Špatně vztahy v rodině

andyvestecka
18. črc 2023

mám rozvedené rodice, žiji s tatkou jsem studentka mám 19let.. mám s nim strsne špatný vztah, mrzi mě to, několikrát jsem se to snažila vyřešit s nim v klidu ale nejde to, nema zajem prej už lepší nebudu prej mám povahu po mamce a hlupákům a blbcem už zůstanu…ze semnou nehodlá nic resit ze jsem stejná jak mamka ze lepší nebudu ze mě nema rad, ze su zlý člověk,kdyz jsou hodne velke hadky tak lítají sproste slova, kdyz jsem byla malá dost mě bil.měla jsem od něho i praskly bubinek, vymluvila jsem se na to ze me prastil balon.. penize mi absolutně nepřispívá, (babicka mi dává 1000kc natyden) lednička je prázdná kdyz dojedu ze skoly nemám si co uvarit protože si rano platím snidani do skole, dopravu, svačiny, a na poradny obed to proste nevyjde,takže věcně jim jen kuřecí maso..nyní mi na novém pokoji pracuje dedecek kterému tam pomáhám, otec absolutně nema snahu, místo toho kdyz ma volno v práci si zajde na pivo dovede si sem kamarady alkoholiky a paří se tu až do 4do rana kdy já nemuzu spat protože mám pokoj vedle něho… a další dny kdy ma volno s nim nejde nic resit protože mu je zle,spi,maximalne mi rekne ze mu mam z pokoje vypadnout..prosím potrebuju pomoct,mrzi mě tento vztah,jak byste tohle řešili? Měla bych si zajít k psychologovi a svěřit se? Nebo do rodinné poradny? Mate někdo podobny vztah?

alice180
18. črc 2023

@andyvestecka tohle je celkem obtížná situace. Teoreticky jsi dospělá, tak můžeš jít kam chceš. Prakticky musíš dostudovat. Zeptám se možnost žít u mámy nebo u prarodičů je reálná ? Otázka je co bys chtěla řešit ?