• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Bolest zad, co vám pomáhá?

13. října 2016 
maminky taky vás tak šíleně pořád bolí záda?jsem s toho už neštěstná :( chodím na rehabky a pomáhá jen na chvíli a jak cvičím doma jsme ještě více bolava. :frowning2: mám kulatá záda s těhotenství ach jo :cry: je tu někdo na tom stejně jak já?a co vám pomáhá?
13. lis 2013 ve 12:26  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Taky mě bolí záda. Mám skoliózu a rotaci páteře. Maličký má 11 kilo a zvedat ho z postýlky docela bolí. Snažím se sportovat a zdravě jíst. Nepomáhá nic, v dětství se to zanedbalo a teď není pomoci. Maximálně se může podařit stav páteře stabilizovat, napravit už ne.
Podívej se na netu na spinální cviky.
13. lis 2013 ve 12:30  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Taktéž, bolest je to šílená. Opravdu jedna z nejhorších bolestí. Nejlepší je svatá trojice bolest zad, bolest zubů, migréna. Opravdu nářez. Mám skoliózu a věčně bolavá záda od mezilopatkového prostoru až po krční páteř. Lékaři mi stále říkají, že se mám víc hýbat, ale při pohybu mne to bolí. Zrovna před chvílí jsem se tu holek ptala na zumbu, zajímá mne, zda to je zvládnutelné pro chcípáka s bolavýma zádama. Nějaké rehabilitační cvičení apod. mi nepomáhá vůbec.
13. lis 2013 ve 13:35  • Odpověz  • To se mi líbí
@uztotakbude Taky mám skoliózu (bederní - jednu nohu mám o něco kratší než druhou, tak z toho důvodu -jsem staršně zvědavá, co to bude dělat v případném těhotenství :angry: ), ale přitom ty bedra mě ani nějak nebolí. Bolívala mě spíš horní část zad - jak píšeš - mezilopatkový prostor a vystřelovalo mě to do hlavy -si vždycky skřípnut nějaký nev nebo co. Chodila jsem na rehabilitace a za mě teda musím říct, že mně to asi pomohlo - měli jsme ve cvičení pokračovat doma - což samozřejmě nedělám, jen opravdu jednou za uherský rok. Tak musím zaklepat!!! Předtím ta šílená bolest tak min. jednou měsíčně jeden až dva dny (tajímavé, že to nemělo nějakou spojitost s PMS), od té doby (2 roky) mě to takto bolelo snad dvakrát třikrát a mnohem menší intenzita.
Jinak dřív mi na tu bolest pomohl jedině Nalgesin (Ibalgin byl slabej a zabíral po strašně dlouhé době).

@tlelkule A cvičíš ty cviky správně? Protože nesprávným cvičením i právě můžeš spíš i ublížit. V každém případě by se nemělo chodit přes bolest. Ještě mě napadá - nemáš nadváhu a oslabené svalstvo páteřní celkově? Základem bezbolavých zad je pevné svalstvo trupu, někomu pomáhá třeba plavání...je to individuální. Mně naštěstí docela zabraly ty rehabilitace.
13. lis 2013 ve 13:46  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@ninive211 mám 165cm a 63kg takže nadváhu nemám ale mám po třech dětech nikdy jsme na záda tolik netrpěla. :frowning2: je to hrůza :angry:
13. lis 2013 ve 14:06  • Odpověz  • To se mi líbí
@ninive211 No já mám to a samé. Skoliózu, levou nohu o 1 cm kratší než pravou. Dle ortopeda nic hrozného. Když jsem mu říkala, že šíleně trpím na bolesti a nic jiného než aulin mi na ně nezabere a že mne ty záda chytnou skoro každý měsíc a pak to trvá den dva tři, tak mi řekl, že mám být ráda, že jen tři dny, že jsou na tom lidi i hůř, že si nemám stěžovat a mám cvičit. Mne to bolí právě už třetí den a mám pocit, jako by mi měla prasknout páteř mezi lopatkama. Pomůže mi vždy jen masáž, ale to jsou 400 Kč. :(
13. lis 2013 ve 14:18  • Odpověz  • To se mi líbí
@uztotakbude Já mám rozdíl asi 1,5 cm a když to tak čtu, tak si říkám, že můžu být ráda, že nemám ty bolesti nijak velké... Já jsem si koupila "podpatěnku" a nosím ji občas aspoň do uzavřených bot - do botasek (v kozačkách mi bohužel klouže). Na rehabilitacích mi to schválili a ať to nosím co nejčastěji (bohužel to mám fakt jen v těch botaskách, v nižších botách to ciím a vypadává mi noha, ale aspoň něco). Tak to zkus :wink:
13. lis 2013 ve 14:23  • Odpověz  • To se mi líbí
@tlelkule Mně na záda hrozně pomohlo cvičení Mojžíšové. Se zády jsem měla problém snad od vždycky - skolióza, tuhnutí svalů, z toho pak bolesti hlavy,.... Rehabilitace a elektroléčba jen s krátkodobým účinkem. Pak jsem nemohla otěhotnět a poctivě každý den cvičila několik jednoduchých cviků z Mojžíšové (co mi vybrala terapeutka "na míru"). Otěhotněla jsem a jako vedlejší produkt jsem se úplně zbavila problémů se zády. Teď už toho moc nenacvičím, ale po porodu zase začnu. Za těch 15 minut denně mi to rozhodně stojí :slight_smile:
13. lis 2013 v 15:02  • Odpověz  • To se mi líbí (2)
autor
děkuju holky za rady jste hodné
13. lis 2013 v 15:05  • Odpověz  • To se mi líbí
@xvink To si myslím, že to mohlo pomoct. Protože jak jsem se dívala, tak právě tyto cviky od Mojžíšové jsme mimo jiné měli v rámci té rahabilitace také. A jak píšu výše, nemám už relativně problémy.
13. lis 2013 v 15:08  • Odpověz  • To se mi líbí
@tlelkule - na problémy se zády a s tím spojenými bolestmi hlavy mi pomohla jóga a Dornova metoda :wink: .
13. lis 2013 v 17:37  • Odpověz  • To se mi líbí
@ninive211 No to je fakt mazec. Ta naše nemocnice stojí fakt za prd. Bylo mi řečeno, že na kratší nohu se podpatěnka nedává, pokud není rozdíl min. 3 cm. Prý když je rozdíl menší, tak tak maličká podpatěnka neexistuje.
13. lis 2013 v 19:28  • Odpověz  • To se mi líbí
@xvink Super. Nevíš jestli se ty cviky dají najít někde na netu?
13. lis 2013 v 19:28  • Odpověz  • To se mi líbí
@uztotakbude Já ji koupila normálně v Deichmanovi...balení po 2ks:slight_smile:. A je to fakt asi jen ten 1 cm vysoký.
(Jo no, slyšela jsem, že na boskovické nemocnici stojí za to jen ta porodnice :-/ Moje ségra tam chce rodit...teda, pokud vydrží hezky do termínu. Teďka si tam poležela 14 dní. Ale to je off topic :slight_smile: )
13. lis 2013 v 19:30  • Odpověz  • To se mi líbí
@uztotakbude na tu Mojžíšovou mrkni třeba sem http://www.cvicime.cz/cviceni-praha/cviky/mojzisova/cviky.html Ale je nutno cvičit veeelmi pomalu a ne švihem!
13. lis 2013 v 19:34  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@ninive211 No porodka je prý super. Ale jinak bída bída bída.
13. lis 2013 v 19:56  • Odpověz  • To se mi líbí
@ninive211 Díky moc, já už to našla i na youtube jako 20ti minutové cvičení. Je to to a samé, jen na videu :slight_smile:
13. lis 2013 v 19:57  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@uztotakbude Je toho všude spousta. Těch cviků je ale hodně a myslím, že je lepší, když tě nejdřív někdo prohlédne a řekne ti, co bys měla cvičit konkrétně ty. Já jsem na začátku dostala jen asi 5 cviků a postupně mi přidávala další. Navíc jsem chodila každých asi 14 dní na kontrolu, kde mi ta terapeutka uvolňovala všechna zablokovaná místa a tak.
14. lis 2013 v 08:49  • Odpověz  • To se mi líbí
@xvink Hm, jenže v našem městě nikdo takový nefunguje. Fungovala tu jedna taková, ale ta ukončila činnost, protože je těhotná (teď už má možná i dítě). V nemocnici jsem byla nesčetněkrát, prohlédnutá jsem byla, RTG mám dělaný, ale já spíš trpím prostě na ty spazmy. Z ničeho nic mi zatuhnou svaly na zádech a je problém je i rozmasírovat. Bolest šílená. Posílají mne sice na rehabilitace do naší úžasné nemocnice. Jenže tam to stojí za prd. Cvičení jsou skupinová, takže se nikdo nevěnuje tobě individuálně a tomu co potřebuješ. Jde jim jen o prachy a naflákání bodů. Mají třeba ráno bederní páteře a 15 lidí cvičí to a samé, ať mají problémy jakékoliv, prostě stačí, že je bolí záda dole, Pak mají hrudní páteře a to a samé. A na konec dalších patnáct lidí má krční páteř. Nikdy jsem nezažila, že by se mi někdo věnoval, jako Tobě. Hodně ti to závidím.
14. lis 2013 v 09:05  • Odpověz  • To se mi líbí
@uztotakbude Tak to je docela k ničemu, když to neřeší individuálně. Myslela jsem najít si vyloženě někoho, kdo se zabývá tou metodou Mojžíšové. Já jsem si to teda platila sama (stejně, jako se dají platit třeba rehabilitace). Ale když koukneš na nějaká videa, abys ty cviky dělala dobře, tak ti to třeba pomůže i tak. Rozhodně to neuškodí :wink:
14. lis 2013 v 09:34  • Odpověz  • To se mi líbí
@xvink No jo, ale to je právě ten problém nás lidí s maličkých měst. Tady není ta možnost, nikdo to tu nedělá, dívala jsem se na to. Musela bych dojíždět až do Brna a to je 50 km. S tím, že když za chvíli budu končit v práci v pět večer, tak je to prostě nesmysl. :(
14. lis 2013 v 10:33  • Odpověz  • To se mi líbí
@tlelkule Zkus posedávat na míči a podkládat si kolena, když ležíš...pak je super uvolňovaní cvik z jógy - pozice dítěte pro těhotný a ještě chodím na těhotenský masáže, specializovaný na záda a nohy, super věc...
14. lis 2013 v 17:17  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojky maminky!Já mám skoliosu od 7let,začínala jsem na 11st.a ted mám hrudní křivku 76st.a bederní 72st.Popravdě nevím,co stím,záda mě bolí nepřetržitě,beru 4 Tramadoly denně,takže žaludek nic moc :frowning2: .Tolik metod,doktorů,léčitelů a nic.Jezdím na pravidelné Ko do Brna, naposledy mi doktort sděli,že v mém případě zřejmě měli operovat dřív :frowning2: ,nechápu,proč to zavčas neudělali.ted jedu 10.9.do Prahy -Vinohrady k mudr.,kterýho mi doporučil lékař z Motola,tak uvidím,co mi řekne.Do operace se nikomu nechce,mně taky ne,ale ty bolesti,kdyby mi alespon o něco polevily,byla bych snad ta nejštastnější :slight_smile: .Zatím jediný mudr.s kým se dalo bavit byl právě v Motole,tak uvidím.Je tady z vás některá ,která podstoupila v dospělosti operaci páteře,z důvodu skoliosy?
21. srp 2014 v 16:14  •  2 děti  • Odpověz  • To se mi líbí
mě taky vemi bolí záda. Mám sedavou práci. Mě pomáhá nejvíce to, že jak dojdu z práce, tak cvičím 3 cviky na záda. Nejvíce pak cvik "kobra". Si vygooglujte. Je to zpětný pohyb než mám většinou shrbená v křesle. Dost mě to pomohlo a bolesti i krční páteře to zmírnilo.
18. zář 2014 v 09:57  • Odpověz  • To se mi líbí
A co tejpy? Moje kamarádka se tím teď začala zabývat, říkala, že jí to pomáhá. Mě přijede taky zalepit:slight_smile:
18. zář 2014 ve 21:57  • Odpověz  • To se mi líbí
pokaždé něco jiného,ale v zásadě pohyb-naposledy jsem tedy o půl druhé v noci sbalila krosnu a šlapala 7 kilásků na vlak,protože jsem byla na vyndru a hezky na samém východě Slovenska :slight_smile:-hezky zatížená,a ta nej bolest přešla,je pravda že takovou tu tupou cítím pořád,ale na tu jsem si už asi zvykla
18. zář 2014 ve 22:06  • Odpověz  • To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Porušoval pravidlo "Nevkládej kontaktní údaje firem".
20. zář 2014 v 15:33 • laskavka159
Cvicit cvicit a cvicit ale take mit pohodlne boty, taky jsem tomu neverila a pomaha to
13. říj v 09:11  • Odpověz  • To se mi líbí
Musíš cvičit dobře.. Jakmile budeš mít okolo páteře pořádný svaly, který to udřží, tak není čeho se bát...=) Určitě to zvládneš, jen je potřeba pořádně pocvičit záda..:slight_smile:
13. říj ve 14:00  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek