• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jaký chleba je nejlepší při dietě?

2. června 2016 
jaky chleba a pečivo jsou nejlepší ppokud chci shodit nějaké kilčo?A kolik pečiva max.snist za den?
29. dub 2012 v 16:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
žádný :wink:
29. dub 2012 v 16:57  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Pokud pecivo, tak rozhodne celozrnne, pripadne knackebrot. Hmotnost se takhle neda urcit, zalezi na celkove skladbe jidelnicku a dennim doporucenem prijmu kalorii. Podivej se na www.stobklub.cz, pripadne kaloricketabulky.cz a sestav si zkusmo denni jidelnicek, uvidis, kolik ti to bude vychazet.
29. dub 2012 v 16:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Žitný a nejlépe ke snídani půl až krajíc. Rozhodně ne celozrnné a tmavé-to je jen nabarvený chléb.
29. dub 2012 v 17:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Přesně jak píše pehaka....vůbec žádný chléb ani pečivo, dokonce ani žádné přílohy :slight_smile: Za čas zjistíš, že to vlastně vůbec nepotřebuješ, že ti to nechybí..přidáš víc zeleniny a kila půjdou dolů jako po másle. Až dosáhneš své vytoužené váhy, pomalinku můžeš OBČAS nějakou přílohu či chlebánek, ale určitě ne každý den...to bys byla za chvíli tam kde předtím :frowning2:
29. dub 2012 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám jídelníček od výživové poradkyně a naopak říkala, že je nesmysl nejíst přílohy a jíst jen maso a zeleninu, jelikož tělo potřebuje určitý poměr sacharidů, bílkovin a tuků a přílohy mi kladla na srdce jíst, brambory, rýži, celzrnné těstoviny ... chléb mám žitný
29. dub 2012 ve 22:28  • Odpověz  •  To se mi líbí (6)
já si naopak myslím, že si klidně můžeš chleba dát, ale je třeba vybírat...určitě ne bílý a hodně tmavý (jak bylo řečeno, bývají dobarvovaný karamelem), já mám třeba svůj oblíbený pšeničnožitný se semínky, prostě takový, aby tam ta semínka byla vidět, ale je třeba si to na začátku pořádně projít a vybrat...dávám si každý den krajíc ke snídani a hubnu i tak :wink: , opravdu to není jen o pečivu, ale hlavně o jeho kvalitě a množství...přílohy jím taky, ale malé porce...já bych třeba takovou dietu absolutně bez pečiva a příloh držet prostě nedokázala, takže by to šlo stejně brzo do kytek...možná nezhubnu tak strašně rychle jako bez toho, ale vím, že to dokážu vydržet, a i když mi dietoložka sestavovala jídelníček, přílohám se nevyhýbala, ani pečivu - prostě všeho s mírou... :wink:
29. dub 2012 ve 22:30  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
žitný, knackenbrot žitný, případně dalamánek :wink:
29. dub 2012 ve 22:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Podle mě celozrnný žitný nebo celozrnný špaldový (nevím, proč tu některé píšou, že jsou obarvené, já si do pekárny určitě žádné barvivo nepřidávám :grinning: ). A množství za den záleží na tom, kolik ostatních příloh budeš jíst. Měla bys myslet na to, že i při redukční dietě bys měla sníst aspoň 150 g sacharidů, pokud si ovšem nechceš zadělat na zdravotní problémy :wink: Měla by ses zeptat spíš výživového poradce než tady. A nebo se podívej na stránky Stobu, tam bys taky našla odpovědi na svoje otázky.
29. dub 2012 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
pečivo a chleba si klidně dej, skoro každé jídlo dne by mělo obsahovat uhlohydráty a úplně každé bílkoviny...
hodně pomůže se sestavováním jídelníčku leporelko od STOBu Talířková dieta, musíš brát vždy v úvahu to, jaký je tvůj minimální příjem, tj. abys nestrádala nedostatkem energie, netrpěla hlady.. určitě je vždy lepší celozrné pečivo, ale hlavně proto, že tě zasytí na delší dobu a dodá ti i vlákninu a minerální látky...nesnaž se snížit si dávky potravy na minimum, budeš mít hlad a zpomalí se ti metabolismus...pak to půjde pomalu. taky není pravda, že se nemá večeřet.. já kdybych jedla naposled v pět odpoledne, tak do rána zaručeně umřu hlady.. protože chodím spát kolem půlnoci. takže klidně v noci dám jabko a kousek sýra, kvůli bílkovinám....a třeba půlku housky.. no teď teda ne, teď zodpovědně kynu.. :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: tobě přeju mnoho zdaru
29. dub 2012 ve 23:11  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
klidně si chleba dej ale ráno na snídani a třeba jen krajíček.....
29. dub 2012 ve 23:25  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Maximálně se doporučuje 150 g pečiva (chleba). Mně nejvíce vyhovuje takový ten trvanlivý celozrnný, ten mě nejlépe zasytí.
12. črc 2012 v 19:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Žitný, rozhodně.. díky své chuti ho ani moc sníst nejde :wink:
9. srp 2012 ve 21:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jím Illíkův pohankový a brousím si zuby také na ten nopálový, co vyrábí :slight_smile:
2. čer 2016 v 09:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
tento je parádní :slight_smile:
jim ho ted při těhu cukrovce na snidani http://www.penam.cz/cs/vecerni-chlebik/vecerni-chlebik-2/
2. čer 2016 v 09:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem si oblíbila Illíkův nopálový, co zmiňuje saruskas.
2. čer 2016 v 09:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek