Dávají se učitelům dárky na konci roku?
Holky, dcera je prvním rokem ve škole a mě by zajímalo,zda dáváte učitelům dárek na konci roku?za nás se nosila jen kytka, že....Ale ted na mě začínají furt vyskakovat dárky pro učitelé a já nevím zda něco pořídit...nechci aby vypadala, že podlézá a zároveň nechci,aby ji to nebylo líto,kdyby ostatní nesli(ona je v těchto ohledech, taková litostivejsi).
@enoli 😂😂😂😂 a já jsem právník a princezna z Wall street 😂😂
@pampelina18 moje mamka byla učitelka, většina rodiny taky učila/ učí, já učím a ne, nevyhazujeme. Po dvou letech mám zatim schované všechny obrázky, všechny dárečky co mi dali. Super jsou praktické nebo jedlé dárky,ty se opravdu nemají proč vyhodit. Květiny samozřejmě ano, když zvadnou. Ale do té doby zdobí a dělají radost.
@pampelina18 ty lžeš, kdežto my ne. V tom je ten rozdíl.
@pampelina18 syn chodí do třídy se synem učitelky, byli jsme u nich na návštěvě. A opravdu nic nevyhazuje. Má ráda andělíčky. Děti to vědí. Andělíčky má všude, pověšené, vystavené.
Tolik k vaší popelnici.
My dávali přívěšek na klíče a i po roce jsem ho u učitelky viděla. Takže vaše myšlení je jiné. V pořádku každý jsem nějaký a věříme v něco jiného. A když člověk něco vidí, druhý to vidět nemusí nebo spíš nechce.
Vy třeba nedávejte NIC je to vaše vizitka. Ale nechtěla bych být vaším dítětem a jediným dítětem co nic nedonese
Jako..po 40 letech mamka už mnoho věcí nemá, samozřejmě. Ale to se děje i s jinými drobnostmi, ani od svých dětí si nenechávám navždy všechno. Podléhá to zubu času. Ale že by se všechno vyhazovalo hned po odchodu ze školy je fakt ptákovina.
@andelka jojo jasný 😂😂 tak pak nezapomeňte dát dárky všem prodavačkám, popelarum, autobusakum atd. 🙂 my takovou ptakovinu podporovat nebudem a jak zjišťujeme z okolí tak to podporují no.... Vlez do prdelky 😂
@pampelina18 Hele, ty si asi v práci připadáš hodně nedoceněná, viď? Že tě tak rozčiluje, když má někdo potřebu poděkovat někomu jinému za dobře odvedenou práci.