@velkabublina co je ovšem zajímavé, tak počítá úplně v pohodě a i čísla si pamatuje, ale písmena ji vůbec nejdou, stěží si pamatuje A🙄
@levandulovy_caj Můžu se zeptat, jakou dg má dcerka? Řešíme teď něco podobného, vybíráme zš. Klidně ip, díky!
Šikula. Jen deformace povolání. Trošku poopravte úchop, celkově sezení u psaní. Nic ve zlém ❤️
V novém domečku to jde určitě skoro samo 🙂
@levandulovy_caj to půjde, časem.
@werumka chodí na specku kvůli své disfazii... Jinak mentálně je normální 🥰
@svolikova ten úchop mě taky trápí, ale nedá si říct. Nechce se mi na ní nějak tlačit, aby se pak nesekla... Je dost paličatá🥴
@levandulovy_caj Takže taky vývojová dysfazie? Zaujal mě ten kontrast čísla x pismena. Máme to úplně stejně 😀 řešíme, jestli logopedickou školu, nebo normální s asistentem...
Pěkný večer, naše paní učitelka vždy říká dětem: Děti solíme... a všichni si opraví držení tužky. Opravdu to pomáhá...
Taky máme čísla v pohodě, ale písmena ne. A hlavně co je MA, LE vůbec nejde řekne každý písmenko zvlášť dohromady ne.
@levandulovy_caj rozumím, alepokud ji nebute opravovat hned na začátku tahne se to sní potom.... Zkusit to třeba přes pohádku. Ve školce říkáme dětem pohádku o princezně (požárník Sam, prasátko Peppa,...), která ráda spala. Lehla si do postýlky, přikryla se peřinkou a hlavu položila na polštářek. Tu pohádkovou bytost znázorňuje tužka... postel je prostředníček palec je peřina a ukazováček je polštář. Konec tužky se má dívat za rameno. Bereme to jako že ta princezna má oko, kterým se dívá za naše rameno na naše kamarády co sedí za námi nebo cokoliv...
@levandulovy_caj jsem ve školce, kde se vzdělávají děti SVP potřebami a jde to.
Na spravny uchop existuji ruzne pomucky, co se nasazuji na tuzku 😉
To je tak dobře, že to Sárince jde.