Používáme cookies. Více informací zde. OK

Příliš silná imunita - tělo samo plod vylučuje

magicwoman
5. zář 2016
Ahoj holky, mám zjištěný zdravotní problém viz víše. Prosím máte některá zkušenost? Jak to správně řešit? Stačí IVF nebo je potřeba léčit nejprve imunitu, narušit ji a potom až na IVF. Budu ráda za vaše zkušenosti, děkuju.
no_title
5. zář 2016
ahoj,
už máš za sebou imunologické vyšetření? Proti čemu děláš protilátky? Proti blastocystě, embryu nebo spermiím? Podle toho se to řeší... U imunity proti spermiím se podávají kortikoidy a 3. měsíce styk s kondomem. U protilátek proti blastocystě je vhodné IVF a k nim infuze s Intralipidy (jsou mnohem účinnější než Prednison, ale víc se doplácí).
Ale to by ti víc řekl lékař, pokud máš normálně ovulaci, možná bude stačit prostě brát 5-10 mg Prednisonu a otěhotníš i bez IVF.
esny
6. zář 2016
Ahoj. Já mám zvášenou imunitu proti spermiím. Dvakrát po sobě jsem potratila. Pak jsem změnila lékaře, ten mě poslal na různá vyšetření. V době, kdy jsem byla na vyšetření na imunolgii v Podolí jsem už byla pár dnů těhotná, ale ještě to nebylo možné vědět. Když jsem zjistila o těhotenství, doktor mě vzal hned za dva dny a i když ještě nebyly výsledky z imunologie, preventivně mi napsal prednison. Za pár týdnu přišly výsledky s doporučením brát prednison 6 týdnu před otěhotněním a pak do 15. týdne a kondomový styk. Teď jsem ve 23. týdnu a všechno je v pořádku 🙂 nevím, jak by to dopadlo, kdyby mi doktor prednison nenapsal hned a čekali bychom na výsledky... Byla jsem rozhodnutá, že na ivf bych nešla, beru to tak, že život začíná oplodněním a ty embrya, které se nezavedou nebo neuchytí, je to jako by se potratily. A myslím, že je to strašně moc psychicky náročné.
magicwoman
autor
15. zář 2016
@no_title ahoj, to si ted nejsem jista, jestli mi to doktor rikal, pokud ano tak si to asi nepamatuju. Musim se ho na to zeptat, mam mu volat. Mozna to bude ta blastocyta ale nejsem si uplne jista. A jak se to resi kdyby to bylo proti embryu?