Hypotéka a potvrzení příjmu. Jde to i bez šéfa?
Ahoj, chtěla bych si s manželem vzít hypotéku na již zkolaudovaný dům - dostavba/terénní úpravy apod. Manžel je OSVČ, já jsem zaměstnanec. příjmy mám dostatečně velké, ale jelikož jsem účetní v malinké firmě, tak po mě chtějí, aby mi je potvrdil šéf. Ten je momentálně na 2 měsíce mimo Evropu .. hypo jsme chtěli ale začít řešit co nejdřív. Máte zkušenost, zda jde u nějaké banky potvrdit např. výpisy z účtu/smlouva atd. Zatím jsme poptávali jen u Monety... Děkuji za zkušenosti.
@anonym_autor jsem u KB, brali jsme i CSOB a chtěli akorat výpisy z účtu .. za půl roku dozadu myslim
Často chtějí potvrzení přímo od firmy . Vám nefunguje účetní? Já třeba dokládala jen výpis z účtu, ale tím,že je firma manžela a druhá moje tak chtěli ještě nějaké dokumenty které jim poskytla naše účetní. Bylo to u ČSOB teď v září. U KB byl problém ,ale ČSOB rychlá akce a vše v pohodě.
@j.a.n.i ne vždy, už mi to prošlo i bez PoP, výpisy byly z jiné banky.
@evaviki No, ja ji resila letos a nez potvrzení o prijmu to neslo. Chteli dolozit jak vypisy, tak potvrzení.
Ale zeptat se samozřejmě může zkusit, me by spis delala starosti firma, kde když je sef mimo, tak nikdo nic nepodepíše.
Často chtějí potvrzení přímo od firmy . Vám nefunguje účetní? Já třeba dokládala jen výpis z účtu, ale tím,že je firma manžela a druhá moje tak chtěli ještě nějaké dokumenty které jim poskytla naše účetní. Bylo to u ČSOB teď v září. U KB byl problém ,ale ČSOB rychlá akce a vše v pohodě.
@dandaa zakladatelka je ve firme ucetni🙂
Nemám zkušenost, ale v dnešní době internetu, není možným to potvrzení poslat datovkou? To by šéf zvládl, nebo vyrazil někam mimo civilizaci a nemůže k internetu?
Sef jako nema datovku nebo elektronicky podpis? To se mi nechce verit..