Gynprodyl, máte zkušenosti?

anetzpardubic
7. říj 2016

Dobrý den, chtěla bych poradit jestli máte někdo zkušenost s gynprodylem a na co vám byl předepsán?
Před rokem jsem vysadila antikoncepci a od února se s přítelem snažíme o miminko. Menstruaci mám nepravidelnou cyklus 38- 60 dní. Bohužel asi nemám ani ovulaci. Dnes jsem byla u lékařky a ta mi předepsala Gynprodyl. Chtěla jsem se zeptat zda mohu s gynprodylem otěhotnět? a zda mi pomůže na vyvolání ovulace. V náké diskuzi jsem četla, že pokud se užívá před ovulací tak ji může pozastavit. Děkuji za vaše rady a zkušenosti.

janca209
9. říj 2016

@anetzpardubic Ahoj. 🙂 V únoru jsem vysadila HA a chtěla se snažit o miminko. Bohužel mám taky dost nepravidelné cykly, klidně i 50 dní po vyvolávačce. Mudr. mi předepsal gynprodyl, je na srovnání cyklu. Bylo mi vysvětleno, že pokud ovulace proběhne před braním gynprodylu, tak jenom vyvolá ms (pokud nejsi těhotná), ale pokud ještě ovulace neproběhla, tak ji zablokuje. Já ovulaci nemám/neměla, protože mi na UTZ zjistili polycystické vaječníky, tak uvidíme jestli se podařilo s gynprodylem to nějak zlepšit. 🙂

anetzpardubic
autor
11. říj 2016

Mohu se zeptat jak dlouho gynprodyl užíváš a jestli po něm máš nějaké vedlejší účinky?

janca209
11. říj 2016

@anetzpardubic Užívala sem ho 3 měsíce, teď sem vysadila a zítra si mám volat jak vyšel progesteron v krvi a podle toho se uvidí jestli ho brát dál. Zatím asi žádné vedlejší účinky nepozoruji.

zdenule23
31. říj 2016

Holky ja beru gynprodyl uz 3 mesic dnes dobiram posledni prasek mam jej uzivat 19-25 dc jenze dnes prubezne spinim cely den.. Ovulaci jsem zrejme mela minulou nedelu soudim dle hlenu.. je mozne zeby to mohlo byt i tehu.. Nechci jeste chvalit dne pred vecerem a nebo to muze byt treba ms. Divne je mi to ze jsem to dostala vzdy 5 den po dobrani a dnes tohle..

janca209
2. lis 2016

@zdenule23 Já třeba špinila už při braní gynprodylu. Takže těžko říct jestli je to začínající ms nebo těhu.

zdenule23
2. lis 2016