icon

Mám s horečkou 39,5 jet na pohotovost?

18. led 2025

Ahoj, s pohotovosti pro dospělé nemam moc zkušeností (a nejsou dobre 😁🙈), tak se chci zeptat na názory...
Letos nějak bojuji s nemocemi, aktuálně mám od 7.1. nějakou virozu. Už se to trošku lepsilo, bohuzel jsem musela k lékaři s něčím jiným akutním teď v úterý a strašně jsem v čekárně vymrzla (čekala jsem skoro 2 hodiny, bez topeni).
A myslím si,že jsem kvůli tomu něco prichytla - ve čtvrtek celý den šílený dráždivý kašel, v pátek (vcera) příšerná rýma a bolest dutin.
No a teď v noci strašná zimnice a horečka 39,5 (normálně na teploty vůbec netrpim).
A ja přemýšlím, jestli vzhledem k té horečce jet někam k lékaři, nebo zkusit vydržet do pondělí?
Jako je mi mizerné, ale jestli je to nějaká chřipka, asi mi stejně nepomůžou... I když mi přijde divný,že by se chřipka rozjížděla tak dlouho (většinou u mě nastupuje rychle).
Díky za postřehy!

cuuza
18. led 2025

Kvůli horečce bych nejezdila. V tomhle stavu tě pár hodin v čekárně akorát dorazí....

betelgeuzz
18. led 2025

Horečka je normální reakce organismu, s tou se na pohotovost nejezdí. Lež, dej si horký čaj, vývar a počkej do pondělí.

autor
18. led 2025

@betelgeuzz díky moc. No jen kvůli horečce jsem nemyslela, spíš tím,že se to táhne už 14 dní bez zlepšení (přitom třeba týden už kapu atn.kapky do nosu), a teď do toho ta horečka mě trošku vyděsila.
Ale asi vydržím 💪

autor
18. led 2025

@betelgeuzz jasný,taky to tak cítím...to já spíš už znečištění,jestli po tak dlouhé době (v úterý to bude 14 dni) prostě nebudu potřebovat antibiotika,když se to nelepší,ale horší... A to bych zase případně radši už vzala než čekala další dva dny v bolestech. Se samotnou horečkou bych to samo neřešila, spíš že se to tak táhne a horší...

hezz17
18. led 2025

Kdyz to vydrzelo dva tydny tak to zjevne vyrrzi jeste dva dny

aneta15
18. led 2025