Na jak dlouho s 4měsíčním miminkem na procházku v mrazu?
Ahoj maminky, na jak dlouho a do jakeho mrazu chodite s ctyrmesicnimi dětmi ven? Projizdim internet a názory se ruzni, nekde pisi do -5 a jen na hodinu, nekde klidne do - 10 a i vice jak na hodinu, tak nevim ... Ja jsem byla asi v -6 na 1,5 h a syn nevypadal, ze by mu to vadilo. předem dekuji za vase rady 🙂 🙂 🙂
J.
naše PA nám říkala, že dítě do 3 let by nemělo trávit hodiny v mrazu. Těmi hodinami bylo míněno tak dvě a více. Nicméně sama říkala, že to málokdy lze zařídit, ale že na trajdání po venku prostě mrazy vs mimina nejsou vhodný. Mluvila o jejich pokožce, drobnejch cévkách a vůbec, že malý děti, když se nehýbou, nemají jak se zahřát a prokrvovat. Nejsem lékař a dítě teprve očekávám, jen jsem si vzpomněla, co nám říkala, tak to posílám dál 🙂
Mame necele 3mes a min tyden jsme zvladli hory kdy jsme byli venku i 3h...ven chodime i ted na dve hodky...zaklad dobre namazat oblicej i ruce,prebalit,teple obleceni (body dlouhy rukav,puncoschy,tepla mikina,teple kalhoty,kombineza zimni samozrejme vyteplena,emitex zimni fusak,druhy fusak beranek,nekdy i deka),priklopka nebo jak to nazvat na kocarek,co se zapne ke kocarku. A zabalit kocarek do plastenky na dest. Malemu se tam libi a ma teple ruce i tvare. Ven musime,mame jeste dve male deti...
Ale jinak na zadne velke mrazy ani prochazky to nevidim....pokud nemusite,po venku hodiny nebehejte.. 😉
Pod -5 bych kdyby to nebylo nevyhnutelne nesla, v mrazu max do hodiny. Vdechovanim mraziveho vzduchu muze dojit k odumreni cichovych bunek. Vzdy rikam manzelovi, sedni si na lavicku a sed, za jak dlouho ti bude zima? A jak prijemne ti bude? Tak podle toho prte oblec...