Je denní sex známkou závislosti? Jak to poznat?
Holky ,
Mám přítele rok … je o 7 let mladsi než já me je 36 . Včera me trosku zarazil , když me řekl ze to není “ normální “ ze máme denně sex . Nevynechali jsme ani jeden den …. Máme sex tak 1-5 x denně . Plus orální sex , nebo chci ještě udělat rukou . Me to přijde normální mám to takhle cely život , možná po 30tce víc … překvapil me , nikdy si nestazoval , ale včera po 3 sexu me řekl , ze už nic ze už je ko a pustíme si TV . Teď se citim provinile já .
No jo, stará stodola, když blafne.... 😀 Když teda budu dělat, že tomu věřím, Vy nechodíte do práce? Nebo to je 5x za večer? To jste toho za ten rok asi moc nenapovídali 😀
Hahahha no pracuji z domu . On chodí do práce . Máme krasny vztah , ale nevěděla jsem ze mu to “vadi “ nikdy si nestezoval a teď me zarazila kamarádka která me sex s manželem parkrat do roka a má stejný věk a řekla me ze jsem nemocná 😀
5x denně? To jsem nestíhala ani jako student 🤣
Já se taky nemůžu úplně dopočítat, 5x denně, to snad stihnete jen pár minut cílit na orgasmus, ne?? Možná jak jste zvyklá jen na takovéto stimulační rychlovky, tak toho chcete hodně, možná by to chtělo změnit trochu styl sexuálních hrátek a nebylo by pak potřeba úplně pořád.
No jako, asi úplně normální to není. Mě už by asi bolelo úplně všechno. Ale, co je normální? Důležité je, aby to vyhovovalo vám oběma.
Chudák chlap 😂 vždyť mu upadne 🙈😄
Ano, jsi závislá na sexu nebo si potřebuješ dokázat, že stačíš mladému příteli. Chlap není stroj, bála bych se, že ho to přestane bavit a najde si nějakou, která s ním bude trávit večery u televize. Nic se nemá přehánět.
Sex denne je v pohode. Sex 5x denne to si fakt neviem predstavit. Kedy to stihate? V zivote treba nejaky balanc. Aj reznov sa prejes 😁
Asi te chapu, ja jsem v tomhle tez blazen a mohla bych porad 🙂 Nechybi ti proste ta blizkost? Intimita? Ja racionalne vim, ze to tak mam. A sex se da nahradit pritulenim u televize treba. Proste jen citit tu blizkost a pohodu.