• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Objednávání kočárku po internetu. Jak řešit reklamaci?

23. června 2009 
Ahoj holky, chtěla bych se poradit s těmi z vás, které jste koupily kočárky přes internet. Jak to řešíte v případě reklamace, nějakých problémů? Musíte kočár posílat poštou? Je to hodně komplikované? Předem díky za rady a zkušenosti :slight_smile:
7. dub 2008 v 09:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
jejda, to neporadím, já koupila na babylifecz a vše dobré, kočárek v pohodě :wink: přeju i tobě šťastný výběr :sunglasses:
7. dub 2008 v 09:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Sousedce se stalo, že ji kočárek zatáčel doprava, ale už ho nereklamovala, protože reklamace trvá měsíc a pak by neměla v čem vozit svého syna.
7. dub 2008 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
jo jo taky jsme kočárek objednávali přes net
z www.vlacek.cz
ale my jsme z Prahy a ta společnost taky, takže kdyby nastala reklamace, tak by to bylo dobrý si tam zajed.
Já reklamovala jen tu příruční tašku a poslali mi dárek a bylo to za týden hotový,ale s reklamací s kočárem nemám zkušenost
přeji dobrý výběr,aby jsi nemusela nic reklamovat je to asi blbý být měsíc bez kočárku!!!ahoj
7. dub 2008 v 11:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, já jsem kupovala kočárek taky přes net..z www.detskyraj.cz a je moc krásny, jsem spokojena. No uvidime az se malá narodí a vyrazíme na procházku..Uz se těšíme.!
7. dub 2008 ve 13:49  •  2 děti - čeká miminko, termín má v únoru 2012  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj já taky koupila kočárek přes net dopadlo to dobře.
Ale pak jsem před pár dny koupila přes net golfky a když mi to přišlo zjistila jsem že jsou malé že nevyhovujou.
naštěstí měli prodejnu v Praze tak po telefonické domluvě mi vrátili peníze a kočárek jsem jim tam dovezla a radši koupila v obchodě.
Jinak si ale neumím představit že bych ho reklamovala a čekala třeba měsíc v čem bych asi vozila malého.

spíš je nejlůepší se optat na obchody.
7. dub 2008 v 17:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
My máme golfky taky přes net a zatím spokojenost...Ono reklamace v normálním obchodě může trvat taky měsíc, někde sice půjčí náhradní kočár, ale...Takže v tom moc rozdíl nevidím..
7. dub 2008 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
My jsme objednávali kočár taky přes net, ale mají v Brně obchod, kde jsme ho vyzvedávali, a kde bychom i řešili případnou reklamaci... doufám, že žádná nebude!!!
7. dub 2008 v 19:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
aj ja som kúpila kočík cez net :wink: ,zatiaľ všetko o.k. :slight_smile:
7. dub 2008 v 19:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já můžu vřele doporučit internetový obchod detatko.eu.

Jeden jsem ho objednala, druhý den mi volal osobně majitel, všechno jsme zkontrolovali, jestli to sedí a další den mi ho dovezla PPLka :slight_smile: a ušetřila jsem oproti kamennému obchodu kolem 3tis., protože jsem ho chytla ještě ve výprodeji :slight_smile: :dizzy_face:
7. dub 2008 v 19:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nas zazitek s internetovym obchodem kocarkov.cz
Vyrazili jsme na velikonocni nakupy - klasika podvozek + autosedacka. Manzel vyndaval autosedacku z podvozku, chytl ale spatne balanc, sklouzla mu zpatky, dopadla na vrsek plastoveho adapteru a rozlomila ho. Koukali jsme, ze je to v miste, kde to nejspis pujde nejak sesroubovat a zpevnit krz plisky, provizorne jsme to zalepili nejakym vterinovym lepidlem, ktere kupodivu drzelo, a vecer jsem zkusila napsat pani z kocarkova, jestli by bylo mozne sehnat samotny adapter nebo se musi brat jenom cela ta sada za cca 500 Kc. Pani to chtela videt na fotce, domluvila se s dodavatelem, ktery ji novy adapter hned sehnal a obratem ho zaslala nam - do tri dnu tu byl. Zpet jsme meli akorat zaslat poskozeny adapter - to je vse! Opet me prijemne sokovala, jsme uz velci dluznici, stejne nam vysla vstric i s roztrzenou plastenkou normalne pri pouzivani. Takze jestli nekdy jeste budeme kupovat kocarek, tak jedine z kocarkova! :dizzy_face:
7. dub 2008 ve 20:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja som kupovala minuly rok, kocik je super ale z internetoveho obchodu som bola sklamana, platila som vopred prevodom a pri dodavke kocika som zistila ze tam niesu veci za ktore som platila, a ani sa mi to neunuvali oznamit.
Odvtedy si davam "bacha" na internetove obchody, a najviac ma prekvapilo ze to je asi ten naznamejsi u nas :angry:
23. čer 2008 v 18:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
kupovala jsem golfky přes net a zase je obratem vracela, protože byly malinkatý a už jsem měla vyhlídnutý jiný (pár dní před dodáním jsem je viděla naživo) a byli celkem nevrlí, že je vracím, chtěli udat důvod (ačkoli ze zákona je 14 dní na vrácení bez udání důvodu) a celkově se jim to moc nelíbilo, ale peníze mi vratili :wink:
23. čer 2008 v 19:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte! Mate niekto skusenosti s obchodom bububabo...?
22. čer 2009 v 17:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
ikaika, a aký to bol net-obchod..ak si ešte teda online..:slight_smile:
22. čer 2009 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem kupovala přes net golfky, ale věděla jsem, jaké chci, už jsme je předtím zkoušeli. paráda, do 4 dnů byly doma PPLkou. reklamaci jsem zatím neřešila, nemyslím ale, že pokud je to dobrý internetový obchod, že by byl problém - a lhůta 30 dní je na vyřízení reklamace u všech nákupů, tzn. i kamenných.
22. čer 2009 ve 20:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
beejay: V obchode bubu -babo som bola osobne, zatiaľ som len obzerala kočíky, čo môžem len napísať bol ochotný prístup predviesť a poradiť, pri odchode som dostala pero a zoznam vecí do púrodnice pre novorodenca a pre mňa.
23. čer 2009 ve 23:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek