Používáme cookies. Více informací zde. OK

Co děláte na mateřské, abyste nezakrněly? Co koníčky?

lendych
5. čer 2008

Chtěla jsem se zeptat jake máte na mateřské dovolené zájmy, jestli se to dá stihnout.... 😉

niega
5. čer 2008

Pracuju na plnej úvazek 😀 ...

bramburka
5. čer 2008

Koníka? 😀

bramburka
5. čer 2008

čtu, chodím ven, vařim 😉 z toho blbnu a ted budu mit brigadu, webový stránky, tak snad budu míň blbnout.

nensy
5. čer 2008

jo tak koník mě taky baví.já teda peču dorty .to je moje hoby. 😀

vladimuraz
5. čer 2008

Najala jsem si učitelku na angličtinu, začínám od abecedy a snad se za ty 3 roky něco naučím . Ovšem už jsem se jí párkrát ve dveřích musela omluvit, že nic neumím 😝 (dost na mně chvátá, 100 stran učebnice za měsíc 😕 ). Ale vysedávání u internetu, na to si čas najdu vždycky 🙂 A hodně cvičím s malou, to není můj koníček, ale bohužel potřeba.

mobina
5. čer 2008

Tak můj celodenní koníček je zatím prcek a myslím, že tak do půl roka až roka určo bude na 100%. Nějak mi to žvatlání a ňufnání zatím nevadí a spíš si to užívám. Později snad bude čas i na nějakou knížku a trochu sebevzdělávání, popř. lehce i nějaká práce 😉 No a když je čas, tak dřepim u koníka 😀

schwarzovka
5. čer 2008

procházky a travian 😉

maakule
5. čer 2008

Ahoj, já jsem pořád někde venku s kamarádkama nebo chodíme s malou na plavání a cvičit ( je to cvičení maminek na míčích v přítomnosti miminek). A souhlasím, že mě to zatím taky moooc s mimčem baví.

berynka
5. čer 2008

Studuju, pracuju, čtu, jezdím často k rodičům, přijímáme různé návštěvy nebo je oplácíme a užívám si toho, že mám malou stále u sebe, můžu si čas organizovat podle svého, nenudím se a nepromarním ani minutu z celého dne 😉... u posledního bodu by se jistě ozvali odpůrci MK 😀

kalo
5. čer 2008