• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičení na rotopedu. Jak často ho používáte?

29. dubna 2013 
Ahoj :slight_smile: ,
dostala jsem k Vánocům rotoped a tak bych se chtěla zeptat na pár věcí vás, kdo rotoped doma má a cvičí na něm. Jak často ho používáte a jak dlouho na něm vydržíte cvičit? Po jaké době jste viděli nějakou změnu? Mam rotoped KETTLER CYCLE M a má moc funkcí, které snad ani nevím k čemu jsou - http://www.fitham.cz/3200-kettler-cycle-m.

Podělte se se svou zkušeností, po novém roce začínám pravidelně cvičit :sweat_smile:
26. pro 2012 ve 20:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anetadobra já mám rotoped dlouhé roky a s přestávkami se snažím v zimních měsích jezdit obden půl až hodinu, pustím si televizi, nastavím zátěž a jedu. Je to poměrně nudné, ale zapotíš se a já jezdím docela ráda a jsem zvyklá, čas si vždycky najdu, pokud se mi chce.
Zátěž si volím manuálně, občas jedu "ze sedla". O změně figury ti nic říct nemůžu, protože nejezdím kvůli hubnutí, ale udržení kondice. Nevím, jak myslíš to "cvičit " Myslíš tím, že funkce rotopedu umožňují navolit si terén, zátěž a tak? Nebo na něm budeš kromě šlapání do pedálů ještě dělat něco jiného?
Pokud ti můžu z vlastní zkušenosti doporučit, pokud s tím začínáš, tak si zvol nějakou pohodlnou zátěž a zkus zkraje šlapat tak okolo 20 minut denně a pak si dobu prodlužovat.... aby se ti z rotopedu nestal další věšák na hadry :slight_smile:
Přeju hodně zdaru :slight_smile: a vydržet :slight_smile: :slight_smile:
26. pro 2012 ve 20:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj :slight_smile: ,já mám od soboty nový eliptical KELLER."šlapu" si to na něm denně (zatím tedy od soboty),30 - 50minut.Méně než 30min.denně nemám v plánu.Chtěla jsem ho hlavně kvůli kg navíc,rozjela se mi hypofunkce ŠŽ,a tak potřebuju víc pohybu.Cvičím při písničkách na CD a jsem spokojená.Začínám na nejlehčí zátěži,časem přitvrdím.
1. led 2013 ve 21:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám rotoped a začala jsem na něm trénovat až nedávno. Má postava dostala tvar " hrušky" :slight_smile: a na to je prý nejvhodnější rotoped ( jízdní kolo ). Nejlepší prý je 3x týdně alespoň 30 minut. Do toho si cvičím na bříško. A sehnala jsem i jídelníček pro hrušku :slight_smile: .
14. led 2013 ve 21:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Zdravím vás,
děkuji za vaše komentáře :slight_smile: Já jezdím třetím týdnem obden 40minut a mohu říci, že se cítím mnohem lépe, než kdybych pro své tělo nedělala nic. Společně s kalanetikou je to pro mě příjemná volba :slight_smile:
16. led 2013 v 18:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já se opět snažím najet na cvičící režim a už týden dávám denně buď 25 minut rotoped nebo step bednu :slight_smile:
16. led 2013 v 18:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
asi před 2 měsíci jsem si pořídila spinning kolo přijde mi lepší jak rotoped, ale ještě jsem se k jízdě nedostala, ale stále to plánuji pravidelně :sweat_smile: .
23. led 2013 ve 02:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@leeloo16 Můžu vědět, kde jsi sehnala ten jídelníček? Tedy neni-li to tajné.
26. bře 2013 v 16:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pampalin
Já jsem o tom četla v časopise,ale určo na internetu bude taky spousta informací :slight_smile: . Držím pěsti. Já jsem ještě přidala cvičení při uklízení :slight_smile: . Taky se prý při tom spaluje a tvaruje :grinning:
27. bře 2013 ve 12:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Fakt? Já dneska vyluxovala celej barák a umyla 5 oken :sweat_smile:
27. bře 2013 v 19:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, asi uz o rotopedu vite vse, ja nikdy nechodila na spining, mozna se tam da hodne naucit, mozna ne. zato jsem byla minuly mesic na rehabce s kolenem a mela predepsany i rotoped. a jeden moc sikovny terapeut me poucil, ze nejefektivnejsi je aspon 20-25 min na 40-50 otacek a zatez tam byla kolem 30? ted bych nerada kecala s tou zatezi. zkratka aby se slapalo a nejelo to na setrvacnik, aby to melo efekt. a dulezite je i spravne drzeni tela, drzet se, ne si lehat na "riditka" nebo mit svesene ruce.. mno, na druhou stranu, muj osobni nazor - klobouk dolu vsem, kteri pro svou kondici neco delaji, i kdyz na tom nesedi "predepsane" :sunglasses:
29. dub 2013 ve 21:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek