Jakou si vybrat školu?
Ahoj, ze školy jsem 11let a chtěla bych si vybrat obor Bc, klidně i v jiném směru než je zdravotnictví. Hlavně ten, kde není praxe, kvůli dětem, ale taky, kde by pak bylo uplatnění po dokončení a neskončila jsem na pracáku. Máte nějaké postřehy? Popřípadě i nějaké rekvalifikace.
@letadylkokane proč by měla platit plnou cenu? To rozhodně nepamatuju, že by někdy bylo (a že jsem na první vš nastupovala už před mnoha a mnoha lety). Jediné co, tak nebude mít výhody studenta a musí si zajistit jiným způsobem platbu zp (zaměstnání, rodičovská dovolená, rodičovský příspěvek). Školné platit nebude, nevidím jediný důvod (pokud si tedy vybere státní školu). Já taky studuju hluboko po třicítce a nic neplatím. Sice teda už jednu školu mám, ale i kdybych ji neměla, tak nic neplatím, dokud nepřesáhnu povolenou dobu studia.
@dodor na výběr oboru máš docela čas 🙂, tak v klidu prober univerzity a jejich nabídky dle toho, co by tě tak mohlo bavit. Co jazyky, speciální pedagogika, učitelství...
@letadylkokane Skola je zadarmo, aspon zatim. Pokud teda jsou predchozi studia dokoncena.
@bayt vzdyt to pisu, jestli ma radne ukoncenou uz nejakou VS 🙂
@letadylkokane jak to píšeš, tak to zní, že pokud ještě nestudovala a nedostudovala, tak to bude platit. Samozřejmě pokud má něco nedostudovaného, tak se může stát, že bude platit, ale pak záleží na tom, kolik už má odstudováno. Pokud třeba dva semestry, tak pořád může studovat zadarmo 3 roky bakaláře a v klidu ho i zadarmo dostudovat do konce - na bakaláře je 3+1 roků zdarma, od toho se případně odečtou nedostudovaná studia.
@thalia parada, tak dik za doplneni a ujasneni. Ja jsem VS delala v jednom zatahu, takze jsem to neresila. Jen vim, ze kamoska delala po jedne VS jeste druhou a platila. Ale mene, pac mela uz jedno studium dokoncene v radnem terminu a rikala, ze kdyby ne, platila by druhe studium v plne palbe.
Tak pardon za mystifikaci.