• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Hubnutí. Co vám opravdu pomohlo?

7. prosince 2016 
Těhotenství :grinning: pribrala jsem 5 kg a do 3 měsíců shodila 20 :wink:
30. lis 2015 ve 22:18  • Odpověz  • To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Porušoval pravidlo "Fórum není pro firmy".
27. led ve 14:40 • lula2016
Ahoj, taky jsem už dlouhou dobu hledala způsob, jak zhubnu a udržím si to. Před půl rokem mi kamarádka doporučila KetoDiet, že je to dobrý start. Poradila jsem se o tom s doktorkou (měla jsem nadváhu velkou) a šla do toho, během třech měsíců jsem dala dolů 15 kg, super bylo, že jsem mohla být pořád v kontaktu s jeich nutriční, která poradila, upravila…Od té doby jsem ještě 4 kg shodila a cítím se skvěle, snížil se mi i cholesterol . Co jsem si z toho vzala, a a co je, myslím, důležité je pravidelná strava. Opravdu nemá cenu trápit tělo tím, že celý den nejím.
13. dub v 09:55  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Dobrý večer,
u druhého porodu jsem přibrala 30kg. Jelikož jsem rodila v srpnu, potřebovala jsem do zimy rychle zhubnout, abych mohla nosit svoje oblečení. Neměla jsem čas chodit do fitka, běhat a dělat si jídelníček. Nakonec jsem narazila na přírodní bylinné kapky, díky kterým jsem rychle zhubla a dokonce mám ještě míň, než před prvním těhotenstvím. Takže jsem si musela nakoupit nové kalhoty. :slight_smile:
13. dub ve 21:30  • Odpověz  • To se mi líbí
Mě hodně pomohla změna jídelníčku a pravidelné cvičení. A jsem na své váze, po 10 měsících se mi podařilo shodit 12 kilo.
13. dub ve 21:40  •  1 dítě  • Odpověz  • To se mi líbí
Pevná vůle. Dobrá je tzv. střídavá dieta....byl o tom dokument nedávno v TV. Je to dieta, která není drastická a funguje.....ale samozřejmě odříkání tam je. Před těhu jsem mohla jíst co chtěla, ale běhala jsem teda a cvičila jógu. Ale po porodu ne a ne dolů.....takže se musím hlídat v jídle a pupek jde dolů! :slight_smile:
13. dub ve 21:54  • Odpověz  • To se mi líbí
Teda tohle mi příjde hrozné :astonished: Mučit se hladověním a trápit tělo.Chce to změnit stravovací návyky. Mě to taky dlouho trvalo než jsem si zvykla na jinou stravu, ze začátku mi to ani nechutnalo a vadil mi pocit ,,prázdného břicha,,. Chce to omezit sacharidy a jíst více bílkovin a vlákniny. Já jsem pila i Guaranu ( je to doplněk stravy s kofeinem http://hlavnezdrave.cz/obchod/guarana-prasek/ ) Super mi to nastartovalo spalování a výsledek 1-1,5 kila za týden :slight_smile: A taky to chce trochu pohybu :slight_smile:
29. zář v 11:52  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí
Za měsíc jsem zhubla 5 kg, koupili jsme domů smoothie robot a snažím se hlavní jídla nahradit dobrým smoothie z ovoce. Je plno variant, co si můžete namixovat, bříško to zasytí.
29. zář ve 12:00  • Odpověz  • To se mi líbí
@janina8686 nemyslim to spatne, ale to je skvela cesta, jak si privodit jojo efekt velky jako zemekoule.
29. zář ve 12:10  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@radka8888 jj, ale když si dáš takový drink na snídani, pak rozumnou svačinu, na oběd něco lehkého, odpolední svačina zase ovoce, večer salát. ono pak spíš chce u tohoto stravovací návyku zůstat, aby jojo nepřišel.
29. zář ve 12:17  • Odpověz  • To se mi líbí
@janina8686 prave. Ja jsem spis zastance vyvazene rozumne stravy, ktera je udrzitelna celozivotne. Kdyz jste psala, ze se snazite nahradit hlavni jidla ovocem, to mi prijde cesta do pekla. Jedno smoothie muze obsahovat sacharidu na cely den mozna i dva, takze ja jsem vuci nahrade smothiem jakehokoliv jidla dost skepticka. Jidlo nema byt podle me lehke hladove, ale poradne zdrave jidlo v dostatecnem mnozstvi.
29. zář ve 12:21  • Odpověz  • To se mi líbí
@marrsik
@marrsik ahoj,prosim te jak se jmenujou ty kapicky?
29. zář ve 13:43  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (36. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
Makrobiotika, a fakt se můžete cpat a hubnete
30. zář ve 20:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, přidávám se k těm co potřebují něco zhubnout :grinning: zatím nejvíc mi pomohlo pravidelně cvičit. Už ale nemám tolik času. Je pravda že jím otřesně :confounded: ale z diet mi nebylo dobře (proteinovka a mléčná). Máte některá zkušenost s tím Metabolic balance? Prej je to populární a hubne tak Chýlková http://portalhubnuti.cz/jakou-dietu-drzi-herecka-ivana-chylkova-4324/ ale jestli třeba není lepší jít k obyčejnýmu poradci?
7. říj v 19:37  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky s mimčem je to fakt peklíčko.
@johanach s metabolibalance mám zkušenost před asi pěti lety, jo pomohlo mi to tehdy, ale dieta to byla brutální a pak jsem zase přibrala, navíc to stálo hafo peněz. Ale jako jo, tehdy mi to na půl roku zafungovalo. Znova do toho ale nejdu. Našla jsem si jinačí řešení, takové pohodovější pro mně. Nemám problém se hýbat, jen to chtělo trochu popohnat a povzbudit, tak jsem zkusila sbohem-nadvaho.cz a jejich tablety a když k tomu cvičím, tak to jde. On asi žádný podpůrný prostředek není samospásný, ale samotné cvičení mi nefungovalo tak, jako tohle. Navíc mi od nich chodí docela dobré tipy do mejlu a tím se mi vždycky připomene, že bych se na to měla zase zaměřit :grinning: Takže za mě dobrý - prvních 5 kilo je dole a je to na pohodu.
17. říj v 10:23  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojky, nečetla jsem tedy všechny odpovědi tady... ale je fakt, že "nežrat" fakt pomáhá :slight_smile: . Já se teď taky snažím zhubnout. Ale nechci hladovět. No jde to fakt pomalu. Ale jde to, a to je hlavní. Se svou 2,5 letou dcerkou se snažím dělat pěší a delší procházky na vzdálenější hřiště. Doma pustíme hudbu a tancujeme s dcerkou. K snídani místo dvou chlebů si dám jen jeden. Oběd si nandavám na menší talířek, aby to vypadalo bohatě. Malou sladkost si dopřeji jen 1x ke kafíčku. Večer (tj. 18-19 hodina) jen jogurt, ovoce... ale hlavně to chce vydržet!!! :wink:
19. říj v 00:10  • Odpověz  • To se mi líbí
@klarisa6 No ale jogurt s ovocem by měl být spíše na snídani, jelikož ovoce obsahuje cukry, tělo je nestihne večer spálit a na večeři si raději dejte ten chleba, nejlíp žitný třeba s lučinou a s dobrou šunkou. Nějaká zeleninka k tomu taky bodne :slight_smile: Když to přehodíte budete hubnout rychleji :slight_smile:
19. říj v 09:39  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí
@krajnakovalenka Jojo, to je také pravda, já vím. My to takhle máme. Pečivo nás zasytí po ránu více, než jogurt :slight_smile: . A taky, abychom si dali po ránu teplé do žaludku, dělám teď hodně často tousty. Taky občas vařím v parním hrnci. To je taky fajn :wink: .
19. říj ve 23:26  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Ahoj,chci se podělit o info, já teď hubnu s www.nizkosacharidovadieta.cz a mám 7 kilo dole, mamka má 20 kilo dole........zkoušela jsem dřív Cambridge, ale ta mi ani moc nechutnala a byla drahá. Na té nízkosacharidovédietě.cz mi to přijde super a navíc mi to chutná a koktejly mají bezlepkové a hlavně všechno mají bez aspartamu!!!! kdyby někdo taky zkoušel tak si můžem vyměnit zkušenosti. :wink:
27. říj ve 13:24  • Odpověz  • To se mi líbí
@johanach ahoj, mě fungují výrobky od Exante z anglie, kupuju je na www.nizkosacharidovadieta.cz a jsem úplně spokojená, tak šířím dál, protože dřív mi nic nefungovalo a to jsem chodila i k různám poradcům a do kurzu. Měla jsem 119 a teď mám 112 kg
27. říj ve 13:27  • Odpověz  • To se mi líbí
1. netrapit se hlady, nedrzet nesmyslne diety
2. dlouhodobe se vzdelavat v oblasti stravovani - z duveryhodnych zdroju si zjistit, co je to bazalni metabolismus, jaky je spravny pomer tuku, sacharidu a bilkovin ve strave, jak vybirat potraviny atd., diky cemuz clovek pochopi ze vetsina diet proste nemuze fungovat.
3. na zaklade svych znalosti upravit jidelnicek (klidne vyuzit nejake online kaloricke tabulky)
4. najit pohyb, ktery me bude bavit a vydrzim u nej (ideal je podle me nejaka forma posilovani + kardia; me se na zacatku osvedcila Jillian Michaels), pri kcviceni krizi zkusit neco novyho (kdyz cvicim doma, zajit treba obcas na lekci do fitka, kdyz jenom beham, zkusit treba orientak, proste to ozivit)
27. říj ve 13:47  •  čeká miminko, termín má v květnu 2017 (18. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
@mininkamini taky mi to tak vyhovuje. Trávení si odpočine a nepřejídám se. Ovoce dopoledne, omezím sacharidy a přidám víc zeleniny. A běhání, to je nejvíc :slight_smile:
27. říj ve 14:31  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj maminky :slight_smile: Ráda bych se s váma podělila o mou zkušenost a zároveň taky prosím o vaše zkušenosti :slight_smile: Dlouho se mi nedaří shodit nějaké to kilo, které jsem měla navíc... :unamused: Kolegyně v práci mi doporučila bodyexpress.cz/ Máte některá zkušenosti?
2. lis v 10:38  • Odpověz  • To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Poznámka admina: “reklama”
3. lis v 10:57 • kikus82
Ty jo dieta asi ani přímo ne - je to spíš o překopání postoji k jídlu jako takovému. Trápit se dietama, co se nedají dlouhodobě udržet je dle mého názoru nesmysl, je to kontraproduktivní a ztráta času... Kromě rozumného a pestrého a hlavně "pravidelného"!! stravování je dobré zařadit pravidelně pohyb, něco, co tě bude bavit... já si na doma zamilovala HIIT cvičení (kdybys nevěděla, co to přesně je, tak fajn popsané pro začátečníky je to zde: http://www.pruvodcevyzivou.cz/nejucinnejsi-cviceni-doma-%E2%80%91-zkuste-hiit/ no a já jsem začínala dle tohoto videa na YT https://www.youtube.com/watch?v=RfpfGVGqrq8&t=976s no a tohle už je trochu náročnější výzva, ale za mě super! https://www.youtube.com/watch?v=cZnsLVArIt8
Pak jsem ujížděla dlouho dobu na kettlbell a ten doporučuju zkusit, ale chce to najít trenéra, co tě naučí správnou techniku!! https://www.youtube.com/watch?v=AAuSQEYs4ws
Pak chodím běhat... :sweat_smile:
24. lis v 18:29  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky zajímá mě názor - zatím jsem nečetla tuto diskuzi, ale chystám se na to. :slight_smile: Máma mě tlačí k nějaké výživové, že má super výsledky, že její kolegyně zhubla během 2a půl měsíců 26kg!!! Mi to nepříjde moc zdravé a rozumné, tvrdím že to je tak na jojo efekt. Program prý je následující : 2 dny očista těla, 14 dni tvrdá redukce, pak se může jíst cokoliv a nakonec udržování. A musí být jen 3 jídla a mezi tím minimálně 5 hodin bez jídla.
24. lis v 18:39  • Odpověz  • To se mi líbí
@finezuza do toho bych nešla. Když to vezmeš, 2 dny děláš očistu, 14 dni tvrdá redukce, pak se může jíst cokoliv a tvůj organismus bude mít chaos jako hrom a ty se budeš dožírat, co jsi nemohla 14 dní. Zajímalo by mě, jak bude kolegyně vypadat za 1/2 roku.
24. lis v 18:49  • Odpověz  • To se mi líbí
To by mě taky zajímalo......redukce a pak cokoliv je hloupost. Já mám problémy s váhou celý život kvůli štítné žláze a metabolickému syndromu a cukrovce a jediné co po letech zkoušení opravdu zabírá je nízkosacharidová dieta třeba jako Cambridge,ale ta mi nechutnala a je drahá.....tak jsem našla anglicou Exante která se u nás prodává jenmom tady ( teda nevím jestli můžu dávat odkaz ) www.nizkosacharidovadieta.cz byla jsem teď na kontrole ve Fakultní nemocnici a mám skvěle kompenzovanou cukrovku, jako bych ji nikdy neměla a cholesterol jak mimino. Zhubla jsem teda "jenom" 8kg za pul roku, ale to je pro mě úplně super, takže pokračuju průběžně dál.....konzultovala jsem to i v nemocnici a paní doktorka mi doporučila ať se toho držím. Máma to držela taky a zhubla 20 kg ale neměla žádné zdravotní komplikace, naučila se správným stravovacím návykům a teď už jí prakticky normálně ( zdravě) sem tam sice ujede ( oslava apod) ale půl roku po a nepřibrala zpátky ani pul kila......
25. lis v 09:46  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak každopádně je základ ve stravě, ale pak je dost důležité se hýbat...Sem tam rychlejší dlouhá procházka, možná sem tam posilovna, to spíš teď v zimě. Každopádně já jsem teď začala se cvičením body express, které nahrazuje posilovnu a můžu ho jen doporučit. Myslím, že by to byl i vhodný dárek k váncům. Kdyby měl někdo zájem, přidávám www.bodyexpress.cz
7. pro v 11:16  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek