Chodíte na cvičení Vojtovy metody bez doporučení doktora?

krmv
12. říj 2013

Chodite nekdo s prckem na cviceni vojtovy metody aniz by vam to doporucil doktor? Je to vhodne na tyto cviky chodit preventivne pro dobro ditete. A jake mate zkusenosti a rady. Doporuceni popripade na nekoho v Brne kam chodit.dekujeme

lv
12. říj 2013

Já jsem chodila na doporučení lékaře, preventivně dle mého názoru není třeba. Každopádně dobří jsou v dětské nemocnici, v bílém domě..

elana
12. říj 2013

@krmv taky si myslím, že chodit čistě preventivně je naprostá zbytečnost, ať si kdo chce co chce říká, tak to cvičení je skutečně účinné, žádný šolich, takže je to jako dávat zdravému člověku léky proti horečce. Navíc to není žádná velká příjmnost pro dítě ani maminku a jestliže máte to štěstí, že se dítě vyvíjí v rámci normy, tak bych si pogratulovala a věnovala se jeho rozvoji radši jiným směrem, než ho mordit 4x denně na stole. Můj názor.

gable
12. říj 2013

@krmv Preventivne bych urcite necvicila. Mam nedonoseneho syna,cvicili jsme 8,5 mesice, z toho necelych 8 ctyrikrat denne. Neni o co stat,vse jsme museli prizpusobovat rezimu cviceni. Dalsich 6 mesicu jsme meli Bobath metodu,jde o motivacni cviky,ktjsou mnohem prijemnejsi. Zkus spis sehnat cviceni pro deti,zaplatit si konzultace na rehabilitacnim. Ale pokud nema prcek zadne problemy,poohledla bych se po nejake knize cviceni s miminkem. Spravnym pristupem a podporovanim zdraveho motorickeho vy mu pomuzes mnohem vic nez stresujici Vojtovkou. 🙂

betelgeuzz
12. říj 2013