Jak se vyrovnat se ztrátou dítěte?

vikca214
10. lis 2015

Ahoj, pred 5-ti mesici se mamce narodilo dite a na druhy den mi muj 4 měsíční syn zemřel. Poraďte jak se s tim mam vyrovnat? Mamka jelikož studuju a ziju u ni tak vyzaduje abych se o bráchu starala ale ja tim trpím a ji to nezajímá ☹

lv
10. lis 2015

vyhledej pomoc psychologa.

markyska88
10. lis 2015

@vikca214 ahoj Viky. Je mi strašně moc líto tvého chlapečka ☹ Neumím si představit po tom všem mít ve své blízkosti malé miminko, musí to být hroznej masakr.. ☹ jenže když spolu s mamkou bydlíte, asi to nepůjde jinak... vyhledala jsi péči psychologa?

mogwaika
10. lis 2015

@vikca214 upřímnou soustrast, moc mě to mrzí. Určitě psycholog, možná psychiatr a dočasná medikace. Tahle situace pro Tebe musí být hrozně těžká, najdi si odbornou pomoc...

mili00
10. lis 2015

uprimnou soustrast ♥ , urcite vyhledej psychiatra , bude ti pak lip ☹

sonia79
10. lis 2015

@vikca214 ahoj Viki. Předem přijmi mou nejupřímnější soustrast, neumím si ten pocit vůbec představit a žádná z nás ho nemá zažít!! Nezlob se, že se zeptám narovinu, holky mají každopádně pravdu s psychologem či psychiatrem, ale co tvoje mamka, počítám bude jí tak nějak o pár let víc než mě (je mi 36), to se do tebe proboha nedokáže vcítit? Nevím, třeba jen neví jak na to, ale mluvily jste spolu o tom? Musí přeci do p ....e pochopit, že ti sourozenec připomíná tvého chlapečka a že ti tím otáčí kudlou v srdci ... Doufám, že se tě nějak nedotknu a přeji už jen a jen lepší zítřky ...

veruka
10. lis 2015

já si to pamatuju,je to hrozná tragedie a přeji Ti upřímnou soustrast,opravdu zkus psychologa,ale hcápu,že bolest musí být hrozná a neumím si ani představit jak moc je to to nejhorší v životě,jsou tu i diskuze,kde s jinými co prožili to samé můžeš promluvit a navzájem se potěšit