Vymizela mi menstruace, máte podobnou zkušenost?

sojca
12. čer 2015

Ahoj holky,
je mi 21 let a úplně mi vymizela menstruace. Nikdy jsem jí neměla pravidelnou, ale měla. Postupem času se intervaly, tak prodlužovaly, že dnes jsem už rok a pul bez menstruace. Změnila jsem lékaře a ten mi řekl,že je jsou 3 možnosti. Brát antikoncepci a mít menstruaci, nebo to nechat tak jak to je. A az se rozhodneme mít mimi jet do do CAR. Ptala jsem se proč beudelat nějaké vyšetření atd. A řekl mi ze je to složité a zdlouhavé a stejne by to vedlo k návštěvě CARU. Tam je vyhoda, že vše je pod jednou střechou. Ještě mi řekl ze moc naději na přirozené početí nemám. Chtěla jsem se vad zeptat, které mate podobné zkušenosti s menstruací o rady. Moc děkuji za každičký příspěvek do teto diskuze.

irca86
12. čer 2015

já bych asi změnila lékaře.... tyto možnosti se mi ani za mák nelíbí a ani jeho přístup. Trvala bych na vyšetření a zjištění příčiny proč se takto děje....

madalenas
12. čer 2015

Ahoj, nikdy jsem neměla stejný problém co ty, ale taktéž jsem chodila s problémem 10 let na gyndu (změnila jsem asi 5x) a první vyšetření mi bylo uděláno až ve chvíli, kdy jsem řekla, že se mi nedaří otěhotnět. Myslím, že řešit ty problémy o 10 let dřív by mi teď ušetřilo spoustu trápení, takže bojuj! Máš právo být vyšetřená a léčená bez ohledu na to, zda chceš mít teď hned miminko. A řešení antikoncepcí? Myslím, že ta jen potlačí nějaký problém... Změň doktora a žádej vyšetření.

lu777
12. čer 2015

@sojca určitě to řeš! nezhubla jsi teď někdy??
tím může ms vymizet a nemusí to někdy být ani nějaké drastické hubnutí...

jinak teda no comment Tvůj doktor 😕 nezájem řešit, že Ti nefunguje pro ženskou základní věc? co to je za doktora? změnila bych ho...
a taky bych se podívala po alternativních věcech, např. s kapkami Gynex mám dobré zkušenosti 😉
ale je potřeba brát to několik měsíců...
http://www.prozdravi.cz/gynex.html