Vaginální suchost. Co by mohlo pomoci?

20. kvě 2021

Ahoj, už nějakou dobu mě trápí vaginální suchost. Začalo to mykózou, která ne a ne se vyléčit. Dostala jsem od lékaře spoustu různých přípravků, které většinou neměly valný efekt. Po tom všem možným mě najednou začala trápit vaginální suchost. Ze stěru před cca dvěma měsíci opět vyšla kvasinka a tím pádem opět lékařka léčila "jen" kvasinky. Ale čím víc prostředků použiji tím je suchost horší. Je to opravdu strašně nepříjemné, svědí to, bolí a o sexuálním životě ani nemluvím. Máte nějaký tip, co by mohlo pomoci? Děkuji

anet_98
20. kvě 2021

Trpím na mykózy docela dost (vadí mi zůstat déle ve vlhkém/mokrém prádle nebo v zimě více vrstev oblečení).
Preventivně jednou za měsíc dávám na noc boraxovou globuli a při jakémkoliv výtoku vypláchnu rosalginem. Pokud už mykóza přijde, tak použiji zasebou 6ks (1ks/noc) borax. globulí a ráno vypláchnu. Přes den doma nechávám dýchat jen v šortkách a chodím naostro.
Pokud něco používáš už delší dobu v kuse, tak přestaň a nech vnitřek vzpamatovat se. Já jsem po těch globulích také sušší, ale stačí vyplachnout rosalginem, počkat 2 dny a jsem zase v pohodě.
Dobré jsou ještě tabletky s kyselinou mléčnou.

emiju
20. kvě 2021

A přeléčil se na mykózu
i partner?

autor
20. kvě 2021

@emiju přelecil, navíc používáme vždy kondom

autor
20. kvě 2021

@anet_98 já to měla právě i když jsem třeba dva měsíce nic nepoužívala. Spíš mi jde o to, zda je něco vhodného na tu suchost

svorly
20. kvě 2021

Co zkusit probiotický čípky? Měla jsem v těhotenství po mykoze brát na doporučení z gyndy, název už bohužel nevím.

skarol
20. kvě 2021