Jak zhubnout při kojení?

27. září 2016 
Holky nevíte jak začít opatrně cvičit, když jsem 2 měsíce po porodu? Kojím a vím, že diety držet nemůžu.. Mívala jsem 56 kg a po porodu se mi váha ustálila na 69 kg! Ráda bych se těch faldíků rychle zbavila... Budu ráda za každou radu nebo napište aspoň někdo, kdo má podobný problém, ať vím, že v tom nejsem sama a můžeme hubnout spolu
3. čer 2014 v 09:45  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
Ahoj, tuším, že zde na to byla i nějaká skupina na cvičení po porodu. Jinak 2měsíce po porodu je zcela normální, že je váha vyšší, tak bych se tolik nebála . Začala bych něčím klidným, třeba nějakým pilatesem, jogou, podnikala hodně procházek (já hubla ze začátku hlavně hodinovýma procházkama s kočárkem v terénu) a pomalu můžeš pak zkoušet něco, čemu si se věnovala před tím (běh, brusle...). Ale rozhodně pozor ať to nepřepálíš, já když jsem začala cvičit, tak jsem na to šla asi moc rychle, tak jsem pak 3krát po cvičení hned onemocněla. A když nebudeš držet diety, což se nemá, ale třeba si dáš pozor na sladké apod, tak to určitě nezůstane na 69. Jinak kojení je velký výdej a většina žen hubne postupně i bez snahy (tak ti přeji abys byla ten případ!). U mě začala jít váha dolu taky tak asi 2 měsíce po porodu. Já mám "výhodu" že mám dietu, protože má malá alergii na kravskou bílkovinu, tak toho spoustu jíst nemůžu a tak mám o 5kil méně než když jsem otěhotněla a o 10méně než dva týdny po porodu (do té doby jsem se nevážila)...ale i bez té blbé diéty to půjde dolu a teď jak je teplo tak je na pohyb spousta příležitostí . Držím palce, ale hlavně se nestresuj postava teď není nejdůležitější, na hubnutí bude ještě času dost
3. čer 2014 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
Taky bych to až zas tak neřešila a dělala bilanci cca tak po roce od porodu. Spíš bych doporučovala nějaké cvičení, aby nebolely záda a na zpevnění.

Já kojím doteď. Dva měsíce po porodu jsem měla 64kg, teď mám 54kg bez diet i cíleného pohybu, na to není prostě (zatím) čas. Snažím se dost jíst, tělo si řekne, ale kvůli dceři taky vynechávám mléčné výrobky.
3. čer 2014 v 10:57  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Normálně sportuj a jez pestrou zdravou stravu. Zdravě hudnout neznamená přece hladovět.
3. čer 2014 v 11:19  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Naprosto Ti rozumím... Vlezla jsem na váhu po šestinedělí a zůstalo mi 18 kg!!! nahoře. Takže jako dárek za druhého syna jsem si od manžela poručila eliptical, a začala pomaloučku cvičit. Nakonec jsem se "dopracovala" na 30 minut 5-6x týdně (večer u televize ). U kojení bych se víc bála, byla jsem ráda, že kojím alespoň druhého syna. A vynechala jsem sladké - tedy skoro vždycky . Krom toho klasický pohyb a procházky se dvěma dětmi. Stačilo to, hubla jsem cca. 0,5 kg týdně (někdy víc, někdy míň). Byl to běh na dlouhou trať, ale podařilo se mi takto těch 18 kg shodit - a zvládla jsem při tom i kojení.
Ale v žádném případě to nepřeháněj, nechtěj zhubnout hned a neomezuj jídlo!!
3. čer 2014 v 11:52  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Nečetla jsem komentáře. Já tedy nehubnu ani kojením, ani nočním vstáváním / kojením ani lítáním kolem baráku a dítěte. Po prvním porodu jsem naopak jeste přibrala z únavy a částem kojení, mela jsem stále hlad. Po druhém porodu jsem se naštvala a začala brzy , zhruba někdy od kontroly u gynekologa, neměla jsem žádne obtíže ( klasický bezproblémový porod ). Začala jsem běhat na trenažeru cca 40 minut 6x tydne, nebo cvičení doma z PC, nebo cvičení s činkami. Nemám čas někam chodit s dvěma detmi. Upravila jsem jídelníček. Stačí omezit sladké, tučné a hodne pít. Na tvorbu mlíka nic nemelo vliv, naopak bych rekla, ze se tvoří díky cvičení mlíka více. Stále plně kojím. Nejsem unavená a jsem spokojená, ze se pomalu ale jistě dostávám do formy.
3. čer 2014 ve 12:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
ahoj ja v tehotenstvi pribrala 20 kg mala ma 10 mesicu a jsem na svoji puvodni vaze zadne cviceni jen pohyb kolem prcka a taky porad kojim ani jidelnicek jsem nijak nemenila sladke nemam moc v oblibe odjakziva proste to chce cas a nestresovat se mamikovstvi je unavne ,ale pekne a casem se da jezdit na bruslich nebo na kole i s prckem preju hodne stesti a hlavne kliiid
3. čer 2014 ve 13:14  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj, já přibrala 15,5kg, po šestinedělí jsem měla nahoře 7kg, na svou váhu jsem se dostala po půl roce a teď v 8 měsících malé mám o kilo méně. Po šestinedělí jsem začala běhat (ale já dost sportovala i před těhotenstvím a i v těhotenství). Jídelníček mám hrozný, tolik sladkého co teď jsem nikdy nejedla. Už se děsím toho až přestanu kojit. Doufám, že mě ta chuť na sladké potom přejde.
3. čer 2014 ve 14:41  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
Mrkni na skupinu - co smim a nesmim cvicit po porodu. V porodnici jsem dostala A4 s cvikama- jsou to vesmes protahovaci cviky, ale muzu ti to naskenovat a poslat, pokud budes chtit. Dobre jsou dlouhe prochazky, ale zalezi, kolik mas energie. Na bricho se pry muze zacit az po 3 mesicich, ale to uz vydrzis
3. čer 2014 v 15:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky..já mám uplně ten samí problem...I vaha v podstatě sedí.Dost si zakládám na tom že kojím a hodně se bojím že když začnu cvičit že o mlíko přijdu navíc v rodině máme to že nekojíme většinou moc dlouho a tak to nechci moc pokoušet.
S malou chodím ven každý den ale páč chodím jen na 2 hoďky(malá déle nevydrží) tak toho moc nenachodím..drive jsem chodila I klidně 10-15 km deně.
12. lis 2014 ve 13:43  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já při prvním těhu jsem přibrala jsem přibrala 16kg, zůstalo mi navíc 8 kterých jsem se nemohla zbavit asi 5 měsíců porodu, nešlo s tím vůbec hnout at jsem dělala co jsem chtěla, připadlo mi že jsem měla spomalený metabolismus jako v těhotenství, a potom jsem to shubla během dalších 4 měsíců ani nevím jak. A ted jsem 2 měsíce po druhém porodu a mám zase nahoře 8 kg a nejde shodit ani kilo!!! tak jen doufám že nakonec zase shodím jako po prvé, nechci kupovat všechny nové kalhoty a sukně, do ničeho se nevlezu :(
31. led 2015 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
V těhotenství jsem nabrala 16kg a po porodu mi jich 8zůstalo. Začala jsem pomalinku cvičit v šettinedělí, ale jen pánevní dno a šikmé břišní svaly (byla jsem po císařské řezu). Myslím, že nejrozumnější je chodit s kočárem na svižné procházky a trochu si hlídat stravu. Teď mám 4,5měsíce po porodu a mám 4kg dole. Plně kojím. Hlídám si, co jím a chodím na procházky. Teď jsem začala 2xtýdně běhat a občas si doma udělám nějáký ten sed leh + každý den chodím min. na 1hodinu ven. Jinak mi příjde, že u kojení ty kila jdou dolů pomaleji, takže se neděste, že to nejde hned...zase nadruhou stranu, když si trochu víc dopřeju sladkého, tak se kila nehýbou nahoru. Všem držím pěsti, ať vám vydrží pevná vůle
16. únor 2015 v 09:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj děvčata,
píšu pro všechny ty, které se snaží po porodu zhubnout, nedaří se a tak ztrácejí naději...
Já jsem v těhotenství přibrala 27kg. Bylo to pro mě strašně stresující, dodnes nevím, kde jsem to nabrala. Jsem totiž aktivní sportovkyně, stravuji se vysloveně zdravě, ještě 2 dny před porodem jsem plavala své 2 km svižným plaveckým tempem, nijak jsem nehřešila, zkrátka nevím. Utěšovala jsem se, že je to snad hodně i zadržená voda v těle a že po porodu to půjde kojením a hormonalními změnami snadno dolů. Ale ouha. Ani nevím, kolik kg jsem nechala v porodnici, neb se již mnoho let nevážím, je to stresující, a stav své figury hodnotím jen dle toho, jak je mi oblečení. Onen váhový přírůtek vím pouze proto, že mi sestřička vždy sdělila momentální hmotnost, jinak bych se ani do průkazky byla raději nedívala. Nicméně jsem po porodu neměla nejmenší šanci dopnout cokoliv včetně dříve volných kousků. Byla jsem nešťastná, ale neupadala jsem na duchu. Plně jsem kojila a opakovala si výroky všech těch maminek, které byly vysáté děťátkem až na kost. Jenže po 14 měsících kojení, pečlivě volené stravy, sportování, lítání se synem na procházkách s kočárkem i nosítkem - ano, trochu lepší, ale na většinu svého oblečení jsem nemohla ani pomyslet. Pomalu jsem začínala rezignovat. Sporotovala jsem dál, neb jsem tak zvyklá, běhala s malým, jedla zdravě a říkala si, že jsem asi nějaký úkaz, protože i zdravotně jsem, ťuk ťuk, v dobré formě. Napadlo mě už jen to, že bych mohla zkusit dělenou stravu, protože jinak diety dle toho a toho nesnáším, k jídlu mám pozitivní vztah a tady si člověk de facto nemusí nic odpírat. Takže jsem v červnu letošního roku začala dělit, ne dle Kořínkové, ale skutečně dle pána, který na účinky příznivého vlivu dělení potravin na organismus přišel, doktora Haye. A nechci to zakřiknout, ale najednou mohu už zase lecos z dřívějška nosit. Není to sice ještě 100%, ale výrazně lepší! Sice si člověk dává trochu pozor, aby nekombinoval, co nemá, ale občas zhřeším, kávů si neodpustím a ono to jde. Nevím, jestli je to opravdu ono, ale jinak jsem nic nezměnila, tak věřím, že ano.
Jen bych chtěla děvčatům, které mají podobný problém, sdělit: holky, i 2 roky po porodu to najednou může jít, nic není ztracené! Každé tělo je jiné, tak se nenechte znervóznět těmi, kterým jdou kila dolů snadněji. Šance pořád je!
25. zář 2015 v 10:30  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Diety sice ke kojení nepatří, nicméně je na místě zrevidovat, co člověk jí - hodně holek, mě nevyjímaje, při kojení tláská dost sladkého, což z hlediska nutričního má nulový přínos, zato na udržení kil navíc to naopak funguje výborně. Rozumná pestrá strava je základ, na ní se dá po šestinedělí navázat rozumným pohybem. Pověry, že cvičením přijdeš o mlíko, pusť klidně z hlavy, je to blbost. To by musel být jiný fyzický záhul, než hodinka cíleného pohybu denně nebo párkrát do týdne.
Už tu byla zmiňovaná skupina Co smím a nesmím cvičit po porodu, ta je fajn, koukni a inspiruj se, jinak se to dá shrnout slovy - cvičit můžeš skoro všechno, opatrně jen s břichem a to jen v případě, že bys měla diastázu (rozestup) břišních svalů. Břicho fakt není dobré uspěchat, navíc - pokud ti jde o celkové hubnutí, pak je stejnak mnohem efektivnější zapojovat velké svalové skupiny - nohy, zadek.
Já po porodu navázala tam, kde jsem před porodem skončila - dlouhými svižnými procházkami. Podstatné je tam to slovo SVIŽNÝMI, protože tlačit kočár šnečím tempíčkem na hubnutí fakt nefunguje. Při svižné chůzi není problém urazit cca 5-6 kiláků za hodinu a člověk se při tom zpotí (obzvlášť když to není po rovině a tlačí u toho 17kilový kočár). Postupně jsem pak s kočárkem i párkrát vyběhla a začala znovu jezdit na koni. Z porodnice jsem si přivezla nějakých 5 kilo navíc, z toho 3 zmizely za poslední dva měsíce a zbytek je hádám uložený v těch megakozách, co teď tahám..
Je i dost organizovaných skupinek na cvičení pro maminky s kočárky - Strollering, Fitmami...zagoogli já chodím na strollering a je to prima - rychlá procházka s cvičícíma zastávkama, pokecám s jinýma maminkama, nikdo neřeší, pokud potřebuješ nakojit nebo pohoupat mimčo.
25. zář 2015 v 11:36  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Ja kojim a mala strasne reaguje od narozeni buhvi na co vsechno, takze jsem postupne musela prestat jist rajcata, vse s mlekem, kurata, ted zkousim i lepek, a cekam na zmenu. Kez bych uz presne prisla na to co ji vadi. Jinak jsem pribrala pres 20 kg a ted mam dole 30 kg, 11 tydnu po porodu , takze je to fakt jidlem a tim ze se cely den nezastavim, mala neni lezici, ale nosici
25. zář 2015 v 11:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
petulepiska to by mě zajímalo, jestli jste to nakonec shodila po roce já to mám totiž jak přes kopírák s obema porodama jako Vy a teď má malý 2 měsíce a těch 9 kilo není samozřejmě opět dole :D
6. únor 2016 ve 20:38  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Při kojení jsem užívala emulips anýz a ten mi podpořil laktaci-mléka jsem měla na rozdávání a do 3měsíců jsem zhubla 15kg. Emulips je čistě přírodní-štěpí tuky, napomáhá hubnutí, u kojenců proti prdíkům, jinak na pálení žáhy, proti nadýmání, zácpě, kolikám, na trávení a zaléčuje všechny nemocné buňky v těle
14. bře 2016 ve 14:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Důvod: “reklama”
@petula_88 chtěla bych vás požádat poslala by stě mi ty cviky ? Co stě dostala v porodnici děkuji na mail míša. 28@seznam.cz
20. srp 2016 ve 13:22  •  čeká miminko, termín má v prosinci 2016  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak jsem 8 měsíců po porodu a už mám půlku z 9 kilo navíc dole ... a jen trochu cvičit a změnila jsem jídelníček, co nejvíce omezila cukr, sladké, nejíst večer atd atd ... tak hubnutí zdar ;) :D
27. zář 2016 ve 21:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek