Jak se rozhodnout s prací?

zaludova
13. dub 2016

Ahojky,

mám takové dilema, které mi už dlouho leží v hlavě a nevím, jak se rozhodnout.
V současné době se mám skvěle...mám bezva práci, peněz tak akorát (víc je vždycky super, ale nepotřebuju je nijak významně), celkem dost volného času, takže si můžu jít v pohodě třikrát týdně zacvičit, v klídku zvládám domácnost...vlastně žádné stresy a k tomu teda ještě studuji VŠ. V současné práci pracuju na půl úvazku (pojišťovna, super kolektiv, nic náročného, baví mě) a k tomu učím 10h týdně AJ.

Jenže osud tomu chtěl tak, že se v pojišťovně rozhodli, že mě tam chtějí na plný úvazek. Jenže by to pro mě znamenalo dalších 20hodin týdně. Určitě bych musela zrušit hodiny AJ, což by mě hodně mrzelo, protože to dělám moc ráda a baví mě to. Takže vlastně 2 hodiny navíc denně, které jsou zdánlivě málo, ale i moc. Navíc to bude těžké skloubit se školou. Teď mám na školu dva volné dny v týdnu. Na VŠ budu ještě dva roky.

Kdybych pracovala v pojišťovně, tak by se můj celkový výdělek zvýšil o 4 tisíce. Jak jsem již psala, tak je tam super kolektiv, o který nechci "přijít". Navíc je tam možnost kariérního postupu a po škole budu mít velkou praxi a nejspíš i jistou práci.

Ještě doplním, že pokud tu práci nevezmu, tak nebudu mít ani ten půl úvazek a budu si muset sehnat něco jiného, co tu finanční mezeru zaplní. To by tedy neměl být velký problém. Ale samozřejmě nevím, jaká by to byla práce a zda by mi dala něco do praxe.

Jak byste se rozhodly vy, kdybyste byly na mém místě?

petma112
13. dub 2016

Dalších 20 hodin navíc za 4 tisíce? Nešla bych do toho, pokud by mi vyhovovala stávající situace a nedávali mi nüž na krk.g

scai
13. dub 2016

To je těžký. Zkus se vžít do obou situací a jakože se pro sebe rozhodni pro jednu variantu, třeba že končíš tedy.... a počítej s tím den. Zvaž jak ti pak bude, jak moc tě to mrzí. Pak si představ to druhé.... a vnitřní pocit tě musí na jednu stranu posunout.

zaludova
autor
13. dub 2016