Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Předávkovala jsem 5měsíční dceru Panadolem

gabuscha
16. únor 2017

Ahoj, omylem (svojí nepozorností) jsem dala dceři (5 měsíců, 6,7kg) celý čípek Panadolu, který je ale až od 9kg. Mám s ní jet na vypumpování žaludku?

pafca4
16. únor 2017

pokud to byl čípek, tak by vypumpování žaludku stejně nepomohlo. O tolik kg zas méně nemá, myslím, že by se nic stát snad nemělo, jen bych jí další dávku dala až později, než normálně. Ale nejsem lékař, pro klid duše můžeš zavolat na pohotovost a zeptat se...

gabuscha
autor
16. únor 2017

na pohotovosti mě po telefonu poslali do někam....volala jsem do Motola, máme to nejblíž

puresin
16. únor 2017

@gabuscha Neblazni, to se nic nedeje, je to jen maly rozdil. Uz v porodnici nam sestry rikaly, ze davkovani uvedene na lecich pro deti je zbytecne podcenene a davaly nam tabulku, kde sirupu se melo davat treba o 1/3 az 1/2 vic, nez psal vyrobce.
Bud v klidu, dcerka bude max. o neco dyl spat. 😉

terezapetrova
16. únor 2017

@gabuscha myslim, ze to nebude třeba. ja bych sledovala, další davku pripadne podala s vetsim odstupem. a když volala tak se po tel zeptala na pohotovosti nebo pripadne toxikologie je 224 919 293. drzim palec

gnozka
16. únor 2017

V pohode . Nemelo by se nic stát !

hermelinah
16. únor 2017

Myslím, že je jedno když místo 3/4 dostala celý, pokud je to jednorazove, tak v pohodě 😉

alcar
16. únor 2017

Vubec nic se nestane, bud v klidu. Konkretne paracetamol je v pribalovych letacich poddavkovany, jak uz tu bylo napsano.

gabuscha
autor
16. únor 2017

Děkuju!

janikas85
17. únor 2017

@gabuscha Jak by po podání čípku pomohlo vypumpování žaludku? Pro jednou se nic nestane, prostě jen posuňte další dávku a dcerku sledujte.

Sem začni psát odpověď...

Odešli