icon

Je přátelství s výhodami vhodné řešení ve 22 letech?

21. kvě 2025

Ahoj holky,

jdu sem trošku s osobnější věcí.. přála bych si zda některá nemáte zkušenost. Je mi 22 let, studuji, pracuji.. dlouho jsem byla zamilovaná do jednoho chlapce (7 let). Vztah to nebyl, jen toxické udržování toho druhého. K sexu NIKDY nedošlo. Byla to ta hranice, kdy jsem věděla, že jsem zamilovaná a zničilo by mě to, protože to byl blb. Když jsem zamilovaná, nedokážu milovat jiného. Takže své teen roky jsem se jen trápila, vztah žádný neměla. První sex jsem měla jednou v 20 letech. Od té doby ne. Ano, jsem divná. Vím, že v klubu mít sex mohu mít vždy, ale nechci. Asi jsem rozbitá. Nemyslím si, že bych byla úplně neatraktvní. Jen nechci být s každým..

Ovšem, sex bych chtěla. Přes sociální síť jsem se seznámila s mužem, který mi padl do oka. Oba jsme se shodli, že si jsme sympaticti, máme své potřeby, ale s nikým se nevídáme. Momentálně mám takové zaměstnání, že pro vztah nemám extra prostor. Vlastně by to bylo jen o sexu a nějaké blízkosti. Osobně nejsem zastánce sexu na jednu noc a našla jsem někoho, kdo taky. Prostě přátelství s výhodami. Osobně mě ta vidina sexu samozřejmě láká a jsem si vědoma úskalí citů a podobně.😊 Zajímá mě zda jste to některá taky tak měla, máte zkušenosti či celkově mě soudíte a myslíte si, že jsem divná.😃 osobně na sebe cítím tlak z okolí… nemyslím přátel, ale sítě a tak.. nemít v 22 letech vztah a nemít zkušenosti asi taky není normální.. že?😌 Pěkný den a předem díky za reakce!

klokanka31
21. kvě 2025

Já když byla mladá, taky jsem měla kamarády s výhodami. A bylo to super 🤩 Ráda na to období vzpomínám.

simkrk
21. kvě 2025

Řeknu ti třeba jak to vnímám já.. 😊
Mě je sice 31,sice mám už 8letou dceru... Ale.. Nikdy na takovýhle povyražení na jednu noc jsem nebyla a tak sex probíhal pouze když jsem byla opravdu ve vztahu.. 😊
Jsem svobodná... Potřeby člověk nějaký má, ale prostě nevyhledávám to..nechci takhle fungovat.