Nové telefonní číslo

helcaslama
14. pro 2015

Ahoj holky. Před pár měsíci jsem si pořídila nové telefonní číslo od T-mobile a od té doby mi chodí různé sms s pozváním na párty, telefonáty od cizích lidí a exekutorů apod, což bych ještě nějak pochopila (i když si myslím, že ta čísla by měla mít operátoři v depozitu podstatně déle). Dnes mi ale volal robot z České Spořitelny a zjišťoval, jestli je na tom telefonním čísle daný dlužník. Tak jsem si říkala: paráda, vyřeším zase nějakou další instituci, která to má ještě špatně. A ejhle... když jsem robotovi odpověděla všechny otázky ohledně nesprávné identity, tak mě připojili na operátorku a ta mi z fleku řekla, ať jí dám své Rodné číslo. To jsem jí s díky odmítla, že jí nic takového rozhodně poskytovat nehodlám a ona, že v tom případě mi není jak pomoct a budou to brát tak, že to telefonní číslo je správné. Jsem docela kliďas a mám ráda konstruktivní debaty, ale tohle mě vážně naštvalo. Samozřejmě bych to chtěla nějak vyřešit, ale nemám moc nápadů, na koho se obrátit.
Děkuji za vaše názory.

tulikiss
14. pro 2015

@helcaslama asi nezbyde nic jineho nez vzdycky zvednout odpovedet ze dotycny uz cislo nema a polozit telefon..ono je to prestane casem bavit kdyz nestoji o normalni vysvetleni.

brunetka11
14. pro 2015

@helcaslama Podala bych písemnou stížnost na T-Mobile s výzvou, jak se k tomu postaví. Minimálně by sis zasloužila slevu.
Plus tedy rovnou pokládat tyto telefonáty, že číslo má jiný majitel.

kejt29
14. pro 2015

@brunetka11 souhlasim. Meli by ty neaktivni cisla nechavat u ledu podstatne dele. Po mne taky jednou pani ( pry z banky) chtela rodne cislo a desne se divila, ze ji ho nereknu. Podala bych stiznost at daji slevu. Pokud by to ale pokracovalo zmenila bych radsi pro klid cislo znova...Ale to pak samozrejme trvala na uplne novem...

betelgeuzz
14. pro 2015

Určitě se obrátit na T-mobile.

pajita
14. pro 2015

Tata ma tel. cislo cca 5 let a od te doby mu vola vzdy na podzim, ze chteji uhli...
Je to spise po nekom prevzane cislo

lucienn5
14. pro 2015

Tak to musí být teda radost, jako by toho člověk neměl dost jiného k řešení. Ale zašla bych rovnou na pobočku T-mobile a vyřešila to osobně, to je vždy nejlepší a nejrychlejší.

helcaslama
autor
14. pro 2015

Děkuji za názory. Mě cesta na T-mobile vůbec nenapadla. Neumím si tedy představit, jak by mi pomohli (jedině možná tak opravdu nějaká sleva, ale už tak mám neomezený paušál za 370 Kč, tak by mi to přišlo až hloupé). Přemýšlela jsem o Telekomunikační úřadu... tohle přece nemůže být jen můj problém a tyhle změny čísel a posílání bez mrknutí oka na další lidi mi nepřipadá úplně fér.

keny123
14. pro 2015

@helcaslama běž na tmobile a číslo si vyměn,,,

j.a.n.i
14. pro 2015

@helcaslama A jak víš, že je to bez mrknutí oka hned poslání dál? Ta čísla jsou po zákonem (či telekomunikačním úřadem, přesně nevím) stanovenou dobu deponovaná a pak se vrací do oběhu. Nějak nechápu co by s tím měl dělat operátor, tedy krom toho, že ti na žádost číslo změní, dělat, on fakt netuší, která z deaktivovaných čísel měl nějaký dlužník, která nějaký obchod nebo třeba eskort servis...

justyna732421
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
ava9
15. pro 2015
Uživatel ava9 je nedůvěryhodný
Je možné, že nejde o reálnou osobu, ale o profil nebo více profilů vytvořených za účelem propagovat konkrétní výrobky/služby nebo účelově manipulovat diskuzi. Podívej se na příspěvky od ava9.

To je hrozné. To první, co bych udělala je jít na t-mobile. Takhle to nemůže fungovat, tohle bych asi nepřežila. Možná bych požádala o výměnu čísla 🙂

helcaslama
autor
15. pro 2015

O té výměně čísla jsem uvažovala, ale jsou dvě věci... jednak už jsem to číslo všude změnila (úřady, banky, eshopy, registrace apod.) a navíc kde bych měla zaručeno, že zase nepodědím číslo po nějakém, ještě víc, báječném chlapíkovi. Paní to včera myslela smrtelně vážně s tím, že po mě Česká Spořitelna "půjde" neb dnes mi volali znova. Tentokrát to byl nějaký pán, který však byl mnohem vstřícnější a slíbil, že to číslo odstraní minimálně z toho každodenního volání, ale abych ten problém vyřešila, tak prý jedině na jejich pobočku.
Viz @j.a.n.i projížděla jsem nějaké diskuze na tohle téma a prý je standardní nechávat to číslo v karanténě 6 měsíce a pak běží do světa (ale záleží to podmínkách jednotlivých operátorů. Například na stejný problém paní z O2 odepisovala pánovi se stejným problémem, že jediné řešení jeho problému je přečíslování, které je zpoplatněno částkou 604 Kč.
Myslela jsem si, jak je dobrý nápad po 10 letech změnit číslo a trochu vyselektovat okruh firem a lidí, co na mě mají kontakt, ale až tak dobrý krok to tedy nebyl 🙂

j.a.n.i
17. pro 2015

@helcaslama Já bych spořitelně poslala oficiální stížnost s výhružkou, že jestli nepřestanou, tak se obrátíš na policii pro obtěžování 😀