Silný reflux - máte zkušenost?

janakailana
19. črc 2016

Zdravím, vím, že tady je takových to témat hodně, ale než bych se dohledala...PROSÍM O POMOC!. Můj syn 1. měsíc má podle všeho silný reflux...začalo to minulý týden, trošku ublinkával, přes víkend více, poslendí dva dny obloukovitě, byla jsem dnes za zastupujícím lékařem mé lékařky. Doporučil NUTRITO na zahuštění před kojením, dávala jsem 3x, z toho dvakrát zvracel u jednoho kojení normálně, u druhého nic a u třetího obloukovitě. Doktor říkal, že pokud bude malý přibírat a nebude zvracet obloukovitě nemusím se obávat, bohužel obavy jsou namístě mám strach aby nebyl dehydrovaný, proto se chystám do nemocnice, mohla by jste mi některá z vás pomoc, co mě čeká v nemocnici + co si sebou vzít...Určitě mě co nejdříve pošlou na vyšetření, jak se pak dále postupuje aby malý něco do sebe dostal a zůstalo to v něm. Za každou zkušenost děkuji, Jsem bezradná!

keikus
19. črc 2016

Ahoj, dcerka mela silny reflux taky vse litalo ven, pomohl nutrilon ar pro expert pri ublinkavani, za me 1 s hvezdickou bylo po problemech

janakailana
autor
19. črc 2016

Chapu to tak ze jste z kojeni prrsla na Nutrilon AR a ten vam pomohl?

dasa888
19. črc 2016

Taky máme zkušenosti....zkus kojit v poloze savce, dávat častěji odkrknout, vykládat když lezi...vyblinka toho hodně? Vylej lžíci vody na podlahu abys mela představu kolik toho je...mne se zdálo ze mala vyzvraci vse a ve finále toho moc nebylo a někdy házela dost slušný šavle...pokud přibírá není nutne resit přejde časem samo...hlidej pocurane plenky a hlavně bud v klidu. 😉

pecora
19. črc 2016

I u nas zabralo az umele mleko. Zkouseli jsme Nurilon AR a po tom se nemohl vykakat tak jsme pak presli na HIPP AR a vse se srovnalo. Taky hodne pomahalo nosit ve vzprimene poloze

janakailana
autor
19. črc 2016

No mam pocit ze tak 2 lzice urcite, savli obcas hodi, jsem z toho fakt vydesena...jestki pribira zjistim treba zitra, jde mi hlavne o to jestli nebude dehydrovany

dasa888
19. črc 2016