízené mobilem a nejsou ani nijak upravované.
https://www.modrykonik.cz/market/satky-nosice-k...
Děkuji

22. črc 2015

@olivv Promin, za chybu se omlouvame.

23. črc 2015

Chtěla bych se zeptat, proč nemohu do názvu uvést cena za vše? Co je na tom nejasného? No a pro změnu - mám nafoceny troje trička, každé prodávám zvlášť, tak proč bych měla uvádět do inzerátu cenu celkem, když je neprodávám jako celek. Jen ulehčuji práci sobě i kupujícím. Když třeba sháním trička, tepláky atd., tak se snažím koupit od jedné maminky více kusů a hledání je tak pro mne jednodušší, když vidím inzerát, kde jedna maminka inzeruji více ks najednou.

27. črc 2015

@lecijasek Název má obsahovat stručně pojmenování věci, nic jiného. Ostatní záležitosti se uvádějí v popisu. Co se týče uvedení ceny u inzerátu, tak má obsahovat celkovou cenu. Je to stejné, jako když si běžně zakoupíš nové zboží a je to jakýsy komplet, set, také je uvedená jednotná cena, nikoliv dílčí. Je to tak běžné, proto je vhodné to udržovat i v bazaru. Nelze přeci uvést pouze třetinovou cenu, když v inzerátu nabízíš 3 věci. Prodávající to často využívají, aby nalákaly zájemce, ale není to fér jednání. Pokud chceš uvést cenu jedné věci ze setu a chceš si ji zachovat, pak by inzerát měl obsahovat pouze tuto věc. Je to klasické obchodní pravidlo.

27. črc 2015

Dobrý den prosím vás chci se zeptat jak mám vložit když mám dvě stejné věci ale v jiných velikostech. Dnes mi přišlo upozornění že mám jeden inzerát smazat ale v názvu mám že jsou to odlišné velikosti

31. črc 2015

@jacoubek Ke každému inzerátu přidej fotky té věci, kterou nabízíš právě v daném inzerátu. Nelze použít stejnou fotku, když se jedná o dvě věci.

31. črc 2015

@infokonik Já taky nechápu jak mám jinak napsat,že konstrukce kočárku v reklamaci vyměněná tedy nová........V názvu inzerátu je jen slovo záruka.....

7. srp 2015

@iwuska19 Vec je nova, kdyz si ji porizujes od primeho prodejce. Tak sis ji poridila ty, ale preprodavas ji dal a v tu chvili uz se neda pouzit slovo nova, protoze vec je z druhe ruky. Slovo nova tedy nahrazujes slovy nepouzita, nerozbalena apod. Do nazvu inzeratu nepis informaci o tom, jestli je vec v zaruce nebo neni, kdy byla koupena, jakou ma vadu nebo ze je bezvadna. Vsechny tyto informace, ktere popisuji stav veci, patri az do textu inzeratu. Do nazvu inzeratu patri jen strucne pojmenovani zbozi, napr. Sportovni kocarek, Halenka, Saty bez rukavu atd.

7. srp 2015

Bylo by mi určitě příjemnější,kdyby mi bylo sděleno, že jsem pravděpodobně omylem zadala inzerát dvakrát...než, že jsem už dopředu označená jako ta co se snaží svůj inzerát víc zviditelnit...ale ok...chyby děláme všichni, věřím, že bude fungovat presumpce neviny... Děkuji

23. srp 2015

@vaaar Ty jsi inzerát zadávala přes mobil, že? Měli jsme tam technickou chybu, takže v tom případě jsme na vině my a dlužíme ti omluvu. Doufám, že přijímáš. 🙂

25. srp 2015

@isoldaeva no nevím, jestli je to klasické obchodní pravidlo. Když se podívám na inzeráty nových věcích - tak tam jsou tepláky různých barev a cena uvedena za kus a ne za vše, co vidím na fotce. V obchodě na stojanu visí trička a nad tím cedule s cenou - opět za 1 ks. Pochybuji, že by někoho napadlo, že to je za všechny ks. A mně to velmi usnadní hledání - třeba zrovna teď - hledám sukýnky pro dceru do školky. A pokud někdo inzeruje jen jednu sukni, tak musím složitě proklikávat jestli jich nenabízí víc, protože platit poštovné za 1 kus se mi nevyplatí. To samé, když chci koupit tepláky, legíny, trička... Na jiných bazarech jsem takové omezení nezažila. Ano,může být uvedena cena za vše, ale já a spousta dalších kupujících nebudeme chtít třeba koupit vše. Vyberu si 3 ks z 5 a paní chudák následně bude muset předělat celý inzerát, znovu vyfotit... Práce navíc pro všechny...
Nechápu, jak by mohlo někoho mást, pokud mám přímo v názvu uvedeno cena z ks nebo cena za vše.

25. srp 2015

@lecijasek když je v inzerátu více věcí a některé se prodají, tak stačí upravit výslednou cenu, do popisu napsat, co už je prodané a nemusí se vytvořit nový inzerát. A tak to i v praxi funguje.

26. srp 2015

Dobry den,tak si zmente nastaveni,me to dokonce nabada na velka pismena na nazev inzeratu.Tak proto jsem to napsala velkyma pismenama.

28. srp 2015

@defricka Můžeš mi, prosím, vysvětlit, co znamená, že tě to napádá? Jaký text vydíš? Děkuji.

28. srp 2015

@isoldaeva ano, dobře, ale poté tu tedy mám inzerát, kde je např. 5 triček, volné jsou jen 2 a je tedy uvedena za ty 2 ks. V názvu inzerátu o tom není ani slovo a to tedy přípustné je? Vždyť je to dle vašich odpovědí výše přece matoucí. Kupujícího to láká na nízkou cenu a teprve po přečtení textu se dozví, že už se vlastně jedná jen o 2 trička... Jak se to potom liší od toho případu, kdy tam mám 5 triček a uvedenou cenu za kus? Nechci prudit, ale prostě mi to připadá celé nelogické. Osobně bych si raději v názvu přečetla rovnou, že cena je za vše nebo za kus a měla bych hned jasno.

28. srp 2015

@defricka
@isoldaeva ne napada,ale nabádá...je to tam primo napsane,piste velkyma pismenama

28. srp 2015

@isoldaeva Ano,inzerát jsem žádala přes mobil.
.. Děkuji za pochopení i omluvu.

28. srp 2015

@vaaar ach ten mobil...pardon... Chtěla jsem říct "zadala "...

28. srp 2015

@defricka Asi bude nemoudřejší, kdy mi pošleš screen shot, abych pochopila, při jakém činu, ti to píše a kde přesně. Obrázek mi, prosím, pošli na isolda.votrubcova@modrykonik.cz. Děkuji.

28. srp 2015

@isoldaeva tak to se ti omluvam,tam je nepis a ja ctu pis velka pismena,tak zahada je vyresena🙂

29. srp 2015

@defricka Budeme to muset přepsat, protože nejsi jediná, kdo čte něco jiného než co tam je ve skutečnosti napsané.

30. srp 2015

Všechny fotky u mých inzerátů jsou mnou nafoceny! Nemám nic staženo i webu!!!!!!!!!!

22. zář 2015

@svatebnisatyave Fotky máš pěkně upravené a proto došlo k omylu s domněnkou, že jsou stažené. Omlouvám se, právě jsem to opravila. Příště nás stačí normálně upozornit. Když obdržíš tip, co lze změnit, tak tam máš odkaz, že pokud si nevíš rady nebo máš nějaký konkrétní dotaz, tak to můžeš využít i pro tyto účely. Děkuji.

23. zář 2015

@isoldaeva já jsem na ten odkaz reagovala, ale opět mi přišel další tip.

23. zář 2015

@svatebnisatyave Myslím si, že jsi reakci ještě nedostala, moderátorky v bazaru odpovídají přímo v interní poště. Takže pokud jsi dostala tip po odeslání pošty, znamená to, že pošta nebyla pravděpodobně ještě přečtena.

23. zář 2015

@isoldaeva na knížku Klukova dobrodružství mám od adminů udělenou vyjimku, je nutné uvést, že se jedná o novou knihu. Jinak nevím kam inzerát pověsit do "nových" věcí. Děkuji.

23. říj 2015

@domi_nka Ano, udělenou výjimku máš. Inzerát do nového zboží jako běžný uživatel nemůžeš, ale k inzerátu do popisu napiš, že se jedná o novou knihu.

23. říj 2015

@isoldaeva moc děkuji. Mohu dát ještě zprávu ke mě do blogu, prosím?

23. říj 2015

@domi_nka Běžně to neděláváme. Napíši ti zprávu a domluvíme se.

23. říj 2015

@isoldaeva budu se těšit, děkuji.

23. říj 2015

https://www.modrykonik.cz/market/hracky/60df/pe...
občas je důležité přečíst celou větu než se označí inzerát tipem ?? sice to pextrio je nové ale věta která tam je neznamená že je balení nové nýbrž nová verze hry 😀

17. lis 2015

@awelin Ano máš pravdu, tip jsem odstranila. Dívala jsem se, že máš dost inzerátů, které jsou otipované, možná bude vhodné, když si ve zprávě, kteoru obdržíš a kde je doporučené, co s tím můžeš dělat, klikneš přímo na možnost kontaktovat moderátorku bazaru, kde si můžete vysvětlit, co je dobré a proč. Alespoň si tak vysvětlíte určité věci a hlavně pochopíte. 🙂

18. lis 2015

Dobrý den,právě mi byl pozastaven inzerát z důvodu,že jsem v popisu uvedla slovo "nové". Toto slovo se však týkalo popisu knihy -- "nové, rozšířené vydání". Toto spojení jasně sděluje, že existuje více variant knihy a toto je z nich nejnovější a myslím, že nikdo nebude tak s prominutím tupý, aby si myslel, že jde o novou, resp. nepoužitou knihu. Notabene když je celý text v uvozovkách, což naznačuje, že se jedná o zkopírovaný text. Doporučila bych moderátorkám opravdu texty číst a přemýšlet u nich.

2. led 2016

@sarkar Děkuji za vysvětlení, někdy je to náročné ve velkém kontrolovat inzeráty a vnímat i takové příklady jako uvádíš ty. Tak se omlouvám za náš tým.

5. led 2016

Dobrý večer, měla bych dotaz . K mému inzerátu na zimní bundu jste napsali : Fotografie nemá obsahovat vodotisk (např. kontakt, www, email a podobně). Výjimkou je tvé registrační jméno, proto prosíme, vymaž fotografie a přidej fotografie bez vodotisku.
Ani na jedné fotografii nic napsaného nemám, bunda je pouze mnou vyfocená a foto není nijak upravované.
Děkuji za odpověď.

14. led 2016
Komentář byl odstraněný

@snajp Ahoj, použila jsi fotky, které jsou stažené z SBAZARu. Na fotkách vlevo nahoře najdeš tento nápis. Vím, že fotky jsou tvé, ale prosím, nahraj si je přímo z tvého technického zařzení. Děkuji. 🙂

15. led 2016

Myslím, že jste hodně zaměřené na můj bazar. Občas juknu i na jiné bazárky, a tam asi nikomu nevadí, že některé uvádí k oblečení stav nový.

15. led 2016

@isoldaeva Moc se omluvám, toho jsem si nevšimla ☹ Už jsem vše napravila 🙂 Děkuji

16. led 2016
Komentář byl odstraněný

@dadadrian Nemáme ve zvyku být na někoho vysazeni. Je možné, že máš inzeráty v kategorii bazaru, kterou aktivně spravuje jedna z moderátorek a zároveň jsi stále viditelná velkým množstvím inzerátů. Určitě to neber, že v tomto směru někomu nadhazujeme, ale raději ti doporučuji, abys zveřejňovala inzeráty tak, abychom je nemuseli označovat tipem. Přestaň používat slovo Nový, nahraď ho nepoužívaný a pod. A tím se nás zbavíš. 🙂 Můžeš přímo u inzerátu, který má tip napsat moderátorce. Ta tii vysvětlií, oč konkrétně jde a co můžeš změnit. Pak si tě určitě nikdo všímat nebude. 🙂 Teda z moderátorek, zájemci tu budou stále.

19. led 2016

Myslím že neporušuji pravidla bazárku, ani nikde nepíšu nový. Jednoduše se tady asi někdo nudí, a hned ve všem hledá chybu, jako že jsem neuvedla stav věci , nebo plátěné tílko nebylo v tunikách, což si myslela, že je na mně, kam inzerát přiřadím. Nikoho nechci klamat ani podvádět.

19. led 2016

Dobrý den, moje fotka u inzerátu Tilko - bob the builder není stažená z internetu. Je to mnou vyfocené tilko, které nabízím 🙂

19. led 2016

Co je špatně na mém inzerátu?? Nechápu...

26. led 2016

@apacheee mam stejny problem, zboti jsme nestihli ani vybali t, jasne zabalena a moderatori mi již 14 dnu pisnóu, ze nemuze vbyt slovo , novy nenoseny, nepouzity .. ale py mi chybi popsani stavu veci. jak to mam popsat mi nanapise ani jedna.. jake slovo pouzit? kyz jsme napsala, stav veci dle foto, opet spatne. jak by jste nazvali novou, nenousenou nepouzitou vec, zavalenou v puvodnim obalu, tj ani nerozbalenou, co vam zbyla po detech????? PoRADTE PROSIM? NEBOTA ANI JEDNA Z MODERATOREK MODREHO KONIKA mi neumela poradit v tom.. a buzerace je nekonecna....nevim si oprabdu rady... chteji slovo jake sami neumi? nebo co?

26. led 2016

@sarkar mas prvadu nekdy mam pocit, ze moderatotky se snazi, aby tady bolo co nejmi inzeratu,. tak asi nastal cas vytvorit novy web. tento vic blokuj nez pomaha

26. led 2016

@tinka2013 Je vhodné použít slova nepoužitý, nenošený a pod, nikoliv nový, jelikož v tomto významu to znamená zboží přímo od výrobce nebo oficiálního prodejce. I když je věc zabalená, můžeš ji popsat tak, že opíšeš, co je na obalu, jaký má charakter, na co se používá, na co je vhodná a pod. Nevím, jakou máš konkrétní věc, kterou by bylo fajn popsat.

27. led 2016

@isoldaeva Tak mi odpovězte, co je zase špatně. To jsou na mně nálety? Začínám to brát osobně...

27. led 2016

@isoldaevaale ja mela napsane nenosene, nepouzite a byla jsme upozornena, ze tyto slva nemuzu pouzit!!!!

27. led 2016
Komentář byl odstraněný

@dadadrian Inzerát v odkazu je v pořádku. Vím, že je s tebou v kontaktu adminka bazaru, ta ti vše vysvětlila, nebo ne?

28. led 2016

@tinka2013 To záleží, kde jsi ty slova použila. Ano, takové ohodnocení je v pořádku. V nadpisu inzerátu je vhodné uvést věc věcně, tedy jednoduše. Možná, že zde je nepatrný posun, který chtěla moderátorka zdokonalit. Ale není to tak podstatné. Nebo jsi ty slova měla použité v popisu inzerátu? Tam mají své místo. No uznávám, že někdy ty naše požadavky znepřijemňují čas, tak doufám, že nadále už to bude v pořádku.

28. led 2016

@isoldaeva Vysvětlila. Taky jsem jí včera napsala. že kdyby moderátorka měla zase problém s mým inzerátem, tak ať se podepíše, a rovnou si to vyříkám s ní, a nebudu obtěžovat Vás.
Markéta

28. led 2016

@isoldaeva Ještě jsem jukla na něco, a byla mi smazaná vesta. Fakt nevím, co se děje.

28. led 2016

Kde najdu "letní overaly"? Nějak se k nim nemohu prokousat. Díky

10. únor 2016

@hanula11 Pokud myslíš dětské letní overaly, tak jsem vyhledala toto:
https://www.modrykonik.cz/market/body-dupacky-o...
Do vyhledávání v bazaru jsem si zadala letní overal.

11. únor 2016

@isoldaeva no, a když je overalek sice letní, ale pro pěti letou slečnu (vršek a kratasky vcelku), pak "rada" od kontroloru zařadit jinam, tedy zřejmě sem, je podle mne dost zcestna. Takováto slečna přece nenosí body, dupacky.

14. únor 2016

@hanula11 overaly pro větší děti jsou v kat. Šortky a 3/4

14. únor 2016

@hanula11 Taková je kategorie - Body, dupačky, overaly. Neznamená to, že hned musí nosit i body a dupačky, ale ber to jako celistvou kategorii, kde můžeš najít všechny 3 jmenované druhy oblečení.

15. únor 2016

Dobrý den, chci se zeptat koukám na jeden izerát a je tam napsáno že má zavádějící název a doporučujete na něho nereagovat.....Nějak jsem nepochopila kde je ten zavádějcí název a nechci hned osočovat inzerenta že je podvodník...můžete mi k tomu prosím napsat víc 🙂 Děkuji moc https://www.modrykonik.cz/market/porod-sestined...

20. únor 2016

@katinyn Tu jde spíše o technické doladění, kdy je vhodné se o poště zmínit až v popisu inzerátu. Tedy chceš-li, tak na inzerát můžeš reagovat. 🙂

23. únor 2016

Dobrý den, ráda bych dostala vysvětlení, proč nemůže být u inzerátu uvedeno poštovné. Pro mne je to celkem důležitá informace. Pod inzeráty mám uvedeno: poštovné jednotné 45 Kč - libovolný počet kusů oblečení. Některé mi byly otipovány, rok to tady nikomu nevadilo. Dobrá, upravila jsem je na poštovné jednotné 45 Kč a opět špatně. Ihned při prvním označení jsem kontaktovala admina, ať mi vysvětlí, v čem je problém, v podmínkách prodeje jsem žádné takové omezení nečetla. Odpověď žádná a opravené inzeráty opět otipované. Tak už nevím, s kým mám tady komunikovat!!!! Děkuji za odpověď. Lucie

6. bře 2016

Dobrý den, nechápu upozornění k mému inzerátu - Tričko - peppa pig - mé fotky žádný vodotisk neobsahují! A pokud tím myslíte černé šipky na fotu, tak těmi označuji vady na tričenku. Přeji pohodový den. Lenka S.

7. bře 2016

Tak nevím, odpoví mi tady někdo????? Připadám si jak u bláznů. Komunikace žádná! Admin snad slouží k tomu, aby s lidmi komunikoval, ne aby si vykazoval nějakou činnost, za kterou je zřejmě placen!!!!

11. bře 2016

@amalvik Ahoj Lucie, nebyla jsem delší dobu na stránkách, jelikož jsem byla nemocná. Mohu se zeptat, kterého admina jsi kontaktovala? Prosím, napiš admince moulinkaa. Všimla jsem si, že v tvém případě je více věcí, které je potřeba vyřešit. Děkuji za pochopení.

15. bře 2016

@alkicek Asi už je to v pořádku, že? Nenašla jsem u tebe inzerát, který by byl označený a obsahoval tričko peppa pig. Pokud i nadále je to nevyřešené, tak mi, prosím, pošli odkaz na inzerát. Díky.

15. bře 2016

Dobrý den omylem sem vymazala inzerát kam mám poslat balíček s oblečením jde maminku nějak dohledat děkuji Markéta

15. bře 2016

@isoldaeva Dobrý den, kontaktovala jsem admina loskatova, který mi jako jediný inzeráty otipovává a to denně! Jdu psát adminovi moulinkaa a snad se situace vyřeší, protože mi nepřijde normální, aby rok poštovné v inzerátech nevadilo a najednou se nějaká paní rozhodne, že to tak nebude a přitom v podmínkách užívání bazárku není nic takového uvedeno. A další, co mi přijde postavené na hlavu je, že v podmínkách píšete NEPOUŽÍVEJ POPIS NOVÉ ZBOŽÍ místo něj použi NEPOUŽITÉ, NENOŠENÉ. Když toto napíši, je mi inezrát opět otipován, přitom se řídím podmínkami a jak mám tedy popsat skutečný stav, když je mi to vlastně zakázáno. To mám na nenošené ponožky psát obnošené???? Jak jsem tady četla, nejsem jediná, kdo má s tímto problém. Závěrem bych dodala, že se tedy řídím podmínkami bazárku, ovšem admin ne a vytváří si své vlastní!!! Byla bych velice ráda, kdyby se tato situace řešila, buď ať se tedy upraví podmínky používání bazaru nebo ať se jimi řídí admin!!!!! Děkuji. Hezký den Lucie Patócsová

16. bře 2016

@makiwaly Markéto, i když jsi inzerát vymazala, tak je pro tebe stále dostupný. Podívej se do Můj bazar. A nad výčtem inzerátů najdeš filtrové vyhledávání, kde si můžeš zvolit, co chceš vidět. Přikládám i obrázek, aby ses orientovala.

21. bře 2016

@amalvik Lucie, myslím si, že jste se s adminkou asi nepochopily. Po publikování tohoto článku platí, že jaký inzerát není v pořádku, tak mu přidáme tip, jak ho zlepšit. Kontrolu inzerátů provádíme lidskou silou, takže ne vše hned vidíme, proto jsi byla vyzvána ke změně až nyní. U inzerátů v bazaru, tedy u zboží prodávaného z druhé ruky se nepíše nový, i když sis zboží zakoupila, ale již nepoužila. Jednoduše napíšeš, že je zboží nepoužíté nebo nenošené, nepiš, prosím, nové. Nové zboží je označované u zboží přímo od výrobce nebo oficiálního prodejce.
Prosím, řiď se radami, které jsou uvedené zde nebo si nechej poradit od adminky bazaru, určitě ti nedělá naschvál, jen se snaží o pořádek. Děkuji za pochopení.

21. bře 2016

zajímalo by mě proč téměř denně tu mám tip na úpravu trošku mi to vadí když je mám popsané když nemám napsaný stav tak je bez vad a pokud má flíček nebo dírku nebo jinou vadu tak vždy automaticky píši

28. bře 2016

Mě taky příjde, že administrátorky bazaru už neví co vylepšovat, inzerát je napsaný normálně a oni stejně dají TIP, dělají spíš kolikrát naschvály. Opravdu to chce tady pevné nervy.

12. dub 2016

Ještě chci dodat, že jsem zde měla ještě jiný účet od května 2015 (jeden na použité, jeden na nové) teď jsem ho rušila, ten na použité, umazávala inzeráty a kontrolovala věci a zjistila jsem, že plno inzerátů mě někdo umazal a samé pěkné věci, tj. obrázkové, které by se prodali, obyčejné věci zůstaly na bazaru, to bych čekala hodně dlouho, než by se prodalo. Přitom jsem měla 310 kladných hodnocení a inzeráty byly popsaný perfektně, nikoho nechci tady podvádět. Co je tohle, naschvál administrátorek. Tohle by se nemělo dít, zvláť když si inzerci lidi platí. Mám ve věcech pořádek, mám vše v regálu, když někdo koupí, umažu, moje chyba tohle určitě není. Nesmazala bych inzerát aniž by se věc prodala.

12. dub 2016

Muzete mi laskave rict, proc mi porad mazete muj inzerat? Konkretne v teto kategorii je "stejne spatnych" inzeratu spoustu. Tak proc ja a ostatni jsou pro vas jako v poradku jo, tem to tam nechate? Zacinam si to brat osobne.

26. zář 2016

Ostatni tam nemaj nic nebo maximalne TIP, ale mne to proste smazete. A to uz jsem inzerat zmenila, lepsi foto, lepe rozepsala ceny. Dokud tam budou tyto ostatni inzeraty, tak jak jsou tam ted, nehodlam na tom svem uz nic vic menit. Proste si ho tam holt vlozim vzdy znovu. Jestli chcete link na muj inzerat, i ostatni vyse zminovane, klidne vam to poslu. A ten kdo mi to maze, at se nad sebou laskave zamysli a prohlidne si vsechny inzeraty v teto kategorii a meri stejnym metrem.

26. zář 2016

Začni psát komentář...

Odešli