I po letech žárlím na cizího může. Zažila jste některá?

2. říj 2022

Ahoj, zajímá mě, jestli jste některá zažila něco podobného.
Před osmi lety jsem se rozhodovala mezi dvěma muži. Ačkoliv mě srdce táhlo maličko více k druhému, vybrala jsem si prvního (mého manžela) jelikož byl rozumný, déle jsme se znalli, vždycky jsem hledala věrného a hodného chlapa, což můj muž zpočátku splňoval. S manželem máme dvě děti, byla jsem moc šťastná, řekla bych, že i manžel. Bohužel manželství nevyšlo, manžel od nás před půl rokem odešel kvůli jiné ženy. Byl to docela šok. Každopádně vztahu se svým manželem nelituji, bylo to krásných 7,5 roku a samozřejmě mě mrzí, že se zamiloval a odešel. Minulý týden jsem však viděla společnou fotografii toho druhého muže se svou partnerkou (dlooouho nikoho neměl) a musím se přiznat, že mi to bylo líto a asi jsem i žárlila. Ačkoliv celých 8 let nejsme v kontaktu, sem tam jsme si napsali na Vánoce, narozeniny..., vždycky jsem k němu něco cítila. Nemyslím tím lásku, manžela jsem moc milovala a nikdy bych ho neopustila. Spíš takovou nějakou chemii, možná něco neuzavřeného. Je to vůbec možné? Zažila jste některá něco podobného?

dianemash
2. říj 2022

No jéje 👌🤣 a to jsem ve vztahu fakt šťastná, spokojená,stále zamilovaná, ale občas mě něco takovýho taky přepadne u více takových "nenaplněných lásek" z dřívějška 😁

vh1610
2. říj 2022

Taky dobre znam...a jak to dokaze byt silny...asi prave proto, ze je to v te "vysnene" nenaplnene rovine... 🙂 Ono by realita mozna byla vselijaka... A nebo taky ne a vazne byste se k sobe hodili 🤷🏻

escapelle
2. říj 2022