Jak postupovat při nezaměstnanosti a rizikovém těhotenství?
Dobrý den, jdu k vám s prosbou. Byla jsem týden na neschopence kvůli revizi v 8tt. Po čtyrech měsících od návratu na mě v práci čekala výpověď. Zaměstnavatel jí napsal tak dobře, že nemám nárok na odstupné. Prý ze zdravotnich důvodu neodpovídám na pracovní pozici. Radila jsem se i s právníkem ale výpověď je neprustřelná.
Nastoupila jsem na pracovní úřad než si něco najdu. No ale teď jsem otěhotněla a dostala rizikové těhotenství. Jak mám postupovat dál. Na pracovním úřadě mohu pobirat podporu jen 5 měsíců ale do zaměstnání nastpupit nemohu.
@j.a.n.i bohužel me nemá kdo "živit". Jsem sama.
No, pana Marie asi nejsi...
Ale jinak se holt prostě budes muset postarat sama o sebe, jen si nejak uplne nekodazu představit, jak to hodlas tedy delat, az se dítě narodí 🤔
Tak partnera asi máš když otěhotníš takhle hned dvakrát po sobě ne?
Třeba za nějakou dobu nebudeš na rizikovém, tvůj zdravotní stav se zlepší a budeš moci pracovat. Rodina tě podpoří, když budeš na dítě sama? A otec dítěte? Máš nárok i na alimenty do jeho dvou let.
Pak uz jen socialni davky. Dat k soudu navrh na vyzivne na neprovdanou matku,otec urcite existuje. Po narozeni ditete i navrh na vyzivne na dite. Prispevek na bydleni a prispevek na zivobyti nez budes mit materskou nebo rodicak.
No, ja si hlavne myslim svoje o rizikovem těhotenství tesne po pocuranem testu a nez partnera...
Po vycerpani podpory budete dale na UP ale jiz bez penez,muzete leda zadat o prispevek na bydleni a pak cekat do porodu,kdy dostanete RP...A hlavne,pozadat o pomoc otce ditete.