icon

https://www.novinky.cz/zena/deti/clanek/marek-h... „Pro rodinu je naprosto nezbytný důvěrný pocit, že doma je místo, kde nám bude spolu dobře. A ten utváří zejména žena. Právě ona umí vytvořit takovou atmosféru, abychom se těšili domů."

avatar

Uz z toho vynatku mi bylo jasne, ze to bude Herman. Ja ho mam proste strasne moc rada 😍. Vim, ze militantni feministky se z jeho nazoru muzou vzteknout, ale ja s nimi naprosto souznim 👍.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

Já mám podezření, že tu mámu tak adoruje hlavně proto, aby nám to lépe prodal. Přitom z těch příběhů, které pak popisuje, se spíš ukazuje, že největší průšvih pro rodinu je nefunkční otec. Takže jo, se vším, co píše o matkách, v principu souhlasím, ale chce se mi křičet, že nemít ty naše bezva chlapy a milující táty, zmohly bychom prd!

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@rebe Milujici matka skutecne svet nespasi,kdyz nebude mit v otci deti partnera...

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@hadruska Přesně! Těžko můžeš být ta pečující, objímající a výhradně se starající, když chybí otec, který maká, zajišťuje a chrání.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@rebe nerikam, ze primo v tomto clanku, ale on se za roli otce take velice zasazuje. Ze je figura otce ve vychove nenahraditelna... Takze zadna adorace matky a “chlapi muzou jit k sipku”...

Odpověz
21. lis 2019
avatar

Herman neni debil, vi o cem pise, jasne ze pise o rodinach ve kterych je matka tou, ktera dela domov, neznamena to, ze tam otec neni. A kdyz neni venuje tomu jiny tema 😉))) vy byste porad kricely a pritom staci ne za kazdou cenu argumentovat 🙂))))

Odpověz
21. lis 2019
avatar

Ty vole, Herman. Jedno mu upřít nelze - umí zacházet s mediálním obrazem. Jinak jako bývalý tělocvikář a současný hazardní lobbista by si těžko vybudoval aureolu "psychologa" a odborníka na děti.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@la_amanita ...aaa militantni feministka se ozvala 😂 Tak sup kojence do jesli a fofrem do rachoty, jinak ten socialismus nevybudujeme 😉.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@mary.jane Neřekla jsem, že píše o tom, že jsou chlapi zbyteční. ale svou mediální prezentaci založil na adoraci ženy, která pečuje, stará se, věnuje a tvoří domov, k níž opakem je pohodlná žena, která děti odkládá doškolky kvůli pohodlí, zábavě a konzumu (maximálně připouští výjimku pro samoživitelky). Nesouhlasím s tímhle pojetím, a zatraceně nesouhlasím, když nedodává, že bez chlapa tohle možné není už vůbec. A jo, jsem feministka, ale nemyslím, že to s tím souvisí.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@rebe dyt ma pravdu 🙂)))))) vis kolik pohodlnejch bab dava decka do jesli? 🙂)))) no a co ze adoruje zensky, dyt je to v poradku videt v zenske to jadro skvelyho domova 🙂)) matka odjakziva delala atmosferu doma, mazlila se s deckama, jemna soucast chlapa a na ni je prece, aby dokazala chlapa ocenit, co s tim ma spolecnyho Herman 🙂)))))

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@tinaprofi Jak píšu hned v prvním komentu, ve spoustě věcí s ním souhalsím. Ale psát o tom, jak báječná, skvělá a důležitá je pravá noha, je pro můj analyticky založený mozek kapku neúplné. O levé noze se občas zmíní, pravda...

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@rebe ty jsi taky psala, že jsi od svý mámy necejtila nějakej extra nával lásky ne, v nějakým tom tvým příspěvku, že tě to hodně trápilo, to je přesně to, o čem on píše... 🙂)) on nepíše o vztahu chlap ženská - kdo toho doma dělá víc a kdo by byl bez koho víc v prdeli. V tom článku se píše, jak matka tvoří atmosféru domova a měla by balit děcka do něhy a nevytvářet traumata nepřiměřeným fyzickým a psychickým trestáním 🙂)) pokud dobře vidím

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@tinaprofi neeee, tys mu na to skočila? Na tu "nenápadnou" manipulaci, kdy v jednom článku uvádí ty nejhorší případy týrání dětí nejhrubšího zrna zároveň s dětmi v jeslích, aniž by byla tato dvě úplně odlišná témata jasně oddělena, takže to vytváří dojem, že pobyt v jeslích (jakýkoli) je srovnatelný s fyzickým i psychickým mučením dětí? Hele jako sorry, člověka, kdo takhle vědomě manipuluje, nemůžu brát vážně.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@la_amanita ja jsem si to teda nespojila, asi mu rozumim, co chce rict, proto 🙂))))

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@tinaprofi Jo, moje máma není jako z pohádky. Ale i kdyby těch pohádek o matkách a mateřství sepsal ještě víc, těžko změní ty, které to v sobě nemají. Spíš zraňuje ty, které to v sobě mají a ty pohádkové maminky jsou, akorát ne 24/7, protože jim to okolnosti nedovolují, ti partneři a otcové například.

Odpověz
21. lis 2019
avatar

No on podle me ale vi, ze dokonaly matky neexistujou, a kdyz se to prijme, je to osvobozujici. My kazda mluvime o necem jinym a chapeme ten text jinak, tak se mijime v pointe, porad nechapu, proc tam tahas chlapy, kdyz jasne rika, ze samozivitelky jsou vyjimky 🙂))) nevadi

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@tinaprofi Protože se mu nelíbí, JAK je ten text napsaný a vystavěný. Ne O ČEM je, s tím souhlasím. Vadí mi jiné věci, než které se tobě líbí 🙂

Odpověz
21. lis 2019
avatar

@rebe no tak zaplatpanbu ze se nam nemusi libit stejne veci 🙂)))) dyt to je naprosto v poradku, ja s jeho texty souhlasim maj hlavu a patu a rozhodne neni patetickej, coz uplne nesnasim 🙂)) me jako chlapovi v zenskem tele perfektne sedl 🙂)))

Odpověz
21. lis 2019
avatar

Já se třeba momentálně snažím domácnost budovat, učím se být něžnou náručí (mám doma tři chlapy, nikdo jinej to za mě neudělá), a tak nějak se v jeho názorech vidím. Vidím tam ty hodnoty, který se mi snažily předat babičky i mamka. Takže si myslím, že vím, co chce říct a umím to z toho pochopit. Ale jasný, je to tím, že jsem se tak sama naladila 😏
A zrovna v tomhle článku si myslím, že i tu mužskou roli pojal docela dobře, a zmínil, že je důležitá 🙂

Odpověz
21. lis 2019