• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Po prvním očkování pláče, jak bych mu mohla pomoci?

11. června 2014 
Dobrý den, mám malý problém. Můj maličký dnes dostal svou první injekci do nožičky a ted šíleně plaká, nevím, co si mám počít :( pořád pláče a nic nechce. Nechce papat, nechce pít, nechce si hrát, jen usne a nebo pláče. Soucítím s ním jeho bolest a vážně mě to trápí, nevíte, jak bych mu mohla pomoci?
11. čer 2014 v 17:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ja bych mu dala i kdyz nema teploty nurofen syrup nebo spis paralen cipek
11. čer 2014 v 17:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sajuse16 take delam ze po ockovani mu tam kde ma vpich dam mokry kapesnik
11. čer 2014 v 17:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
četla jsem že nurofen a paralen může snížit učinek tý injekce tak nevím jestli mu ho dát nebo ne
11. čer 2014 v 17:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jestli pláče neutišitelně a neustále, může se jednat o velice vážný NÚ po očkování! Je to encefalitický pláč - zánět mozku!!! Hlásit mudr a zvažovat další očkování!!!!
11. čer 2014 v 17:18  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
nene, to ne ale pláče mnohem víc než kdykoliv jindy, ale většinou plaká až když pohne tou nožkou
11. čer 2014 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak ona ho ta nožka může samozřejmě po očkování bolet... navíc se může dostavit teplota a horečka a tohle je jen předzvěst,začíná být mrzutý, neklidný, plačtivý...já jsem měla dovoleno v momentě jak stoupne teplotka dát nurofen a taky jsem mu ho dala než šel spinkat tak jsem mu ho šupla...
11. čer 2014 v 17:39  •  2 děti - čeká miminko, termín má v červnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Měla jsem to samé, dotkla jsem se její nožky a už to začalo :slight_smile: , ale druhý den to bylo ok. Asi ji to místo vpichu bolelo. Teplotu neměla, tak jsem ji jen konejšila :slight_smile:
11. čer 2014 v 17:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
indy2 ma pravdu. Pokud bude plakat hodne a je ten plac jiny, nez byva obvykle, kdyz ho neco boli, musi ho prohlednout lekar. Takze kdyby to neprestavalo a neuklidnil se, radeji at se na nej lekar podiva. Drzim pesti, at je to dobre!
11. čer 2014 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Moje dcera se takto chovala při poslední hexe. A byl top encefalopatický pláč, jak píše indy. Osobně bych to nepodceňovala, není normální, aby dítě tak plakalo. Po podání léku taky nepropláče den.
11. čer 2014 v 18:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
dali jsme mu Nurofen a zábal na nožku a už je to v pohodě, je v klidu dokud s ní nehýbne, takže to asi encefalopatický pláč nebude že?
11. čer 2014 v 18:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Může bolet nožka po očkování. Ale může to být také encefalitický pláč, což je průser. Dítě sledovat, každopádně doktorce nahlásit. Sleduj, zda je ten pláč jiný, nepodceňuj to.
11. čer 2014 v 18:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sajuse16 nebude, nenech se vyděsit. Určitě malého sleduj a vedlejší příznaky rozhodně nepodceňuji, ale encefalitický pláč je hodně specifický - to, co popisuješ, je nejspíš opravdu bolest po vpichu. Čípky by se neměly dávat "preventivně", ale pokud malý bude mít horečku, tak mu ho určitě dej. Nám doktorka řekla, že od 38°, jinak to máme nechat. Držím palce, ať jste v pohodě (mimochodem, taky může být plačtivější kvůli vedru)
11. čer 2014 v 18:36  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek