Dlouhodobé bolesti hlavy

verudona
21. bře 2017

Ahoj holky, ráda bych se zeptala, zda tu některá z vás někdy delší dobu netrpěla bolestmi hlavy. Snažíme se s přítelem o další miminko a já jsem, ač dost nerada, momentálně odkázaná už bezmála 14 dní na ibalgin prášky, jelikož mi jen on pomůže od bolesti. Příčinu jsem řešila u obvodní lékaře (beru ATB a mám inhalovat a nosit nákrčník) a u bylinkářky (která si myslí, že původ je ve žlučníku ( dnes jsem dostala výbavu a začínám s detoxikací). Bojím se nejvíc toho, že pokud jsem těhotná, aby medikamenty neuškodily plodu, jelikož jich neberu málo, ale jsem bez nich nepoužitelná...máte nějaké poznatky, zkušenosti nebo rady, co ještě zkusit proti bolesti a jak se jí rychle zbavit? Pozn. Léčím se 6 dnů a žádné zlepšení. Díky.🙂

iwet91
21. bře 2017

A obvodní lékař Tě odeslal na patřičná vyšetření ? Dle čeho naordinoval na bolest hlavy ATB?

verudona
autor
21. bře 2017

@iwet91 jen se na mě podíval, ptal a prohmatal mi. Žádná vyšetření neproběhlo. Prý to budou ucpané dutiny a hnuté krční obratle po úrazu, který jsem měla před cca dvěma měsíci...

soyevita
21. bře 2017

@verudona Pokud by to byl zánět dutin,neskutečně by Tě hlava bolela v překlonu....Hlava Tě může bolet od toho úrazu,pokud máš něco s krční pateří,jsou běžné migrény.
Divím se,že Tě neposlal k ortopedovi,na ORL,na rehabilitace. ....
Pokud máš opravdu zánět dutin,kup si Sinupret.Je to přírodní a opravdu to pomáha.

verudona
autor
21. bře 2017

@soyevita Ahoj, děkuju za radu, Sinupret po 5ti dnech nezabral..dnes jsem s dr mluvila, prý mám nejprve dobrat ATB, což je za 2 dny. Jestliže bolesti neustoupí, pak doufám, že už mě nechá pořádně vyšetřit...

soyevita
21. bře 2017

@verudona Měl Tě poslat hned a necpat Tě antb.bez vyšetření:-/

verudona
autor
22. bře 2017

No...co na to říct :(

prcekverunka
22. bře 2017