Bufet ve škole

pavlina276
16. říj 2015

Holky, mám problém s bufetem v naší škole....Mám dcerku, začala chodit do první třídy a vedle na chodbě je bufet. Mají tam pouze sladkosti, pepsi, bagety atd. Snažím se to dcerce vysvětlovat, že nechci, aby tam chodila, ale včera jsem zjistila, že mi vzala dvacku z peněženky a šla si tam něco koupit. Stěžovala jsem si učitelce a ta řekla, že je to náš problém, že jí to musím vysvětlit. Chci se zeptat, máte ve školách bufety a jak to tedy dítěti vysvětlit, že mu to škodí a je to zbytečné ☹ Nebo jí mám dávat peníze "jako všichni ostatní". Vždyť je to padlé na hlavu a škola v tomto případě úplně opomíjí zdravé a morální hodnoty....nebo jsem blázen?!

lucenek
16. říj 2015

U nás mají bufet, ale ne až tak obsazený těma věcma. mají tam lízátka, kokina, ale pepsiny ne, jen minerálky. prvňáci měli plošn+ zákaz, druháci so chodí podle toho, kdo dostane peníze. Dceři je nedávám, má bohaté svačinky z domu, plus oběd. A vysvětluju jí, že si tím ušetříme více korunek, nežkupováním blbostí a ukazováním se ve třídě, a chápe to

sarihy
Autor odpověď smazal
Zobraz
barborka09
16. říj 2015

@pavlina276 Máme bufet v suterénu školy a bylo nám řečeno že prvňáky tam vůbec nepouští. Výhoda určitě je, že ho nevidí po cestě do třídy, tak ani netuší že tam je. U nás je teď v kurzu automat na dotované školní mléko. Minulý týden dostali k tomu automatu kartu, tak teď většina o velké přestávce chodí k tomuto automatu a důležitě si vybírají co si dají.
Mé dítě naštěstí chápe, že když jí řeknu že na něco nedostane peníze tak to platí. Na tom všem by mi asi ze všeho nejvíc vadilo, že si tajně vzala z peněženky dvacku. To by byl u nás sekec mazec - tohle se prostě nedělá a já bych to považovala za hodně velký prohřešek který dítě udělalo a následoval by nějaký trest. Prostě tohle je "krádež " a tohle se nedělá.