• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dáváte si pozor na linii, jíte zdravě? Je tu někdo?

13. února 2009 
13. únor 2009 v 07:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
já rozhodně ne, ale měla bych začít :unamused: Už je to u mně dost za potřebí.
13. únor 2009 v 08:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
já se snažím, ale vždycky podlehnu, jako včera, jen jeden čtvereček čokoládky a byl z toho celý pásek a půl marokánky, tak nevím, ale snažím se :grinning:
jindy by to byla čokoška celá :grinning:
13. únor 2009 v 08:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj..nedá se říct,že jím striktně zdravě..Ale-dlouho jsem se nemohla zbavit posledních pár kil po těhu a změna stravování mi fakt pomohla.Jím víckrát denně(třeba jen jablko jako svačinu),celozrnné pečivo,kvalitnější potraviny.Občas teda zhřeším,ale zase mám výhodu,že nejsem moc na sladký :slight_smile: .Už i okolí si všimlo,že jsem něc shodila a daří se mi to držet už několik měsíců.
13. únor 2009 v 08:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, já si pozor na linii nedávám, ale zdravě docela jím. A i některé sladkosti považuju za zdravě - obzvlášť ty, co mám ráda :slight_smile:
13. únor 2009 v 10:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojda, tak ja se hlasim :unamused:

pred tehu jsem zila hooodne zdrave a drzela si vahu cca 58kg/170cm coz mi vyhovovalo, docela jsem i sportovala..

pak v tehu jsem se rozezrala, fakt prasatko neskutecny, hlavne sladke, pred tehu jsem ani sladne moc nemela rada ale v tehu jsem chytla sladkostni uchylku a tehotentsvim se vpodstate promlsala ( konecny vysledek 23 kg nahore)

Porad jsem si rikala, ze po porodu zase najedu na svuj zdravy styl, ale nejak se to nekonalo..az ted od ledna jsem opet zacala a vratila jsem se ke svemu drivejsim stravovacim navykum..zacatek nebyl snadny, hlavne to abych si odpustila sladke pecivo atd, ale ted uz to jde. Pocitam si zatim KJ abych se vesla do 4000 KJ/denne a az se trosku zajedu tak uz snad budu vedet co kolik ma a nebudu muset kazdou potravinu vazit jako blbecek

manzel se mi smeje, priprava jakehokoliv jidla se neobejde bez papiru, tuzky a kalkulacky abych si vypocitala kolik KJ mam na taliri :grinning:

vpodstate jim jen bile maso a ryby,obilniny,lusteniny, zeleninu nevarim ale jim pouze cerstvou nebo lehce na pare, zadne brambory, testoviny nebo pecivo. Mam docela hezky "tahah" orechy, zadne sladke stavy/dzusy,hodne jim takove ty knekebroty/krehke chlebicky nebo jak se tomu rika( suchary) kruti sunku, mozzarelu nebo emental ( ale jen v malem mnozstvi) docela jsem si uz zase zvykla a neprijde mi to, vpodstate kdyz si dam k obedu 2x knekebrot se sunkou a mrkev, 1/4 salatovky nekolik rajcat nebo pul papriky tak mam plny talir a jsem nabouchana a vyjde to cca na 800KJ. A pak mam jeden den o vikendu, kdy si dam co chci, to je muj mlsaci den, takze jdeme treba na kaficko, dam si k tomu muffin nebo tak neco, k snidani si dam chlebik s maslem a sunkou.. a k veceri mensi porci toho co varim pro manzu.

DIky tem vikendum mi to ani nevadi, protoze se vzdycky tesim, ze si dam to na co mam chut, treba zitra si objedname cinske jidlo tak uz se mi cely tyden sbihaji sliny :grinning:

No zatim se pomalicku zacinam vracet k normalu, i kdyz to jeste bude trvat, hubnu cca 0.5 kg tydne a mam jeste 7 kg nahore, ale zase mam dobry pocit, ze jim fakt zdrave a pestrou stravu :slight_smile:
13. únor 2009 ve 12:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
cairo, 4000 KJ je malo... Pridej si 1000 KJ a mas to akorat... :slight_smile: Mas male dite, takze vydej je jsite v pohode, ale prijem se mi zda maly...


Jinak - ja jsem takhle, jak pise Caira (s tim rozdilem, ze jim do 5000 KJ) zhubla za 4 mesice 11,5 kg.. :wink:

Prvni dva a pul mesice jsem vsechno vazila a pocitala, dnes uz jim "od oka".. im, kolik si zhruba muzu dat brambor, masa, jaku zeleninu jist a zhruba kolik atd.. A kila jdou porad dolu...

Pravda, nekdy zhresim, ale spocitam si to a pak si dam treba mensi veceri. Nebo misto planovanych testovin si dam zeleninovy salat.. :wink:
13. únor 2009 ve 12:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
zdeni: tak k tomu taky doufam, ze se dopracuju, ze uz nebudu muset vazit a budu vedet od oka kolik co tak ma..ale kazda priprava jidla je fakt matika ( na kterou jsem blba) Jinak ja zatim potrebuju byt na 4 tis, protoze prave prijde mi, ze zatim vydej nemam moc veliky, pocasi je hnus, takze zadne velke prochazky se nekonaji, maximalne na nakup nebo na postu as hodne si hrajeme doma, takze se moc nehybu..

Pristi mesic ( mozna az ten dalsi, zalezi na penezich) bych si chtela koupit elipticky trenazer, abych mohla cvicit tak pak bych si urcite jeste 1000 pridala.

co me treba prekvapilo, ze kolik KJ ma pomeranc nebo veci, ktere jsem myslela, ze bych mohla jist, ze jsou dietni :slight_smile: a naopak me prekvapilo jak malo KJ ma salatova okurka, ze se ji muzu precpat a porad mam jeste nejake "ulite" KJ abych si mohla dat 3 kosticky cokolady na vareni ke kafi :grinning:

teda 11.5 kg dole by se mim taky libilo. Ja budu spokojena, kdyz se dostanu zatim na tu svou pred tehu vahu a pak bych kdyztak jeste rada pet dalsich dolu coz byla moje vysnena vaha :slight_smile:
13. únor 2009 ve 12:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Z ovoce maji nejmin ananas (180)m grepy (170), jahody (180), klementinky (160), nektarinky (150).. pomerance jim ale casto a hodne, neprijde mi to tak strasne.. maji 200 Kj/100g.. :wink:
13. únor 2009 ve 12:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
ty brdo mas to dobre zmapovane, ja porad jeste musim pouzivat ten tahak od STOBU, mam to na lednici a podle toho si to odvazuju, jinak to z hlavy teda nevim :slight_smile:

Ja mam treba rada orechy, ale ty maji taky dost, takze jedna malicka hrsticka je hned 400KJ takze si to davam jako treba odpoledni svacinku...i kdyz to vetsinou vyjde tak na 5 brazilskych orechu a smitec :grinning:
13. únor 2009 ve 12:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Berusko, ja to taky ctu... :wink: Pac ananas, jahody a vyse uvedene ovoce proste tak casto nejim.. Ale vim, ze si dam jedno vetsi jablko a mam odpoledni svacu za sebou... :wink: Ja mam zas rada, kdyz je zaludek plny, takze si radeji nakrajim pul kila okurky a udelam si k tomu dresink s bilym jogurtem (napriklad) a dam si k tomu treba toust, nez abych si dala kousinek masa a trosicku brambor.. Pak mam pocit, ze se musim dojidat... :unamused:
13. únor 2009 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kdes vzala tahak od Stobu? Mas takovu tu barevnou brozurku?
13. únor 2009 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, v jednom fitku po nás chtěli, když budeme mít zájem, ať si píšem 14 dní jídelníček a pak jim ho předvedem a oni nám řeknou, co děláme špatně... Tak jsem si říkala, že to zkusím, protože vyloženě nejím hranolky, "tuny" čokolád apod. Mám ráda klasickou českou kuchyni, ovoce, zeleninu, ale furt se mne držely tak 2-4 kila navíc. Aby to v tom fitku neměli tak jednoduché, tak jsem se aspoň snažila jíst poctivě 5x denně, tj. co 3 hodiny. Vím, jak se to pořád všude píše, jíst 5x denně, tak aspoň tohle že budu poctivě dodržovat.
Takže jsem baštila 5x denně všechno možné, včetně malých svačinek, všechno jsem si poctivě psala, a byla jsem velmi zvědavá, co na ten můj jídelníček řeknou.
Vydržela jsem to tedy přesně 14 dní, ale ten jídelníček jsem jim neukazovala, nebylo to totiž třeba. Za těch 14 dní, kdy jsem jedla ještě víc než předtím, protože jsem i snídala a svačila, jsem zhubla 2 kila! Naprosto jsem nechápala. Prostě to logicky funguje, tělo ví, že dostane pravidelně najíst, nemá potřebu si nic ukládat na dobu, kdy první jídlo za den je obvykle oběd... :confounded:
Je to opravdu jednodušší, než si myslíme, jen to chce pravidelnost a vydržet, a samozřejmě necpat se "denně" zákuskama, hranolkama, chipsama... Držím všem palce, vydržte! :sunglasses:
13. únor 2009 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
jj, presne tu, takove to barevne rozliseni a vzdycky ti to ukaze kolik gramu je 400kj u vsech moznych potravin.

Dala mi to mamka, ona podle toho kdysi hodne zhubla, ale uz to vsechno zna od oka takze to nepotrebovala a ted to mam na lednici ja, je to super, protoze si to nemusim na internetu tezho hledat a super se v tom orientuju.

Garfield, ja jsem taky zvykla si davat snidani, dopoledni svacinku ( ovoce nebo jogurt) obed, odpoledni svacinku ( orechy, ovoce nebo jogurt- zalezi co jsem mela jako dopoledni) a pak malou veceri..taky mam pocit, ze jim dost casto a nemam vubec hlad :wink:
13. únor 2009 ve 14:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já akorát raději než počítat, kolik co má "kj" si zajdu zacvičit, na hory, na kolo, na sáňky s prckem... :dizzy_face:
13. únor 2009 ve 14:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
garfield, tak to mas dobre, ze muzes do fitnesu s ditetem...ja teda nevim kam bych ji tam dala :unamused:

takze ja jsem odkazana na cviceni doma a pocitani KJ
13. únor 2009 v 15:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ne ne, s prckem jdu akorát na ty sáňky, kolo, hory... cvičit chodím večer, hlídá tatínek, naštěstí s tím nemám problém. Doma bych se nedonutila. Dokonce, když jsem byla těhotná, tak jsem chodila cvičit do fitka, kde jsem si cvičila sama, využila jsem tak akorát podložku, velký balon a činky - to všechno mám i doma, ale doma jsem se nedonutila, to prostě nejsem schopná, aspoň ne pravidelně, aby to k něčemu bylo. Velmi obdivuju všechny, co jsou schopní cvičit doma :dizzy_face:
13. únor 2009 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
TO caira: ten eklipticky trenazer je uzasna vec. Mam ho uz 2 roky a casto ho vyuzivam. Hoci len 10 min. denne-za par mesiacov 5 cm z bokov a 2cm zo stehna. Pritom ziadna dieta.

suhlasim s garfieldmail1 (Dnes ve 13:59): a mam aj skusenosti, ze ked som chcela drzat nejaku dietu alebo sa obmedzovat v jedle, dokazala som akurat stale na to jedlo mysliet a byt hladna. Ale ked som jedla pravidelne ale menej tak to slo.
Dnes som v stadiu, kedy by som mohla dat par kil dole, ale radsej som sa zamerala na zlozenie stravy a pohyb.
13. únor 2009 ve 22:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek