• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Pomůže k hubnutí jóga nebo pilates?

3. března 2016 
Já si myslím, že Jill určitě na hubnutí je. Na hubnutí je potřeba si měřit tepovku, ale taky to není úplně jen o tepovce. Joga je hlavně o protažení a duševním soustředění. Pilates není k zahození, ale je potřeba mít dobrého instruktora - mluvím z vlastní zkušenosti některé cviky jsou pro začátečníka těžké a vždy existuje jednodušší varianta/. Pokud je velká nadváha, pak bych uvažoval místo o józe o plavání, které je po cvičení super na protažení.
9. bře 2015 v 18:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mesic No u Jill právě ta tepovka strašně vyletí. Jóga, zejména power je náročná jak blázen, když se dělá pořádně. A ještě ksem neviděla tlustého jogina. A mě pomohla s hubnutím nejvice. A plavání bych určitě nedoporučila. Ve studené vodě se ukládá tuk, aby chránil proti chladu a musela by plavat zavodne, aby něco zhubla. Podívej se na plavce, jak jsou oplacani a to dřou i běh a posilovnu. Navíc je to zabiják na záda, protože ta technika plavání je tak těžká, že většina lidí pouští břicho a prohyba se. Ani rehabilitace nejsou o plavání, ale izolovanem cvičení svalových skupin ve vodě. A rozhodně to není na hubnutí.
15. bře 2015 ve 12:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@espada Na kazdeho funguje neco jineho,jill je pro spoustu lidi super a hubne se po ni.Samozrejme bez diety to nejde Kazdy odbornik pres redukci doporucuje pri velke nadvaze plavani,prave proto,aby se ulehcilo kloubum.Samozrejme zlata stredni cesta-kazdy si musi najit,co mu vyhovuje nejlepe.Tak tolik za me.
15. bře 2015 ve 13:01  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@mesic Pro spoustu lidí je super, ale je méně efektivní na hubnutí než cvičení při střední tepovce. A každý odborník rozhodně plavání nedoporučuje z důvodů mnou uvedených. Dělala jsem v oboru 7 let a většina mých kolegů by obézním plavání velmi nedoporučila, leda izolované cvičení v teplém bazénu a moje mamka je doktor přes tyto věci a taky nedoporučuje. Btw. Jill je na klouby u obézních podle tebe vhodná? To snad ne. Tolik za mě.
15. bře 2015 ve 22:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Upozornění
Uživatel je nedůvěryhodný. Je možné, že nejde o reálnou osobu, ale o účet vytvořený za účelem propagovat konkrétní výrobky/služby nebo účelově manipulovat diskuzi. Podívej se na příspěvky od zdenulaz.
Nejaky cas po porodu, az mi to doktor schvalil, jsem s kamaradkou zacala zase chodit na letajici jogu, vynikajici zensky, clovek se tam uplne odreaguje do toho denniho stredu a protahne se uplne bezvadne.:slight_smile:
17. bře 2015 v 10:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ja myslim, ze na hubnuti je vyborna svizna chuze a hlavne upravit jidelnicek, to dela strasne moc. Pilates je na zpevneni tela, joga nevim, tu jsem nikdy necvicila. :wink:
17. bře 2015 v 11:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
U jógy a pilates se úplně závratně nehubne. Jde spíš o protahovací cvičení. Nicméně se tím hodně posilují svaly. Při cvičení se tedy postupně mění tuk do svalů, takže na objemu to ubere (tvé tělo bude pevnější), ale na váze pak můžeš i maličko přibrat (svaly jsou těžší nežli tuk).
Určitě doporučuji, je to velice zdravé cvičení a mě hodně pomohlo, jak se zpevněním těla, tak se zdravotními obtížemi. :slight_smile:
3. bře 2016 v 10:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek