Vaginální kroužek NuvaRing, máte zkušenost?

gabibrok
5. led 2013

Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat,jestlti máte někdo zkušenosti s otehotnenim s tímhle typem antikoncepce. Sama Nuvaring pouzivam uz 9 měsíců a jsem s ním spokojena, ale přece jen mam pochybnosti, jestli jsem chráněna i během pauzy.
Děkuji za odpovědi.

piskle89
5. led 2013

@gabibrok já používala přes dva roky a nic 🙂 zpočátku jsem se ho bála právě z toho důvodu, že jsem měla pocit, že to nemůže fungovat úplně přesně, ale opravdu 🙂 měnila jsem jen kvůli financím, jinak bych u něho zůstala

gabibrok
autor
5. led 2013

Já právě musela přejít na kroužky. Ale asi bych nemenila. I kdyz,pravda,jsou trošku dražší.

piskle89
5. led 2013

@gabibrok já na ně přešla kvůli tomu, že jsem nechtěla myslet každý den na prášek a nemohla jsem si "dovolit" otěhotnět..jenže když jsem srovnala po těch dvou letech finance, tak jsem přešla zpět..hlavně stále studuju, takže jsem musela opravdu z finančních důvodu..

gabibrok
autor
5. led 2013

Mne normální antikoncepce v podobě tabletek devastuje játra,takže já vlastně nemám na výběr 🙂

lamarika
5. led 2013

@piskle89
@gabibrok
Holky a můžu se vás zeptat jestli jste po něm přibraly nebo jste měli třeba nějaké hormonální výkyvy? Já už jsem ho jednou měla psaný, ale než jsem si ho stihla koupit, tak už jsem byla těhotná 😀 Ale chtěla bych ho používat jak odstavím malýho. Hodně často zapomínám brát prášky 😒

gabibrok
autor
5. led 2013

Ja nepřibrala vůbec nic( nebo o tom aspoň nevím :D ) a nějaký hormonální výkyvy jsem nepocitovala.

aneta0707
5. led 2013

@gabibrok tema me zaujalo, tak jsem si nasla co to je a pisou tam, ze ho nesmej pouzivat ty, co maj problemy s jatrama, tak me to ted mate.

2hanah
5. led 2013