Školní focení a pravidla. Co si o tom myslíte?
Ahoj, jdu si pro vaše názory.
Děti se fotily, paní učitelka chtěla, aby všichni, kdo se chtějí fotit ve skupince, donesli potvrzení od rodičů. Jasně nám to takhle napsala do mailu, a že kdyz nebude mít potvrzení od obou, nebude se fotit nikdo. Syn donesl papírek, že chce fotku s Karlem a Josefem. Karel nepřišel, Josef papírek neodnesl. Tak se zeptala Jarmila, jestli se s Trojkou chtějí vyfotit, a ačkoli ani jeden neměl papírek, vyfotili se.
Jasně, banalita, pár korun, ale už toho mám plné zuby....
V poslední době hodně bojujeme se školou, ze strany školy mi chodí sem tam kusé informace, ve čtvrtek pak přisel mail s výčtem všeho, co syn kdy udělal, a sdělením, že dostane důtku. Komunikace se školou je tristní, když jsem něco řešila, bylo to o tom, co syn musí, já musím. Požádala jsem paní učitelku a trochu ohledu a úpravu přístupu z důvodu diagnózy, odpověď byla, že smůla, tohle zvládají malé děti...
Pracovala jsem tam, s paní učitelkou si tykáme, což se aktuálně jeví trochu kontraproduktivní...
Z toho všeho nemám chuť obětovat ani korunu za fotku, kterou jsem nechtěla... Hodily byste to za hlavu, nebo mám trvat, ať škola dodržuje vlastní požadavky...?
Jde mi teď čistě o fotky, vše ostatni řeším samostatně.
@g_m a? To ji vubec nemusi zajimat 😀 To je jak kdybych ja rekla proc jako neprijdes nakoupit do meho butiku. Kdyz si tam nekoupis halenku tak nebudu mit vyplatu😂😂😂😂😂😂😂
@hanka_12345 Jde o princip, máme mobily, tak vlastně už nic nepotřebujeme. Už vidím, kolik lidí si tu super kvalitní fotku z mobilu vytiskne a uloží do alba nebo dá do rámečku.
@pavlinkaaa87 Jo a fotografové nebudou mít co žrát, když máme ty mobily 🤦
@g_m přesně tak, fotografové si dnes nezaslouží mít co žrát, když fungují lépe mobily každého z nás. Už když jsem se fotila ve škole já, si nezasloužili platit za ty nekvalitní fotky se stíny pres obličej a hysterické řvaní Srovnejte se a Zklidněte se