Úřad práce po rodičovské. Co byste poradily?

volcok87
5. únor 2020

Mám dotaz, jestli máte zkušenost, protože ani jedna pracovnice ÚP mi zatím nedala odpověď. V sobotu mi končí 4 letá rodičovská dovolená. Jsem ale studentka kombinovaného studia a navíc mám mámu po krvácení do mozku o kterou se budu muset starat až jí propustí z nemocnice. Jedna paní mi řekla ať zkusím se přihlásit na úřad práce a druhá ať tam vůbec nechodím. Tak nevím, jestli jste byla některá v podobné situaci? Mám zkusit se přihlásit na pracák i přes to, že těžko v mé situaci mi najdou odpovídající zaměstnání?

sudylichozrout
5. únor 2020

@volcok87 Ja bych byt tebou v teto situaci na UP sla. Alespon budes kryta pred platbami pojistneho. Akorat bacha na brigady, zjisti si podminky, za kterych mizes na UP brigadit.

volcok87
autor
5. únor 2020

@sudylichozrout já na brigády určitě nebudu mít čas, budu litat, školka, škola, máma, končím BC. a jdu na nMgr.to bych nedala.

volcok87
autor
5. únor 2020

Pokud se jedna o pojistné, to se mužu přihlásit sama na pojišťovně, ze budu doma pečovat o dítě do 7 let a platit ho nemusím, je teď složitá situace no. Kdyby se dávka z úřadu práce hodila, ale nevím jestli na ni mám nárok, každý říká něco jinyho

koordinatorka_odboje
5. únor 2020

podívej se na to, jestli nemáš nárok na Příspěvek na péči na maminku. Ale podívej se na to sama. U úřednic pomoc nehledej.

kozroz
5. únor 2020

Pokud vám konci rodičovský příspěvek, budete mít po přihlášení na ÚP nárok na podporu v nezaměstnanosti, počítanou právě z rodičáku. Takže se určitě přihlaste. Minimálně na tu dobu,kdy budete mít na podporu nárok. A pokud je zdravotní stav maminky na delší dobu, určitě se poptejte na příspěvek na péči. 😉

volcok87
autor
5. únor 2020