Syn má horečky a nepije. Kdy jet na pohotovost?

andelovalucyy
13. únor 2020

Chtěla bych se zeptat, kdy je ten správný čas jet na pohotovost?
Syn 6 měsíců má už 24 hodin horečky 39-39,5 nechce jíst a tak 3x si loknul čaje (za celý den) přičemž normálně vypije láhev až dvě. Pořád spinká nebo pláče, vůbec si nehraje, neleze za hračkama ani za sestrou, normálně je hodně akční. Když jsem volala lékařce, říkala ať dám na horečku čípek (usoudila, že chytil nějakou virozu od sestry, která měla teploty před týdnem.) Jenže když podám nurofenový čípek, teplota klesne na 38 ale za hodinu nanovo ke 40.Chtěla jsem koupit paralen, ale má prý výpadek na trhu. Mám čekat do rána k lékařce nebo jet na pohotovost a nebo vůbec neplašit? :/

jjasmina
13. únor 2020

No mě dr říkala, že mám jet už se zvyšenou teplotou, že většinou se to stejně vyhoupne k extremu. Tak jedte hned.

zuzita15
13. únor 2020

@andelovalucyy zkuste vlaznou koupel na 5-10min, to by melo telo ochladit. Ja bych s horeckou na pohotovost nejela a nechala telo si poradit, nebezpecne jsou febrilni krece, ale ty vznikaji pri prudkem narustu teploty. Maleho bych sledovala a mela pripravene auto, kdyby se mi neco nezdalo, ale “jen” s horeckou ne... jinak tu jiste budou dva tabory 😉 snad si to precte a odpovi i nejaka rozumna lekarka...

lida9
13. únor 2020

za me pokud pulrocni dite nepije a ma horecky co nejdou srazit stridanim panadol/nurofen tak bych vyrazila k lekari, v noci na pohotovost... lepsi byt plasici matka nez mit dehydratovane miminko...

duluxka
13. únor 2020

Taky bych jela na pohotovost, budete aspoň klidnější. Je to ještě prcek, pokud bude vše v pořádku, tak jste za chvilku zpátky a klidnější. Ať vám to dobře dopadne.

mmm12345
13. únor 2020