Maminka s postiženým dítětem, ráda bych se seznámila

eliska654
3. črc 2013

Dobrý den, jsem maminka s postiženým dítětem a ráda bych si našla muže, kamaráda/ přítele pro spol zájmy, později třeba partnera pro pěkný vztah. Taky hledám i kamarádku,pro společné zájmy,aby nám bylo veseleji ve stejné situaci,ale nevím,kde na jaké seznamce.Jestli je nějaka pro zdravé rodiče s postiženými dětmi,připadně kde se da kvalitně seznámit.U nás znám jen,Lidé,Avízo,Anonce,a podle regionu,Zikado,Spirit apod.
Teď k partnerovi.
Nikdy jsem se neseznamovala, tak nevím, jak takový inzerát podat a jak to partnerům a zda vůbec napsat, že mám takové dítě,Jestli to někomu vykládat,kdo za to třeba ani nestoji.Aby nechodil ten, kdo je na tom ještě horší po zdravotní ztránce.Nevadil by nám ani člověk ve stejné situaci s takovým dítětem.Mám 2 děti 1 studujicí,druhé jak uvádím,zdravotně postižené bez vditelné vady.Partneři nějak nechápou,že žiji ještě obě děti se mnou ve spol domácnosti.Dá se to nějak formulovat.Nebo by to mělo byt jasné, když uvádím děti.Samozdřejmě, že děti z druhé strany jsou taky vítany,každý je určitě má.Rádi by jsme poznali někoho pro príma dny,společné koníčky. Budu se těšit na Vaše názory a uvítám i názory nebo zkušenost žen, maminek, které se takto seznámili prostřednictvím inzerátu, seznamky a mají taky takové dítě. Děkuji za názory a zkušenosti všem.Ráda bych našla někoho kdo by mi poradil.
Eliška

iva345
10. črc 2013