Rizikové pracoviště - těhotenství

lmartinkova85
9. zář 2017

Ahoj maminky, chtěla jsem se zeptat, nikde jsem poradně nedocetla...mam ted dovolenou, minuly týden jsem zjistila ze jsem těhotná, pracuji jako pecovatelka, mam na starost lezaky Atd zvedam tedy težké ... kdyz v praci oznamim ze jsem těhotná, budu nucena nastoupit na nemocenskou... (kolegyně co byla loni musela do konce měsíce odejít ) to budu muset byt doma s 60proc platu a vázána na vycházky? Někde jsem četla o dorovnavacim příspěvku ale to platí asi jen v případě ze zaměstnavatel přesune těhotnou na méně placenou pozici, tudis ma nárok na dorovnani platu, jak je to kdyz zaměstnavatel nema jinou vhodnou pozici a těhotná tedy musí na nem? Rada bych jeste par měsíců pracovala, nechci si zbytecne dělat v praci zle pak bych se chtěla vrátit...ale to není jiste kdyz mam smlouvu na dobu určitou 4roky...nemusí mi ji prodloužit ze... :/ tak ted nevím co mam dělat...v pondělí jdu na UP tak uvidím jak mi poradi jsem z toho na nervy :/

andreasustrova
9. zář 2017

Jsem taky pečovatelka, čekám dítě v prosinci a dělám jen to na co si troufám... ne těžké lidi samozřejmě, a měli mi v červnu prodlužovat smlouvu na další tři roky. Bála jsem se, že mi to neprodlouží, ale prodloužili.

hani1234
9. zář 2017

Měla by jste byt doma za plný plat . 😉

lmartinkova85
autor
9. zář 2017

Akorát já dělám v terénu ne v domově tak tam mi nikdo nepomuze...mozna by šlo na chvíli vybrat lepší klienty co sami chodí..ale nepůjde to nadlouho rozhoduje vedoucí na ni šlapou z vrchu:/ ...klienti se nám porad obmenuji na každém terénu je někdo lepší a někdo horší ... :/ takze to nepůjde dlouhodobě řešit na par dni ano

lmartinkova85
autor
9. zář 2017

@hani1234 mam Stach ze odmítnu nemocenskou ze se po me povezou... ze neprodlouzi smlouvu a tak nemůžu přece za to ze... rada bych jeste pracovala, nemam žádné problémy zatím..

anetka1701
9. zář 2017