Pedagogická škola dálkově

tereza1234566
27. pro 2017

Zdravím holky 🙂 jak uz vite z nazvu tak jsem studentka ,co potrebuje poradit. Jsem ve tretaku zdravotnicke skoly (obor zdravotni asistent) a mam jedno skoro pulrocniniho chlapecka. Chodim do skoly individualne. Prave opakuji tretak nebot sem mela byt ve ctvrtaku ,ale kvuli tehotenstvi. Zjistila sem,ze me tato skola absolutne nebavi,nenaplnuje,spis me do toho nuti pribuzne,okoli...ja vsak chci delat ucitelku v materske skolce. A timto pada otazka na vas. Kdo z vas prestoupil ze skoly na pedagogickou skolu? A kdo u vas je na materske a studuje dalkove ? Ja bych to tak chtela..jit na pedagogickou a studovat dalkove (5 let) a byt doma s malickym. Prosim poradte..jsem zoufala,a netusim co me ceka. Dekuji.

zaludova
27. pro 2017

Jsi ve tretaku na stredni skole?

tereza1234566
autor
27. pro 2017

Ano na stredni(zapomnela jsem zminit) a jsem si proste jista,ze bych nedala maturitu,absolutne me to nebavi a k uceni se nemam. Proste muj sen je jit na pajdak. A je mi 19 let,proc to nezkusit. Nez ztracet cas ..zivot mam pred sebou. Jen byh potrebovala poradit,kdo ma taky mimco a studuje tak dlouho dalkove,jaky to je a tak. Dekuji 🙂

zaludova
27. pro 2017

@tereza1234566 1. Maturitu budes mit i na pedagogicke, takze te nemine. 2. Pokud jsi ve tretaku, tak je skoda to vzdat tesne pred cilem. Muzes se na nejakou pedagogickou ss prihlasit potom. Pokud teda umuznuji dalkove studium. Coz mas jiste zjistene.

zaludova
27. pro 2017

Jeste pises, ze chces studovat 5 let...ale 5 let se studuje vysoka skola na kterou te bez maturity nevezmou...pokud opravdu touzis byt ucitelkou v ms, tak dodelej maturitu tady a pak se prihlas na vysokou...ale jestli mas strach, ze nedas maturitu, tak si tim studiem na vs u tebe nejsem moc jista...

eviicka
27. pro 2017

@zaludova 5 let může trvat dálkové studium i na SŠ.