Láska na dálku

slunicko.
6. srp 2009

Ahoj chtěla jsem se zeptat jestli má někdo skušenost s partnerem na dálku?Našla jsem si partnera já jsem z jížních čech a on se šumavy.Známe se krátce,ale viděly jsme se dvakrát a jinak se známe po skype.Ale když tu byl tak nám bylo dobře.Dá se zvládnout láska na dálku.

anesim
6. srp 2009

Veď to nie je tak ďaleko. Mám kakmarátku, ktorá má priateľ z Tunisu a už to spolu ťahajú 5 rok. On sem ísť nemôže kvôli vízam alebo čomu, tak ona tam chodíbuď na Nový rok alebo Veľkú Noc a potom cez leto, teraz tam už druhý rok pracuje ako delegátka CK, a aj keď nie je v tom istom meste ( asi 2,5 hod cesty) tak sa tam stretávajú. 😉

naty
6. srp 2009

Manžel byl z Brna, já kus od Jihlavy, viděli sme se o víkendech a teď spolu už 4 roky žijeme, takže to jde... 😀 ...když se chce, samozřejmě... 😔

ia.
6. srp 2009

slunicko a jaká je vzdálenost šumavy a jižních čech? pokud vím tak šumava zasahuje částečně do západních čech, ale taky do jižních.....

dianga
6. srp 2009

láska prekoná aj vzdialenosť...

petronuska
6. srp 2009

Ahojky, ja jsem z Moravy, ale zila jsem v Praze a muj pritel je z Irska. Vidali jsme se na par dni v mesici. Po 7 mesicich jsem se prestehovala za nim do Irl. Dohodli jsme se na tom, ze ja stejne nemam co ztratit. No a tedka tu jsem tretim rokem, koupili jsme si domecek a mame nadherneho chlapecka 🙂 Laska hory prenasi 😉
Tak pokud je to ten pravej, tak vzdalenost driv nebo pozdeji prekonate 😉

andelka
7. srp 2009

Jasně že to jde, když se chce. Můj brácha bydlel v Ostravě, našel si přítelkyni která bydlela u Mladé Boleslavi, asi 3 roky spolu měli vztah na dálku (viděli se na pár dní v měsíci, když jim to vyšlo kvůli práci), pak se sestěhovali a teď jsou 9 let manželé. Láska i hory přenáší, vždyť to známe, ne?
A já jsem taky měla kdysi vztah na dálku, ale to jsem byla ještě mladinká. Bydleli jsme od sebe asi 40km, vídali se o víkendech a prázdninách a vztah vydržel rok a půl a přišlo mi to normální, že spolu nejsme denně.