Mám být radši sama s dítětem?

svabina
19. dub 2017

Ahoj holky, na konika uz chodim nejaky patek.. ale ted nastala situace, kdy se potrebuji zeptat anonymne.
S pritelem mame skoro 11 mesicniho syna, ale ja mam poslednu dobou pocit, ze je vsechno spatne. Pritel se v malym vidi, vychvaluje ho vsude az do nebe, ale kdyz je doma, tak se o nej v podstate nepostara. Za celou dobu, co je na svete snim nebyl ani jednou na prochazce, nikdy ho nevykoupal, moc si snim nehraje.. casto kouka do telefonu, nebo na televizi. Kdyz se jdu vykoupat a chci po nem aby ho pohlidal, tak spolu sedi u me v koupelne a koukaji na me. Malej je hodne mamankovskej, je kojenej, ale vim, ze kdyz tu zabavu ma, tak si na prso ani nevzpomene. Kdezto, kdyz ho hlida pritel, casto vyzaduje me. To bych mozna asi i prekousla, ale co nemuzu prenest pres srdce je, ze dle meho nazoru, je pritel hodne sobeckej. Pracuje jako kuchar a po praci si casto da rad pivo. Ale v podstate pokazdy, kdyz jde po praci na pivo se ani neozve. Kdyz vstanu v noci s malym a on neni doma, poslu mu zpravu, kde je. Kdyz uz mi odepise, coz se nestava moc casto, napise at se hodim do klidu, ze hned jde. Prijde za dalsi dve hodiny. Me to neprijde uplne normalni. Neprijde mi normalni jit si zakourit pred barak a prijit za ctyri hodiny, protoze jsem mezitim dostal chut na pivo. Vadi mi to, ze mi neda vubec vedet, ze se mnou nekomunikuje. Jenze on se v praci nechal slyset, ze on se prece nebude zadny zensky podrizovat a ze mi vzdycky neco nakeca, aby mi zavrel hubu. Jinak je na nas hodnej, najem zaplati, na nakup dojde, uvari. Jenze ja mam pocit, ze jiny tatinci fungujou lepe.. nebo je to jen muj pocit? Premyslim, ze od nej odejdu i s malym, nechci cely zivot jen cekat na to, jestli on zrovna prijde po praci domu.

tinaprofi
20. dub 2017