Hledám parťačku na hubnutí

kolibrikjari
28. bře 2018

Hledám někoho komu by se šikla podpora. A kdo potřebuje zhubnout hodně. Já potřebuju 30 kilo. A samotný mi to nějak nejde. Těším se,Jarka 🙂

alassel
28. bře 2018

@kolibrikjari ja se klidne pridam☺

kolibrikjari
autor
28. bře 2018

@alassel To by bylo super. 🙂 A kolik potřebuješ shodit?

anitttaa
28. bře 2018

já dnes začínám s hubnutím..asi tak posté..permanentka do fitka je,..ale zajdu tam jen kdyz je hlidani...dieta...bohuzel, kdyz mam brutalni hlad a nic doma neni krom salamu a buchty...dieta je tatam..

nat
28. bře 2018

Holky ja bych se take pridala jestli muzu 😉 ja uz teda jedu delsi dobu mam dole 28 kg ale jeste bych tak rada 5 ale nejdou ☹

kolibrikjari
autor
28. bře 2018

@anitttaa To jsme na tom podobně 🙂 Koupila jsem si na bazaru běžecký pás,tak na něm rychle chodím. Zatím jen 5km. A teprve týden. Už jsem to zkoušela přes odborníky,ale v Praze mi nabídly operativně,což nechci. A v Plzni ve studiu zdraví mi nabídly tablety za asi 3000kč. Takže to chci zkusit sama 🙂

kolibrikjari
autor
28. bře 2018

@nat Tak to gratuluju 🙂já bych ráda 36kg 🙂)))

anitttaa
28. bře 2018

to já bych do liposukce sla, ale nemám na to 😀

kolibrikjari
autor
28. bře 2018

@anitttaa nenabizeli liposukci ale operativně žaludek zmenšit. A do toho se mi nechtělo.

nikinoo
28. bře 2018

Ahoj já se taky klidně přidám už mám dole 20kg a ještě tak 10-15 kg chci...😉

nat
28. bře 2018

@kolibrikjari dekuju 😉 ty posledni kila jdou fakt blbe ☹ ale my to nevzdame 😉

neeva
28. bře 2018

Ahoj děvčata😀 ja bych se taky rada pridala, pokud muzu. Na diete jsem od půlky února. Mam dole 8 kg, ještě tak 10 bych rada shodila.

apple_tree
28. bře 2018

Ahoj holky, mrknete k nam do skupinky ;) https://www.modrykonik.cz/group/8129/

kaczorka
28. bře 2018