Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Objednávání kočárku po internetu. Jak řešit reklamaci?

eva.konczynova
7. dub 2008

Ahoj holky, chtěla bych se poradit s těmi z vás, které jste koupily kočárky přes internet. Jak to řešíte v případě reklamace, nějakých problémů? Musíte kočár posílat poštou? Je to hodně komplikované? Předem díky za rady a zkušenosti 🙂

sylvar
7. dub 2008

jejda, to neporadím, já koupila na babylifecz a vše dobré, kočárek v pohodě 😉 přeju i tobě šťastný výběr 😎

lukin
7. dub 2008

Sousedce se stalo, že ji kočárek zatáčel doprava, ale už ho nereklamovala, protože reklamace trvá měsíc a pak by neměla v čem vozit svého syna.

lenerka
7. dub 2008

jo jo taky jsme kočárek objednávali přes net
z www.vlacek.cz
ale my jsme z Prahy a ta společnost taky, takže kdyby nastala reklamace, tak by to bylo dobrý si tam zajed.
Já reklamovala jen tu příruční tašku a poslali mi dárek a bylo to za týden hotový,ale s reklamací s kočárem nemám zkušenost
přeji dobrý výběr,aby jsi nemusela nic reklamovat je to asi blbý být měsíc bez kočárku!!!ahoj

haniczkaa
7. dub 2008

Ahojky, já jsem kupovala kočárek taky přes net..z www.detskyraj.cz a je moc krásny, jsem spokojena. No uvidime az se malá narodí a vyrazíme na procházku..Uz se těšíme.!

krejcirice
7. dub 2008

Ahoj já taky koupila kočárek přes net dopadlo to dobře.
Ale pak jsem před pár dny koupila přes net golfky a když mi to přišlo zjistila jsem že jsou malé že nevyhovujou.
naštěstí měli prodejnu v Praze tak po telefonické domluvě mi vrátili peníze a kočárek jsem jim tam dovezla a radši koupila v obchodě.
Jinak si ale neumím představit že bych ho reklamovala a čekala třeba měsíc v čem bych asi vozila malého.

spíš je nejlůepší se optat na obchody.

monas
7. dub 2008

My máme golfky taky přes net a zatím spokojenost...Ono reklamace v normálním obchodě může trvat taky měsíc, někde sice půjčí náhradní kočár, ale...Takže v tom moc rozdíl nevidím..

malovani
7. dub 2008

My jsme objednávali kočár taky přes net, ale mají v Brně obchod, kde jsme ho vyzvedávali, a kde bychom i řešili případnou reklamaci... doufám, že žádná nebude!!!

dadulka19
7. dub 2008

aj ja som kúpila kočík cez net 😉 ,zatiaľ všetko o.k. 🙂

krista
7. dub 2008

Já můžu vřele doporučit internetový obchod detatko.eu.

Jeden jsem ho objednala, druhý den mi volal osobně majitel, všechno jsme zkontrolovali, jestli to sedí a další den mi ho dovezla PPLka 🙂 a ušetřila jsem oproti kamennému obchodu kolem 3tis., protože jsem ho chytla ještě ve výprodeji 🙂 😵

ene
7. dub 2008

Nas zazitek s internetovym obchodem kocarkov.cz
Vyrazili jsme na velikonocni nakupy - klasika podvozek + autosedacka. Manzel vyndaval autosedacku z podvozku, chytl ale spatne balanc, sklouzla mu zpatky, dopadla na vrsek plastoveho adapteru a rozlomila ho. Koukali jsme, ze je to v miste, kde to nejspis pujde nejak sesroubovat a zpevnit krz plisky, provizorne jsme to zalepili nejakym vterinovym lepidlem, ktere kupodivu drzelo, a vecer jsem zkusila napsat pani z kocarkova, jestli by bylo mozne sehnat samotny adapter nebo se musi brat jenom cela ta sada za cca 500 Kc. Pani to chtela videt na fotce, domluvila se s dodavatelem, ktery ji novy adapter hned sehnal a obratem ho zaslala nam - do tri dnu tu byl. Zpet jsme meli akorat zaslat poskozeny adapter - to je vse! Opet me prijemne sokovala, jsme uz velci dluznici, stejne nam vysla vstric i s roztrzenou plastenkou normalne pri pouzivani. Takze jestli nekdy jeste budeme kupovat kocarek, tak jedine z kocarkova! 😵

ikaika
23. čer 2008

ja som kupovala minuly rok, kocik je super ale z internetoveho obchodu som bola sklamana, platila som vopred prevodom a pri dodavke kocika som zistila ze tam niesu veci za ktore som platila, a ani sa mi to neunuvali oznamit.
Odvtedy si davam "bacha" na internetove obchody, a najviac ma prekvapilo ze to je asi ten naznamejsi u nas 😠

schnek
23. čer 2008

kupovala jsem golfky přes net a zase je obratem vracela, protože byly malinkatý a už jsem měla vyhlídnutý jiný (pár dní před dodáním jsem je viděla naživo) a byli celkem nevrlí, že je vracím, chtěli udat důvod (ačkoli ze zákona je 14 dní na vrácení bez udání důvodu) a celkově se jim to moc nelíbilo, ale peníze mi vratili 😉

beejay
22. čer 2009

Ahojte! Mate niekto skusenosti s obchodom bububabo...?

zuzana030
22. čer 2009

ikaika, a aký to bol net-obchod..ak si ešte teda online..🙂

sisi.v
22. čer 2009

já jsem kupovala přes net golfky, ale věděla jsem, jaké chci, už jsme je předtím zkoušeli. paráda, do 4 dnů byly doma PPLkou. reklamaci jsem zatím neřešila, nemyslím ale, že pokud je to dobrý internetový obchod, že by byl problém - a lhůta 30 dní je na vyřízení reklamace u všech nákupů, tzn. i kamenných.

adrika6
23. čer 2009

beejay: V obchode bubu -babo som bola osobne, zatiaľ som len obzerala kočíky, čo môžem len napísať bol ochotný prístup predviesť a poradiť, pri odchode som dostala pero a zoznam vecí do púrodnice pre novorodenca a pre mňa.

Sem začni psát odpověď...

Odešli